Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

  • Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja paupau:
Viihdynkö uudessa työssäni? Onko muita suuria muutoksia elämässäni?
Sinulle nousi kortti symboloi luonnon ihmeitä,uuden luomista,syntymää ja kasvua. Äidin ja lapsen suhde nousee esiin. Muutoksia siis tulevaisuudessa vauvan syntymän takia.

Työsi on mieleesi. Olet näkemyksellinen henkilö,opettaja tai neuvonanatja joka välittää tietoa ja uusia ideoita. Sinua arvostetaan työssäsi hyvin paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piccolo:
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Oletko hoitoalalla? tai vastaavassa?siinä tapauksessa saat työtä.
Miehesi lähtee komennukselle. Koet yksinäisyyttä,mutta riippumattomuutta ja se tuo sinulle tasapainoa ja levollisuutta. Nauti yksinolosta,keskity olennaiseen. Suot itsellesi aikaa.
En ole hoitoalalla, mutta olen ajatellut hakea osastosihteerin paikkoja, pidän valtavasti asiakaspalvelusta.
joo,ajattelin heti hoitoalaa,kun tuli tunne hyvin sosiaalisesta ihmisestä. Saat työtä ja sinusta tullaan pitäämän valtavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄÄ:
en löytänyt enää omaa kysymystäni se on jossain tuolla alkusivuilla mut et oo vastannu.

Eli miten meidän nuorimman pojan terveyteen liittyvät asiat selviää? Saadaanko vaiva kuntoon?
Kortti kertoo vaikeasta ajasta,mutta asiaan tulee muutos. Pojallanne on nyt hetki astua positiivisten muutosten tielle.Katsokaa yhdessä luottavaisesti eteenpäin.
Poikanne on varmasti hyvin itsevarma,ja omaa luovuutta ja omaperäisyyttä. Nousee hyvin onnellinen,rakastetun pojan "ego" mieleeni.
 
tähtitaivas
Alkuperäinen kirjoittaja tähtitaivas:
Haluaisin tietää tulenko koskaan löytämään miestä? Ja jos löydän, niin voitko kuvailla häntä jotenkin?
Ja mitä nousee työasioihin?
Minä nostan tätä, kun en enää tiedä mennäänkö järjestyksessä vai nou:)
 
Pitkän jahkailun jälkeen, pistänpä kyssärin...

Toteutuuko muuttohaave? Jos, niin millaisella aikataululla? Onko hyvä ratkaisu?

Tossa nyt on useempi kysymys, mut liittyy oleellisesti toisiinsa... Kokonaisuuteen siis toivoisin vastausta. Toivottavasti ehdit vastata. :)
 
Äiti sydän syrjällään
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti sydän syrjällään:
Mitä näet esikoiseni tulevaisuudesta? Onko yhtä täynnä kolhuja (fyysisiä) kuin tähän asti?
hymiö ei kuulu tuohon mitenkään...tarkoitus oli olla sulkumerkit fyysisiä-sanan ympärillä
 
MammaMia
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja MammaMia:
Tuleeko Minulla ja X.llä olemaan yhteistä tulevaisuutta? Eroanko nykyisestä suhteestani?
Näen, että tämä henkilö vetää puoleensa kuin magneetti, mutta tuottaa myös tuskaa. Ehkä tunnet olevasi kahlittu näiden kahden välillä ja ulospääsyä ei näytä löytyvän. Voisin sanoa, että tälle henkilölle nousi kortti, joka ei kerro hyvää ja sinua kehoitetaan olla varovainen. Tämän asian/henkilön kanssa ei hyvää seuraa. Käytä järkeäsi, sillä itse vastaat kaikesta. Kuitenkin näkisin tämän niin, että saatat roikkua näiden kahden välillä ja ehkä tule huomaamaan lopulta, mikä on oikein.
Tämä kaikki on niin totta kuin vaan voi olla!!!! olen edelleen tässä tilanteessa, jossa ulospääsyä ei näytä olevan. Haluaisin tietää, eroanko miehestäni???Olenko sitten onnellinen?
 
harmaa olen joo
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa olen joo:
Kerro työasioista, onko työpaikan vaihtoa näköpiirissä tai jotain muuta taloudellista helpotusta? KIITOS!
Uusia työkuvioita olisi näkyvissä,kunhan et jämähdä paikoillesi. Asenteessasi tapahtuu muutos,ennenkuin työasiat muuttuvat.
Korttina nousee sellainen,joka kertoo muutoksista,liikkumisesta ja matkustamisesta työhön liittyen. Asuinpaikan muutto myös mahdollinen.
Kiitos vastauksesta!

Hmm, en kyllä ole juurikaan viisaampi. Olen tällä hetkellä työssä jossa on paljon liikkumista, siihen siis tuskin tulee muutosta. Huoh, ja mitenhän minä asennettani muutan... Asuinpaikan vaihtoon en oikein usko, rakennamme taloa. Paitsi jos kaikki kauhukuvamme toteutuvat, työt vähenevät (joskin palkka on jo nyt alle tonni kuussa) ja joudumme myymään talon ja muuttamaan muualle... jippii...

 
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Miten näet työelämäni? Kiitos :flower:
Sinussa olisi hyviä johtajan ominaisuuksia.Tulet saamaan menestystä hyvin valmistelluissa asioissa. Nyt puhaltavat hyvät tuulet työn saralla, olet pidetty henkilö. Osaat sovittaa myös ristiriitoja.
Hätiköintiä kannattaa välttää.
Kiitos moon :flower: Tulipa hyvä mieli :D
 

Yhteistyössä