Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
näkijä
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
En ota enenpää kysymyksiä vastaan. Koetan selviytyä näistä ensin,valitettavasti aikani on rajallinen.
Kärsivällisyyttä. :)
36 Sivulla tälläinen!!! Varmasti myös "ennustajalla" omakin elämä ja ei ehdi vastaamaan nopeasti. Kärsivällisyyttä.
Ja miksi moni kysyy monta kysymystä, kerran aloituksessa pyydettiin kysymään YHTÄ kysymystä ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysyn samaa minäkin niin kuin moni muu; miten mun työasiat? näkyykö muutosta?
ennakkoluulot vaikuttavat päätöksiin. Saat kyllä mitä ansaitset. Onko sitten työpaikallasi ristiriitoja tai vastavaa tai sitten et viihdy hyvin? Oikeus tapahtuu kyllä ja seurauksista on otetteva opikseen.
Jonkinlaista vilpillisyttä nousee korteista,onko se sitten työyhteisössäsi vai missä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Miten näet työelämäni? Kiitos :flower:
Sinussa olisi hyviä johtajan ominaisuuksia.Tulet saamaan menestystä hyvin valmistelluissa asioissa. Nyt puhaltavat hyvät tuulet työn saralla, olet pidetty henkilö. Osaat sovittaa myös ristiriitoja.
Hätiköintiä kannattaa välttää.
 
laululintunen
kysymykseni sivulla 23 jäi välistä :( Vastasit juuri alapuolellani odottaneen vieraan kysymykseen. Kysyin kysymyksessäni, että olenko mahdollisesti raskaana (negaa olen tässä jo ehtinyt testata, että en ole ). Kysyin myös näkyykö milloin mahdollisesti olisin raskaana. Toki saat muutakin kertoa, jos tuota asiaa ei näytetä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kreetta:
heippa, mitä näet minulle?
Sinulla on nyt tasapainon,järjestelmällisyyden ja velvollisuuksien kausi elämässä. Sinuun luotetaan,mutta pidetään etäisyyttä.
Järki ehkä dominoi,tunteen ja intuition kustannuksella.Suhde isään,miehiin askarruttaa?

Sinulla on tahdonvoimaa,tinkimättömyyttä ja rohkeutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja laululintunen:
kysymykseni sivulla 23 jäi välistä :( Vastasit juuri alapuolellani odottaneen vieraan kysymykseen. Kysyin kysymyksessäni, että olenko mahdollisesti raskaana (negaa olen tässä jo ehtinyt testata, että en ole ). Kysyin myös näkyykö milloin mahdollisesti olisin raskaana. Toki saat muutakin kertoa, jos tuota asiaa ei näytetä :)
anteeksi,että hyppäsin ylitsesi.

Tulet pian raskaaksi.Ehkä jopa ensikierrosta jo. :) Näkisin sinulle tytön.
 
laululintunen
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja laululintunen:
kysymykseni sivulla 23 jäi välistä :( Vastasit juuri alapuolellani odottaneen vieraan kysymykseen. Kysyin kysymyksessäni, että olenko mahdollisesti raskaana (negaa olen tässä jo ehtinyt testata, että en ole ). Kysyin myös näkyykö milloin mahdollisesti olisin raskaana. Toki saat muutakin kertoa, jos tuota asiaa ei näytetä :)
anteeksi,että hyppäsin ylitsesi.

Tulet pian raskaaksi.Ehkä jopa ensikierrosta jo. :) Näkisin sinulle tytön.
Kiitos vastauksesta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
:wave: Miten kauan olen nykyisessä työssäni ? kiitos jos ehdit
Jonkinlainen dramaattinen muutos on tapahtumassa,se saattaa kouraista syvältä. Muutosta ei pidä pelätä, ettei takerru jo aikansa eläneeseen.
muutoksen pelko voi johtaa masennukseen tai apatiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mites mä?? Saanko kuinka nopeesti töitä ja miten on mun ja äijän avioliiton laita jatkuuko??
puhut mielluumiin kuin kuuntelet ja luot karismallasi ja kapasiteetilläsi uskollisia "kuulijoita" . Olet hyvin särmikäs ihminen ja joudut hyväksymään elämän sattumavaraisuuden ja ainaiset muutokset.
Mitään pysyvää työpaikkaa en näe, jonkinlaisia viivästyksiä ja mutkia matkassa työasioissa.

Avioliiton näkisin loppuvan.Kortti kertoo ihmisestä,jonka kanssa ei hyvä seuraa. Hän ehkä vetää sinua puoleensa kuin magneetti,mutta tuottaa tuskaa. Pääset ahdistavasta tilanteesta eroon ja näen sinun "parantuvan" ahdistuksestasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa olen joo:
Kerro työasioista, onko työpaikan vaihtoa näköpiirissä tai jotain muuta taloudellista helpotusta? KIITOS!
Uusia työkuvioita olisi näkyvissä,kunhan et jämähdä paikoillesi. Asenteessasi tapahtuu muutos,ennenkuin työasiat muuttuvat.
Korttina nousee sellainen,joka kertoo muutoksista,liikkumisesta ja matkustamisesta työhön liittyen. Asuinpaikan muutto myös mahdollinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
mooooon,laitas nyt yksi loppuvuoden kuvaelma ulkomaille, siis minulle. mità tàrkeità asioita tai millà elàmàn osa-alueilla. tarokit toimintaan :)
Kortti tuo näyttämölle kummallisia,unenomaisia tapahtumia ja tapaamisia. Paljon luovia ideoita ja outoja oivalluksia sinulla. Olet herkkä ihminen ja sinulla taipumus upota mielikuviin,näet ehkä vahvoja unia jotka joskus hämmentävät sinua.
Kortti varoittaa tekemästä sopimuksia,suunnitelmia tai sitoumuksia nyt. Varoittaa myös valheista,liioittelusta ja hyväksikätön yrityksestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piccolo:
Minun kysymykseni oli jossain tuolla alkupäässä...

Saanko minä työtä ja lähteekö mieheni työkommennukselle?
Kiitos moon :)
Oletko hoitoalalla? tai vastaavassa?siinä tapauksessa saat työtä.
Miehesi lähtee komennukselle. Koet yksinäisyyttä,mutta riippumattomuutta ja se tuo sinulle tasapainoa ja levollisuutta. Nauti yksinolosta,keskity olennaiseen. Suot itsellesi aikaa.
 
Piccolo
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Oletko hoitoalalla? tai vastaavassa?siinä tapauksessa saat työtä.
Miehesi lähtee komennukselle. Koet yksinäisyyttä,mutta riippumattomuutta ja se tuo sinulle tasapainoa ja levollisuutta. Nauti yksinolosta,keskity olennaiseen. Suot itsellesi aikaa.
En ole hoitoalalla, mutta olen ajatellut hakea osastosihteerin paikkoja, pidän valtavasti asiakaspalvelusta.
 
MINÄÄ
en löytänyt enää omaa kysymystäni se on jossain tuolla alkusivuilla mut et oo vastannu.

Eli miten meidän nuorimman pojan terveyteen liittyvät asiat selviää? Saadaanko vaiva kuntoon?
 

Yhteistyössä