<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Neuvolassa ei muuta ku että painoa tullu reilussa viikossa kilo ja paineet oli 111/65, pisu fine ja uä:llä katotiin ni hienosti pumppukin löi. Eli kesis sama vanha jatkuu.. Esikoinen syntyi 39+1 käynnistettynä hepatogestoosin takia, eli ei osviittaa saa siitäkään..

Turhautunut Piin
 
funkymama jos maltat oottele vaavin tuloon asti tai laita mies maalaamaan jos et käytä lateksi maaleja (siis vesiohenteisia eli seinämaaleja jotka ei sovellu kaapin/ovien maalaamiseen) raskaus aikana ei sovi käyttää.Mulla kiellettiin heti kaikkien muiden maalien käyttö töissä (maalari), kun saivat kuulla raskaudesta.

tällänen pikavisiitti täällä teitin puolella :D käyn kyllä lukemassa juttuja, mutta turinoin enempi tuolla vauva sivuilla.
teitä sinne odotellen :D
tutsa ja poika 3vkkoa 6pvää
 
Eli meille syntyi poika (arvasin oikein :) ) tiistai aamuna :heart: viikkoja 41+4
strategiset mitat 3860g ja 51 cm.
Ja mulla ei siis ollut mitään merkkejä että synnytys ois alkamassa tai edes lähellä...Supistukset alkoi ihan yhtäkkiä kun menin nukkumaan,heti ensimmäisestä nousi hiki otsalle ja hengitys salpaantui siitä 8 tuntia niin poika oli maailmassa.
Ja muahan ei ollut aiemmin ollenkaan supistellut,limatulpasta ei tietoakaan eikä edes lapsivesistä...Sairaalassa veikattiin että ovat menneet muutaman päivän ajan koko ajan niin vähän etten ole huomannut..tai ei oikeen ole muutakaan mahdollisuutta.
Laitan kertomusta paremmalla ajalla,nyt on niin ihana olla kotona :)

Misstar 4 vrk :D
 
Heippa vaan vielä! :wave:

Jee, nythän alkas kuulostaan siltä, että pikkuhiljaa alkaa tapahtua. Usvikselle ja Funkylle puhkuja ja tsempityksiä - jospas se siitä lähtee. Samoin möyriäinen ja susse! Kesikselläkö se oli kanssa limatulpasta havaintoja? Viikonlopun aikana saataneen pinoon lisää vauveleita. :heart:

Ja kaikille muillekin - ainaski Am, piin, tilia, säde, mamma, zukkis, outokumpu (ja muut ketä nyt en tähän hätään muista) - entistä selkeämpiä merkkejä synnytyksen alkamisesta tai sitten vaikkapa niin, että alkaa kertaheitolla "nurkan takaa" ilman mitään ennakkovaroituksia niinkuin joillekin on käynyt. Kyl tää tästä! :hug:

( .) Neuvolassa ja sydänkäyrillä käyty. Hemppa, paineet ja muut ok, vaavin sydänkäyrä oikein OK. Samaan aikaan piirtyi suppareitakin (asteikon mukaan oikein kunnollisia) noin 9-10 minsan välein... itellä tuntu lähinnä nuo ns. kunnon supparit kohdun kokonaisvaltasena kiristymisenä ja aavistuksen jomotteli. Terkka oli sitä mieltä, että pienet (tiheät) supparikäyrät aiheutu vauvan liikkeistä, kun mulla niin vähä ylimäärästä vatsanpeitettä, mutta että nuo oikeat supparit saanevat jotain pikkuhiljaa aikaseksi. Toivotaan näin. Sais vaan tulla entistä napakampina ja alkaa tuntua kunnolla kans (varmaan synnärissä kadun, et näin oon sanonu... :LOL: ) Viikonlopuksi lähetään miehen kanssa lähemmäs LKS:ää kytikselle, ens viikon alussa siellä on äitipoliaika mikäli ei sitä ennen jo tapahdu jotain...

