Hakutulokset

  1. T

    Muita puheliaita n 1v5kk??

    Meilläkin tyttö joka on ollut alusta asti innokas juttelija: muistan kun neiti jokelteli 1kk neuvolassa, ja neuvolatäti sitä ihmetteli että kuinkas se nyt jo jokeltaa =) . Tyttö on nyt 1v11kk ja puhuu oikeastaan ihan kaikkea, lauseet on niin pitkiä kun henkeä vetämättä saa juttua ulos tulemaan...
  2. T

    Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

    Merkkailen vaan uutta pinoa! :wave: Kiva AAM kun aloitit! :D Mites muuten, kerustellaanko etusivulle niitä vauvojemme nimiä? Olis kiva katsella että minkä nimisiä vauveleita itsekullakin onkaan... Talvitie ja Eevi 7viikkoa
  3. T

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Kiitos kastemekkokehuista! :heart: Kunnia mekosta kuuluu Eevin isomummulle, joka on sen aikoinaan minulle ommellut: pellavakangas on itse kudottu, ja kirjailut on mummun kirjailuja niinikään :). Onnkeksi mekko oli säilynyt kaikki nämä vuodet niin hyvin että ainoastaan silkkinauha piti uusia kun...
  4. T

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Heippa! Meillä vietettiin kastajaisia viikonloppuna. Kaikki meni oikein hyvin, sääkin oli mitä mainioin :). Tyttäremme sai kasteessa nimen Eevi Maija Mirjami:heart:. Täällä olikin monta samantyylistä nimeä jo annettu (ainakin Enni, Eeva, Elli, kauniita nimiä kaikki :) ) Tässä pari kuvaa...
  5. T

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Nipusen eka neuvolareissu takana :wave:. Hurjasti oli tytölle tullut pituutta lisää, kokonaista 6cm! Ja painoakin ihan kivasti :). Eipäs ihme että 56cm:n vaatteista osa alkaa olla jo pieniä. Tällaiset mitat siis 1kk neuvolasta (suluissa syntymämitat): pituus 57cm (51cm) paino 4695g (3920g)...
  6. T

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Meillä vauva on joko sitterissä tai sylissä hereilläoloaikansa :ashamed: . Tiedän kyllä että motoriikka pääsee kehittymään paremmin lattialla tai muulla tasaisella kovalla alustalla, mutta meillä vauvanpitopaikan sanelee tällä hetkellä tuo yli-innokas isosisko 1v8kk, joka ei vauvaparalle anna...
  7. T

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Nytpä yritän saada jotain kuulumisia tänne kirjoiteluksi! Huomenna neitonen täyttää 1kk ja maanantaina on sitten neuvola. Kiva nähdä miten paljon neiti on kasvanut! Meillä kaytössä on ollut alusta asti 56cm:n vaatteet, muutama 50 senttinenkin oli varastossa mutta olivat alusta asti aika...
  8. T

    Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

    Moikka! Pikaisesti merkkailen ja samalla ilmoittelen etten ole unohtanut teitä :wave:. Jotenkin vaan jäänyt nyt tää netissä roikkuminen. Vielä muutama sivu lukematta tästä toukokuun pinosta, huomenna yritän lueskella ja sitten kirjoitella vähän meidänkin vauva-arkikuulumisia :)...
  9. T

    ~HUHTIvauvat 2009~ huhtikuussa

    Helou! Ajattelin nyt ilmoittautua tällekin puolelle virallisesti! :wave: Kopsaan tännekin vielä tuon oman synnytyskertomukseni, palailen myöhemmin uudelleen kun olen eka lukenut tämän pinon läpi :) No niin, nyt olemme kotiutuneet pienen nyytin kanssa ja arki alkaa pikkuhiljaa...
  10. T

