Hakutulokset

  1. R

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    Hei pitkästä aikaa. Kipeänä esikoisen kanssa oltu molemmat. Kivuttomasti menty kun esikoisen eka flunssa tuli nyt kun on jo 1v 3kk. Neuvolassa käytiin maanantaina ja odotinkin sitä kovasti koska oli viimeksi puhe että laitettaisiin eka lääkärineuvola...noh...neuvolasta olivat unohtaneet...
  2. R

    Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

    NAURUKOHTAUS Lähetänpä sinulle halauksen; varmasti ahdistaa välillä ja se kuuluu asiaan. Ehkä turtuminen koko raskauteen ja vauvan tuloon johtuu siitä että sitä on odottanut vauvaa ja iloinnut siitä joka päivä jo näin etukäteen niin paljon, että sitten vähän niinkuin uupuu kun odotus jatkuu ja...
  3. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Synnytyksestä jotain on ollut puhetta.En muista olenko joskus jo sitä kertoillut täälä??!! Itse synnytin hieman yllätyksenä...En siis todellakaan ollut sillä fiiliksellä että kun miehen kanssa lähdettiin ostamaan pehmistä, että tiemme päätyisikin sairaalan mäelle.:laugh: Aluksi tuntui siltä...
  4. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Neuvola takana ja kaikki toverilla hyvin. Itsellä verenpaine vähän niin ja näin 124/52. Alapaine päin peetä menee koko ajan. Tyhmä kysymys mutta mitä terveydellistä haittaa tuosta matalastaalapaineesta on? Sanottiin myös että kroppani on toooooooooosi kuiva. Se ehkä johtui siitä että kahden...
  5. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Pöh, olinpas itsekäs.Piti vielä toivottaa hyvät yöt kanssaodottajille :heart:
  6. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Täälä normipäivä eli kivaa on ollut. Huomenna menen neljäksi tunniksi töihin.Viimeksi olin töissä1,5 vuotta sitten.Tosin kyllä maatilalla omia töitä piisaa. Henkilökohtaisesti tuosta mielipideasiasta täytyy sanoa että tosi kärkkäästi useat oman mielipiteensä sanoo (enkä tarkoita nyt...
  7. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Pikaisesti huomenet täältä: Lasten hoidosta sen verran että meidän esikoinen on nyt pian vuoden ja 3 kk ja itse en aio viedä päivähoitoon vaikka pikku kakkonen tulee taloon. Syitä on monia; Me käydään tosi paljon leikkimässä muiden lasten kanssa (siskon luona)kyläillessä, muskarissa jne...
  8. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Tupakanpoltosta on ollut mielenkiintoista ja kiivasta keskustelua. Hyvä aihe, tosin se taitaa olla ikuinen oravanpyörä. Tämä kun kuuluu niihin aiheisiin joissa mielipiteitä on niin monta kuin on ihmistäkin, ja sepä on hyvä.Tylsää olisi maailma jos kaikki samaa mieltä olisi. Esille on tullut...
  9. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    EIKÄ!!! Mikään ei ole inhottavampaa kuin tuollaiset uutiset :'( Toivon että olisi kyseessä väärä hälytys ja pikkuisella kaikki hyvin. Odottelu on kaikkein kauheinta. Soita ihmeessä ja kysy niistä lisätutkimuksista ettei tarvitse yksin miettiä ja murehtiä. Jaksamisia:heart:
  10. R

    Maaliskuun muruset 2011 *syyskuussa*

    Huomenta kanssa-odottaja :wave: Te olette niin ihania kun jaksatte käydä niin usein kuulumisianne tänne kirjoittelemassa. Itse en ole saanut aikaiseksi kun esikoinen on melko menevää lajia ja hänen perässä sitten päivisin kuljen.Iltaisin sitten ei enää päässä liiku mitään kun saan tyttösen unien...
  11. R

    Kirppislöydöistä mieleen

    Onpas ärsyttävää:mad: Mikähän vika lasten äidistä kirpparivaatteissa on? Ehkä ennen vanhaan oli käsitys että kirpparilta ostettiin vain jos ei ollut muuta vaihtoehoa.Nykyään se on minusta viisautta, koska niin paljon hyvää vaatetta saa käytettynä ja edullisesti. Mutta kukin tavallaan.
  12. R

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Nonniin, aikaa on kulunut ja täälä olen käynyt lukemassa niin hyviä kuin huonojakin uutisia. Voimahaleja kaikille jotka niitä tarvitsevat ja tervetuloa uusille odottajille. Kävin laittamassa ensimmäisen masukuvan tuonne pinoon. Hassua se todellakin kasvaa. Nyt ei jaksa kummempaa...
  13. R

    jep. kirjautumaan ei pääse ja haku ei toimi. hieno uudistus!!!

    AP: Minä pääsin kirjautumaan vain tilaamalla uuden salasanan. Sitten pääsin kirjautumaan nikilläni ja sillä uudella salasanalla. Vanhat tunnukset/salasanat eivät kelvanneet.
  14. R

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    [] Tissit kipeät [x] Tissit kasvaneet [] Tuskin kasvaneet, mutta vähän turvoksissa? [ ] Ei kasvua [x] Ei kipeät InnoM : "On tilanteita jolloin ei tiedä mitä sanoa. Siksi vaikenen ja laitan lintusen mukana sydämeni täydeltä voimia sinulle ja miehellesi" dindei Voi itku. :/...
  15. R

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Juu, ei kummempaa tänne kuulu. Ikävää kun toisilla tuollaista piinaavaa tuhruvuotoa. Voin vain kuvitella senhuolen ja lähetänkin tsemppihalit tuulien teitä. Oireilua ei laisinkaan enää. Totaalinen stoppi tulee kun ruokailee, eli ei enää suullistakaan fiilis. Masu kasvanut niin että itse...
  16. R

    Löytyykö muita perheitä, joissa ei kellontarkkoja rutiineja? Olenko huono äiti kun rutiinit ahdistaa?

    No minä en ainakaan kello kaulassa kulje :D Pyrin kuitenkin siihen että lapsella on hyvä olla enkä tee itsellenikään elämästä liian vaikeaa. Tietenkin laitan illalla lapsosen ihmisten aikoihin nukkumaan,mutta päikkärit nukutaan silloin kun väsy tulee. En pidä väkisin hereillä enkä liioin vie...
  17. R

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    Uskomatonta mutta totta, niin neuvolatäti sanoi. Intin hänelle vielä että enkö pääse nt-ultraan jos en halua osallistua siihen verikokeeseen jota verrattaisiin ultran kanssa. Niin sanoi että "en". Sanoi sitten vain että otetaan ne verikokeet josta katsotaan ettei ole mitään tauteja ja tehdään...
  18. R

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    :heart: dindei :heart: Jep, laitetaan asialle piste :hug:
  19. R

    Maaliskuun muruset 2011 *elokuussa*

    En minä ainakaan loukkaantunut. Itse sanon asiat myös suoraan enkä tarkoita niillä yleensä mitään pahaa ketään kohtaan. Suoraan kommenttiin suora vastaus. Me ei kovin isoissa valoissa asuta ja täälä käytännöt huomattavasti ovat erilaisia kuin muualla.Tai siltä ainakin tuntuu. Kunnioitan niitä...

Yhteistyössä