Illanjatkoja ja oikein paljon tsempityksiä kaikille!!! :hug:

AuroraB + nasukki 40+3
 
Vauvoja lisää, jee :D Ei siis vielä itselle mutta muille. Eli suuret onnittelut uusille vauvautuneille :flower: :heart:

Muutama siellä oli tänään vissiin synnärille lähdössä, onnea matkaan siis heille!! :hug:

Täällä sitä edelleen kasassa ollaan. Pikkusen on viime päivinä ollut sellaista menkkamaista jomotusta selässä ja mahassa vuorotellen. Vauvan liikkeet tuntuu jo tosi ikävälle kun on jo niin alhaalla. NEuvola oli tänään ja kaikki kunnossa, painoa oli reilussa viikossa tullu 900g.. JA sf-mitta oli laskenu 2cm edellisestä, ollen nyt 30cm. Tosi paljon sattui kun terkka kokeili vauvan päätä, just siinä jomotteli alamasua kun oli kiireellä juossu neitien kanssa et ehtii ajoissa, niin ne jomotukset siitä sitten sai aikaiseksi.. Mut enpä nyt usko että tämä vauveli vielä syntyypi, odotellaan siis rauhassa =) Hermot vaan alkaa oleen aika lyhyet, se ei ole yhtään kivaa isompia lapsia kohtaan..

Tulipas sitten tänään ekat äippärahat, mutta kylläpä ne sitten samantien meniki kun tuli "muutamat" laskut maksettu!!! Ihan hirvittävän kallista tämä eläminen on :eek:

Mut nyt mä menen kerranki ajoissa nukkumaan. Jos sitä vaikka saisi tänä yönä kunnolla unta!!

Öitä :wave:

Ooti ja pieni-ihme rv 39+5
 
Onnea MisStar!!! :flower: :flower:
Tuosta MisStarin kertomasta saa voimia, "Supistukset alkoi ihan yhtäkkiä kun menin nukkumaan,heti ensimmäisestä nousi hiki otsalle ja hengitys salpaantui siitä 8 tuntia niin poika oli maailmassa. "
Lähtö voi tulla kumminki "ihan puskista"! Ekan aikana ku supisteli säännöllisesti varmaa 25 tuntia! :D Mut sain tosin nukuttua mut mitä vessassa heräsin käymään välillä ja oloa kuuntelin nii samallalailla tuli supparit 10 min välein mitä ennen nukkumaan menoakin, ei ollut kipeitä koko tuota aikaa, mutta silti. (kipeet oli 4-6 tuntia)
 
AAM
MisStar :flower: :hug: :) :)

likka voisin yhtyä sun mielipiteeseen ja/tai kokemukseen just tuon ekan synnytyksen osilta kotona kärvistelyä ensin se 34 tuntia ja sit laitokselle jossa 5 tunnin setti ja poika ulos.
Tää sais kyllä tulla suht samalla kaavalla ei se niin paha loppujen lopulta ollut.. vai kultaako aika muistot ;) :/ :xmas: ??
Mut just ko on et jos käynnistyy niinko Misstarilla yöllä out of woods ihan noin vaan & hemosuppareilla ja et mies on yöllä töissä 12 km päässä ja faija 16 kilsan päässä hesassa himassa torkuilla ja herättää pitäis ajamaan tänne ja niin vähän pelottaa silti.. :| että ehtiikö sitä sit ajoissa ja yms..

Taisi juuri yöunisuus kadota sen siliän tien... :whistle: :LOL:
no popsin muutenkin tässä mustikkarahkaa ja vattulehtiteetä joten.. :D healthy evening pala..

