Hakutulokset

  1. Ä

    7 kk ruokailu...

    Minäkin olisin sitä mieltä, että aamu- ja iltapuuro ohjelmaan. Ja tuonikäinen lapsi osaa kyllä itse säädellä ruokamääriä, aivan kuten Luppiskin kirjoitti. Meillä 7 kk:n ikäinen syö kaksi puuroateriaa, kaksi liha/kala-kasvisateriaa sekä yhden välipalan, esim. hedelmäsosetta päivässä. Koska...
  2. Ä

    ****Tammivauvat2008****vol.4

    Huomenta pitkästä aikaa Taisi olla viimeksi kesäkuu kun kirjoittelin. Lukemassa olen käynyt mutta en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Tunnen niin myötätuntoa Katja sinua kohtaan. Meilläkin yöt ovat yhtä hulinaa. Joinakin öinä tunnin välein on kitinää ja täytyy nostaa sängystä ylös...
  3. Ä

    **Tammivauvat2008**vol2

    Perjantai-iltaa ladyt Toivottavasti Gorthaurilla on kiva ilta, ja kaikilla muillakin. Minä teen pojalle itse puurot. Kaurahiutaleita laitan vähän tehosekoittimessa pienimmäksi ja hedelmäsosetta valmiin puuron joukkoon. Lisäksi teen puuroja jauhoista; ruis- ja grahamjauhoista, näin tein...
  4. Ä

    **Tammivauvat2008**vol2

    Iltaa pitkästä aikaa Enpä ole taas saanut kirjoitetuksi, nyt yritän saada tekstiä aikaiseksi. Ensiksi; Onneksi olkoon sinulle Katja unikoulun onnistumisesta! Minun pitäisi aloittaa sama koulu, mutta odottelen ensin puolen vuoden ikärajaa. Meillä ei Vili nuku vieressä vaan omassa sängyssä...
  5. Ä

    *Tammivauvat 2008*

    Heipä hei pitkästä aikaa Taas on aikaa vierähtänyt enkä ole saanut kirjoitetuksi. Kide: Kiinteiden aloituksesta on käyty keskustelua. Minäkin aloittelin Vilin kanssa viikkoa ennen 4 kk aikarajaa. Ja perunalla aloitin, hieman tissimaitoa joukkoon ja hyvin maistui. Ajattelisin, että kun...
  6. Ä

    *Tammivauvat 2008*

    Aurinkoista perjantaita Aivan ihana ilma, olisipa vielä viikonloppunakin. Meillä tuo runsas kuolaaminen ja käsien syönti tiesi hampaiden tuloa. Tällä viikolla (ikää 3 kk) puhkesi ensimmäinen alahammas. Mitään erityistä kitinää en huomannut. Mutta meinasi olla kädet ranteita myöten suussa...
  7. Ä

    *Tammivauvat 2008*

    Hei Pikaista paranemista Katja87n Aapelle. Nukahtamisesta: meillä Vili nukahti aluksi aina iltatissillä syliin ja sai sitten siitä kantaa nukkuvana sänkyyn. Nykyään hän ei nukahda tissille, mutta saattaa nukahtaa syliin tissittelyn jälkeen. Helpoin hänet on viedä sänkyyn nukkuvana. Pari...
  8. Ä

    *Tammivauvat 2008*

    Sunnuntai-iltaa Yritin tuossa yhtenä iltana kirjoitella, mutta tietokoneen päivitykset sotkivat suunnitelmani ja koko viestini katosi johonkin bittiavaruuteen. Nyt kuitenkin uusi yritys. Nukuttamisesta: minä olen pitänyt pinnasängyn pääpuolen korkeammalla (kirjat jalkojen alla). Tuntuu...
  9. Ä

    *Tammivauvat 2008*

    Hei Saarulle vastaukseksi, että alakautta poika maailmaan tuli. Ja yllättävän helposti, onneksi oli sutjakka poika vaikka painoa olikin kertynyt. Meillä viihdytään kyllä hyvin lattialla selällään, muutaman kerran on yritetty kääntyä vatsalleen mutta vielä ei ole auttamatta onnistunut...
  10. Ä

    *Tammivauvat 2008*

    Hei Uskaltaudun minäkin mukaan. Olen seuraillut kirjoitteluanne odotusajan, mutta en silloin saanut aikaiseksi rekisteröityä. Nyt sekin on tehty ja ajattelin aloittaa itsekin kirjailun. Olen tammikuussa syntyneen pojanvesselin äiti. Syntymäpäivä on 18.1.2008 eli ikää pojalla on tällä...

Yhteistyössä