    **Pikkukakkosen saaneet 2009**

    Hei vaan! Ilmottaudunpa minäkin nyt virallisesti tälle puolelle, ja laittelen samalla tännekin tuon synnytyskertomukseni. Listaan voi siis laittaa: 4/09 tyttö 3920g 51cm rv41+2 Talvitie (esikoinen tyttö 8/07) Synnytyskertomus: Vedet siis menivät viime viikon ke-to -välisenä yönä rv...
  11. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    No niin, nyt olemme kotiutuneet pienen nyytin kanssa ja arki alkaa pikkuhiljaa luistamaan. Tässäpä vähän kertomusta, kuinka kaikki kävi :). Esikoisen synnytys kesti 6h ja alkoi napakoilla supistuksilla, tämä synnytys alkoi vesien menolla ja siitä vasta 1.5 vuorokauden kuluttua tyttö oli...
  12. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    No niin, nyt olemme kotiutuneet pienen nyytin kanssa ja arki alkaa pikkuhiljaa luistamaan. Tässäpä vähän kertomusta, kuinka kaikki kävi :). Esikoisen synnytys kesti 6h ja alkoi napakoilla supistuksilla, tämä synnytys alkoi vesien menolla ja siitä vasta 1.5 vuorokauden kuluttua tyttö oli...
  13. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Tulinpa ilmoittamaan, että tyttö syntyi pitkänäperjantaina melkoisen nopealla aikataululla :wave: . Vedet meni ke-to yönä, ja silloin jäin KYSiin osastolle kun supistukset eivät käynnistyneet. Perjantaina niitä sitten vähän härkittiin käyntiin oksitosiinilla, ja tyttö syntyi lopulta rytinällä...
  14. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Tulinpa ilmoittamaan, että tyttö syntyi pitkänäperjantaina melkoisen nopealla aikataululla :wave: . Vedet meni ke-to yönä, ja silloin jäin KYSiin osastolle kun supistukset eivät käynnistyneet. Perjantaina niitä sitten vähän härkittiin käyntiin oksitosiinilla, ja tyttö syntyi lopulta rytinällä...
  15. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Ihania vauvoja teillä! :heart: Älä nyt ihmeessä mua oottele Allusmamma, tää nimittäin taitaa vaan kestää ja kestää tää mun nyytin saanti... :headwall: :headwall: Limainen vuoto loppui kuin seinään, samoin alaselän kolotukset |O . No ei maha mittään, ootellaan ootellaan |O ...
  16. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Lämpimät onnittelut Jj-t :flower:ja millipillillekin vielä uudestaan näin virallisesti! :wave: :flower:. Kylläpäs sinulla kaikki kävikin sitten supernopeasti! Ruttana: toivottavasti tämän päiväiset tutkimukset olisivat antaneet vauvalle vinkkiä mistä sitä ulos pääsee. :whistle: iltsu...
  17. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    Ruttana: :hug: vaan sinnekin! Milloinkas KOS:ssa on eka yliaikaiskontrolli? Minä täällä jo nimittäin henkisesti valmistaudunn toiseen pääsiäispäivään...
  18. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Varovaisesti minäkin toivotan sinut sukkapari tervetulleeksi! :heart: Toivottavasti pikkuinen pysyisi kyydissä nyt! b:)d
  19. T

    <3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

    misStar: :hug: voin lohduttaa että melkoisen samanmoiset tunteet täälläkin... :wave: Pikkasen lohtua antaa että äsken tuli sentäs sellainen pikku klönä sellaista limaisempaa valkkaria (sorry ällöpuheet), jospa tää mun hautomani muna vaikka alkais pikkuhiljaa ilmotella tulostaan ;)...
  20. T

    *Pikkukakkosta odottavat vol3*kevät-09

    Kiitos myötätunnosta ihanaiset naiset! :) Juuri äsken tuli pikku klönä sellaista limaisempaa valkkaria (sorry ällöpuheet), jospa tää mun hautomani muna vaikka alkais pikkuhiljaa ilmotella tulostaan ;). Niin ja pitkäperjantai kuulostais tosiaan hyvälle, mulle kyllä passais myös toi kiirastorstai...

Yhteistyössä