Am & hippunen 40+4 :heart:
 
No niin, nyt olemme kotiutuneet pienen nyytin kanssa ja arki alkaa pikkuhiljaa luistamaan. Tässäpä vähän kertomusta, kuinka kaikki kävi :). Esikoisen synnytys kesti 6h ja alkoi napakoilla supistuksilla, tämä synnytys alkoi vesien menolla ja siitä vasta 1.5 vuorokauden kuluttua tyttö oli maailmassa, tosin itse synnytyksen kestoksi merkittiin 2h+10min+6min (vaikka kätilö tuumasi että yhtä hyvin olis voinut merkitä avautumisvaiheeksi 15min, kun ei niitä säännöllisiä suppareita ehtinyt tulla juuri lainkaan). No mutta nyt itse asiaan:

Vedet siis menivät viime viikon ke-to -välisenä yönä rv 41+1 klo 0.40 (pari tuntia siitä kun olin täällä vakuutellut että ei tää synny vielä piiiiitkään aikaan ;) ). Minua oltiin varoiteltu että jos vedet menee niin on lähdettävä heti sairaalaan, synnytys voi käynnistyä salamana (taustalla tuo esikoisen nopea synnytys). Niinpä soitimme miehen vanhemmat lapsenlikoiksi ja hyppäsimme autoon.

Matkalla KYSiin tuli säännöllisesti massun kovettumisia, mutta ei mitään kipeitä supistuksia. Radiosta kuului biisi "Hyvää syntymäpäivää sinulle rakkain." ja minä tunteikkaana ihmisenä siinä porasin ja fiilistelin miehelle että aamulla meillä varmaan on jo vauva.

Päästiin perille, eikä edelleenkään mitään kummia suppareita. Käyrälle niitä tuli säännöllisesti, mutta eivät olleet ollenkaan kipeitä. Siinä vaiheessa olin kahdelle sormelle auki ja kaulaa 1-2cm. Meille annettiin synnytyssali, jonne määrättiin torkuttelemaan. Kello oli tuossa vaiheessa jotain kolmen jälkeen yöllä.

Siellä makailimme miehen kanssa aamuseitsemään saakka vain todetaksemme että kaikki supparit, ne vähäisetkin, olivat kadonneet. Lääkäri tutki paikat aamulla ja totesi tilanteen olevan edelleen sama kuin edellisenä yönä sairaalaan saapuessamme.. Koska lapsivedet olivat menneet, ottivat ne minut sitten osastolle pötköttelemään ja odottamaan supistuksia.

Antibioottia alettiin tiputtamaan neljän tunnin välein tulehduksien estämiseksi, jonka lisäksi ottivat säännöllisesti käyrää. Ne ajat, jolloin en ollut tipassa tai käyrässä yritin käyttää hyödyksi rampaten KYSin portaita - tuloksena paljon harkkarisuppareita ja vain muutama kipeämpi supistus.

Koska edellisenä yönä en ollut saanut nukuttua käytännössä lainkaan, pyysin osastolla nukahtamislääkettä. Se auttoikin hyvin ja sain helposti unen päästä kiinni. Yllättäin yöllä alkoi kuin alkoikin supistella - ei edelleenkään kovin kipeästi mutta kuitenkin niin että piti vähän hengitellä. Kuitenkin sain nukuttua aina supistusten välissä ja perjantaiaamuna oli virkeä olo.

Lääkärin aamupäivän tarkastuksessa selvisikin että kohdunkaula oli hävinnyt ja olin 3 senttiä auki - yön vähäiset supistukset olivat siis saaneet yllättävän hyvin aikaiseksi! Siispä komento saliin ja oksitosiinitippaan kun lapsivedet olivat kuitenkin menneet jo puolitoista vuorokautta sitten. Minä soitin miehelle että synnytystä aletaan käynnistellä. Jännitti kovasti että mitä tuleman pitää (esikoinen kun tuli ihan spontaanisti ilman oksitosiinia aika vauhdikkaasti.)

Saliin siiryin siis perjantaina siinä klo 14. Kätilö oli kokenut ja oikein mukava, ja kerroin hänelle ekasta synnytyksesä ja siitä että pelkään kaiken tapahtuvan liian nopeasti. Kätilö vakuutteli ettei tässä ole mikään kiire ja lupasi että lisätään oksitosiinin määrää maltillisesti. Aloitettiin muistaakseni 12ml:n tuntiannoksella. Mies tuli paikalle siinä klo 15 tietämillä, siinä vaiheessa olin tuntenut muutaman laimean supparin muuten oikeastaan kummempaa. Kätilö lisäsi annosta yhdellä pykälällä (30 ml:n?) ja minä vaan kiikuttelin ja juttelimme miehen kanssa niitä näitä, kätilö oli suurimman osan ajasta poissa. Tuskailin miehelle että pitikin mennä mainostamaan sitä ekaa synnytystä, että eihän tää synny ikinä tällä vauhdilla. Kello oli siinä vaiheessa ehkä jotain 16.

Kello 16.30 minulle tuotiin toiselta osastolta ruoka ja tuumin että voisihan sitä vaikka syödäkin vähän jotain. Supistuksia tuli silloin tällöin, välillä kovempia ja välillä ihan laimeita. Pyysin päästä vessaan pissille, ja tippa otettiin siksi aikaa pois seinästä. Siinä vessareissulla supparit alkoivat yhtäkkiä tihentymään ja muuttuivat kivuliaammiksi (kello oli nyt ehkä 16.45). Pääsin pöntölle ja pissasin, kunnes alkoi myös kakattamaan. Kätilö kielsi kakkaamasta, kun supistuksia tuntui tulevan ihan perä jälkeen. Eipä siinä paljon kätilön kiellot auttaneet, kun kakka tuli ihan ilman työntämistä. Siinä vaiheessa oli aika kipeä olo enkä pässyt pöntöltä omin avuin pois. Miehen ja kätilön avustamana kiipesin sängylle, pitkiä ja kipietä supistuksia tuli edelleen ihan peräjälkeen.

Kätilö tutki paikat ja totesi että paikat oli auennut ihan salakavalasti 9 senttiin ja selvää siis oli että mitään kivunlievitystä ei ehditty antaa. Saman tien alkoi ponnistuttamaan ihan kamalasti ja sainkin heti luvan ponnistaa. Sitä helvettiä kesti 10 minuuttia, ihan kontrolloimatonta puuskutusta ja huutamista, kivun tunne oli kyllä ihan valtava. Jälkeenpäin ihan hävettää miten sitä niin piti huutaa, mutta en tosiaan mahtanut itselleni mitään. Onneksi ponnistusta kesti tosiaan vain se 10 minuuttia ja sitten tyttö olikin jo maailmassa :heart:.

Tytön mitat paino 3920g, pituus 51cm ja pipo 37cm ja rv:t siis 41+2.

Siinä sitten ihmeteltiin kolmestaan, minä mies ja kätilö, kuinka kaikki kävikin niin hirmuisen nopeasti. Papereita kirjoittaessa kätilö pohti että mitä ihmettä hän oikein laittaa avautumisvaiheen kestoksi, kun oikeasti säännöllisiä ja kipeitä supistuksia ehti tulla ainoastaan noin vartin verran!! Loppujen lopuksi synnytys kirjattiin alkaneeksi klo 15, jolloin sanoin ekan kerran ylipäänsä tunnistaneeni supistuksen. Papereihin kirjattiin siis avautumisvaiheen kestoksi 2h, ponnistuvaihe 10min ja jälkeiset 6min, yht. 2h16min.

Kaiken kaikkiaan synnytyksestä jäi aika kaksijakoinen mieli: avautumisvaihe oli superhelppo, en kokenut supistuksia missään vaiheessa kipeinä enkä tosiaan olisi tarvinnut siinä vaiheessa mitään kivunlievityksiä. Ponnistusvaihe puolestaan oli ihan kamalaa noin luomuna koettuna, mutta onneksi kaikki oli kuitenkin nopeasti ohi. Täytyy sanoa että oli onni että olimme jo valmiiksi sairaalassa, jos noin kovalla rytinällä synnytys olisi edennyt kotioloissa niin emme olisi kyllä ehtineet eteistä pidemmälle. Taisi siis lapsivesien aikaisella menolla olla oma takoituksensa ;)

Tulipas pitkä kertomus, toivottavasti joku jaksaa lukea! :wave:

Talvitie ja tyttönen 7vrk

 
Vielä pikainen kurkkaus... :D

MissStar, paljon paljon onnea pikkuprinssistä! :flower: :heart: Ja samalla kiitos synnytyskuvauksesta. En nähnyt sun viestiä kun edellisen kerran kirjottelin (sen verran samoihin aikoihin vissiin). Näillä viikoilla lohdullista tietää, että synnytys voi alkaa ns. ihan puskista kuten likka kuvaili.

Talvitielle kiitoksia synnytyskertomuksesta! :flower: Railakkaalta kuulosti tuo ponnistusvaihe, mutta onneksi kesti sen verran vähän aikaa.

Tää menee nyt nukkumaan. Öitä ja suppareita niitä toivoville! :hug:

AuroraB + nasukki 40+3 (kohta 4)
 
AAM
huoh Talvitie mikä episodi teilläkin ollut.. ei joo ei voi sanoa että ois ollut samalainen ko jollai toisella :D kivasti noi salakavalat aukeamiset :eek: mullahan on toi pahin "fobia" heti napafobian jälkeen ;) että JOO "et sä mtn kivunlievitystä ENÄÄN nyt saa".. |O okei terve mä lähden kotiin ja unohdan vaivaihkaa olevani raskaana :xmas: :wave: *slightly hysterical*
RUUUTKASTI Onnea koko perheelle terveestä ja kunnon kokoisesta tyttelistä :) :heart: :flower:
 
täällä eletään jo neljättä(kö) päivää menkkajomotusten kanssa. ovat onneksi napakoituneet koko ajan. yöllä sain kyllä nukuttua paitsi pisutauoilla huomasin aina, etteivät jomotukset olleet mihinkään kadonneet. tuntuvat myös alaselässä. nyt sit heräsin jo seittemän jälkeen kun maha on ihan totaalisen sekaisin. onneks ei satu mahaan mitenkään ruokamyrkytyksen omaisesti - toivo siis elää että tämä olisi nyt "sitä" enteilevää eikä mikään mahatauti :D

lauantait kaikille ja tsemppiä! ja onnea vauvan saaneille! :)

kissendaal ja vauva rv 39+5
 
Talvitielle Onnea!

Minä makoilin yön käyrässä. Illalla ja yöllä tuli ihan tujuja supistuksia ja yöllä olivat pitempikestoisia kuin illalla. Mut nyt sitten aamun käyrässä oli taas laimentuneet, kanavaa jäljellä pari senttiä ja vaan sormelle auki. :headwall: komensivat meidät kaupungille shoppailemaan ja sit vielä käyrälle. Jos ei ole edennyt niin ajavat meidät kotiin!!! ARGH! En kyllä lähe, suunnitelma B: riehun, potkin, puren ja pidän sairaalasängystä kiinni!!!

Usvis 40+1
 
Uuu, hurjia synnytystarinoita täällä taas! :eek: :D Kiitos valistuksesta ainakin Talvitielle! :D

) .) Ei eilisen aikana YHTÄÄN supistusta, vaikka oikeen yritin kerjätä niitä. :LOL: Eli tosiaan koko päivän shoppailu, jonka jälkeen oon ommellu yhteentoista asti illalla... Ainoa tulos on se, että jalanpohjat on kipeet... :whistle:
Okei, jotain tapahtu eilen illalla (tai yöllä), kun pelattiin korttia miehen kanssa, niin alamahaa sattu pari kertaa tosi kipeesti, mut ei supistanu, eli epäilen että jos se Punkero olis harrastanu jotain laskeutumista... (?)

No joo, nyt pitäis tänään viel ihan pikkasen ommella ja sit käydä kaupassa ja sit mennä sinne naamiaisiin. :D Ihme kyllä, se on aika hieno se tunika minkä tein. :LOL: Vaikka en oo ikinä ommellu trikoota enkä tehny vaatteita silleen että kaavan otan valmiista vaatteesta. :D Ehkä mä osaan sittenki jotain. :D (ainoa vika on, että kangas loppui vähän kesken ja jouduin takaa jatkamaan sellasella pöllöllä lisäpalalla sitä paitaa, mut se ei oo mun ompelutaitojen vika, vaan pihiyden, ku en raaskinu ostaa ku 4? hintaisen jämäpalan kangasta. ;) )

Laala ja Punkero rv39+4
 
Onskut MisStarille :flower: ! Antaa toivoa mulleki, että tää lähtee ennen käynnistystä tulemaan :)

Talvitielle
kiitokset synnytystarinasta. Aloin melkein toivoa, että synnytys lähtis käyntiin suppareista :whistle:

Eilinen sauna ja seksi sai kyllä aikaan supisteluja. Kipeitäki sellasia, mut eipä ne sit tullu tarpeeks kipeiks. Nyt aamulla supistaa vieläki, mut ei mitenkää kipeesti. Nooo jos ne tästä ku mennään ostoksille (joojoo :headwall: :headwall:).

säde 41+1
 
Huh mikä yö..ei vaan saanut nukuttua kun oli melkoisen outoja tuntemuksia masussa.Jospa ne vihdoin ja viimein olisi toimeksiantavia :LOL: Joskin ensi vkollahan vaavin ei tartte syntyä;)

Ahkerana laittelin sitten aamusta jo veronpalautuksia varten molempien kilometrit kuntoon.Muutenkin oli kiva ylläri eilen ko päätökset tulivat :D

milky 39+1
 
misstar paaaaljon onnea pikkuprinssistä :flower: :heart: ja kaikille muillekin viime päivinä nyyttinsä saaneille, jos olen jonkun unohtanut, kun harvemmin enää ehdin täällä käydä :ashamed: tosin viime päivinä tainnut olla yllätävänkin hiljaista vauvarintamalla :eek: tai sitten porukkaa laitoksella ja kohta pukkaa niitä uutisia? =)

talvitielläkin "kiva" luomusyöksysynnytys ;) mitäs sitä turhia kivunlievityksiä käyttämään... :whistle: nimim. sama läpikäyty tosin mulla myös aukeamisvaihe oli jotain aivan järkyn tuskaista. ei vaan tajunnu ensikertalaisena (eikä kätilötkään) että kuinka nopeasti sitä avautui :/

eikös se viimekertainen pk-seudun miitti nyt tuottanutkaan tulosta kun am, piin ja säde vieläki täällä? :| eikä shoppailu sellossakaan auttanu?? :eek: jo on, kun ei voi luottaa enää mihinkään vauvojen ulossaattokeinoihin... no, jos se am:n vyöhyketerapia(??) auttaisi ja kohtahan ne vauvat tulee ulos vaikkei haluiskaan ;)

meillä vietetään aikas ihanaa vauva-arkea :heart: tykkään kovasti imettää, seurustella pikkuisen kanssa ja lojua kotona verkkareissa (joo, en tod mahdu entisiin housuihin vielä... :whistle: ). torstaina saatiin myös lupa ulkoilla ja lopettaa 3h välein pakkosyötöt, kun vauva saavutti 3kg rajapyykin =) olikin kasvanut reippaasti, paino 3126g (synt. 2680g) ja pituus 49,6cm (47cm), neukkulan täti otti pituuden pari kertaa kun ei ollut uskoa silmiään. ihana kun vauva kasvaa ja voi hyvin, koska raskausaikana jouduin huolehtimaan niin kovasti kasvusta. muutoinkin vauva on virkeä ja veikeä ja nukkuu enempi ÖISIN kuin päivisin, viime yönä jopa 5h putkeen, jeejee! :D päivisin voi valvoa sitten taas 5h. toivottavasti säilys tää "rytmi" (tuuri??).

nyt kutsuu vauva joten palaillaan myöhemmin, toivottavasti pian odotuspuolella teidän kaikkien osalta :wave: kovasti tsemppii loppukärvistelyihin!!

t. manna + pikkunen 2vkoa ja 5 pv :heart:
 
MisStar onnittelut uudesta perheenjäsenestä!!!! :heart: :heart: :flower: :flower:

Talvitiellä aika rajun tuntunen synnytys, tässähän alkaa ite toivoa et olis joku huippunopea ja kivuton itelle osumassa mutta sitähän ei koskaan tiedä tuleeko lähtö puskan takaa vai miten :kieh: :LOL:

Päänsärky jatkuu aivan hillittömänä :headwall: :headwall: :headwall: Yöllä sain nukuttua varmaan pari tuntia |O Ei auta panadolit eikä kylmät geelipussit. On aivan migreenin tyyppistä särkyä toisella puolella nuppia.... :headwall: :'(

Jaksuja muille!!!! :hug:

outokumpu 40+1
 
aikas moni on meidän pinossa synnyttäny luomuna, kun ei ole ehtiny tai saanu kivunlievitystä.

no niin nyt sit vauvoja pihalle :LOL: mun synttärit ois huomenna niin sillon ois hyvä päivä, eiks jee ;)

ONNEA UUSILLE VAUVOILLE JA PERHEILLE :heart: :flower: :heart: :flower:
 
outokumpu;mä kärsin just tollasesta pääpipeydestä vko sitten 2 yötä ja päivää putkeen.Eikä auttanut mikään,sitten yhtäkkiä meni vaan ohi.Oli ihan sellasta hilkulla migreeniä(tiiän mitä se sitten on!!!) ja tunnetusti se ei mene mulla ainakaan ohi kuin oikeilla lääkkeillä joita ei tietysti nyt saa ottaa.
Terkka meinas mulle että on normaalia tässä vaiheessa.tosi kivaa...NOT!

Onnea vaan uusille vaavintuneille.Kyllä me loputkin joskus.Mulla sellainen kutina että kun olen tässä aikani vinkunut että synny jo! niin sitten ensi vkolla ko olen aivan yksinma-pe niin rupeaakin tapahtumaan..Sitten olisi sen jälkeen 5vkoa aikaa tulla niin että mies aina kotona.Juu..mutta katotaan.Tuntemukset ovat jo sellaisia että jotain tapahtunee tuolla koko ajan,muttei kipeitä suppareita ole.Maha koko ajan ennemmin kova ko pehmee ,mutta hyvin sietää koko pvn shoppailukeikat sun muut.

Maanantai aamulla heti neuvolaan jonka jälkeen siskon kaa shoppailukierros tekemään..Siskoa vähän jänskättää..Mutta onneksi tuo skanssi on lähellä tyksiä joten nou hätä.

39+1
 
MisStar Onnea :flower:

Uusi päivä ja vanhat kujeet |O

Viime yön saldo..Pari kipeetä supistusta aina kun nousin ylös käymään pissillä, muuten ei mitään!!!

Täällä on samaan aikaan aika haikeat ja onnellisen odottavat fiilikset...Äitini kuolemasta tulee huomenna 2 vuotta ja jotenkin pelkään, että synnytän juuri huomenna :ashamed:
Se ehkä sais olon vieläkin herkemmäksi jos näin tapahtuisi...

Mutta, upea päivä taas ulkona...Jaksuja kaikille :hug:
 
Onnea MisStarille :flower:

Täällä kaikki hyvin ja "Helena" on osoittautunut tämän ekan viikon aikana erittäin rauhalliseksi ja seuralliseksi. Maitoa tulee hyvin ja yöt nukutaan hyvin. Viimeyönä neljä tuntia nukuttiin ja sit syötiin ja taas neljä tuntia nukuttiin...ei voi valittaa.

Jaksamisia kaikille ja pian kaikki olette jakutuneet ja omat ihanuudet sylissä :heart:

Superheppuli ja "Helena" 6vrk
 

Yhteistyössä