Hakutulokset

  1. M

    Oksentelu kesken ruokailun, refluksia?

    Eipä tuo sitten kuulosta samanlaiselta kuin meillä. Tosi hyvä, että tutkitaan kunnolla, ja peukkuja pidän, että löytyy syy ja mahdollisimman simppeli hoito.
  2. M

    Oksentelu kesken ruokailun, refluksia?

    Kauanko tuota on nyt jatkunut? Meillä alkoi vähän alle 2-vuotiaalla tollainen kesken ruuan oksentelu. Just n. 1 krt /pvä, joitakin kertoja viikossa. Alkoi ab.kuurin aikana, ja pistinkin ensin lääkkeen piikkiin oireet, mutta se jatkui kuurin loputtuakin. Lääke oli sekoittanut suoliston tilaa...
  3. M

    Helmitaaperot ~toukokuussa 2010~

    Mae :hug: Ei voi olla todellista! Voimia! Glow :hug: Jaksuja tuhannesti! Mä nyt testailen Viljan mahd. allergioita, kun se talvella tullut poski-ihottuma jämähti. Ei se mun mielestä kovin paha ole, sellaista pientä rosoa, mutta aika kauan sitä nyt ollut. Talvella jo jotain testeilin...
  4. M

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Mae Hyvä, että toimenpide sujui hyvin. Toivottavasti aukeaa uusi, terveempi elämä... HM :hug: Mun mielestä on tosi hyvin, jos sulla nyt ekan kerran meinaa palaa käämit lapsosen kanssa. Sä oot kuitenkin aika pitkälti raskaanakin, eikä sitä paitsi kuulosta kauheen suurelta synniltä... Väsy...
  5. M

    2,5 vuotiaan leikkiminen öisin 1-6h, jatkunut jo vuoden..

    Mua kyllä mietityttäisi, että voiko kaikki olla kunnossa terveyden kannalta. Onko lastenlääkäri tutkinut? Allergiat poissuljettu? Korvalääkäri tutkinut? Tiedän vähän vastaavan tapauksen, jossa lapselta löydettiin lopulta liimakorva. Ei siinä paljon unikoulut auta, jos joku fyysinen vaiva...
  6. M

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Merkkiä. Glown pieni saanut kivan nimen. :heart: Sopii hyvin veljessarjaan. Alexi Ihana pieni naistenmies. :heart:
  7. M

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Mea :hug: Voi mikä reissu. Kamalaa. Pieni potilas parka. Tippa oli kinssissä täälläkin, ja tuli kyllä elävästi mieleen taannoinen sairaalareissu esikoisen kanssa. Voi, kun mitenkään voisi säästää pikkuiset sellaiselta. Kolmipyöräinen on käytössä meilläkin, ja Vilja on ihan onnessaan. Meillä...
  8. M

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Maelle vielä :hug: :hug: :hug: Noi tutkimukset ja muut on kyllä aika horroria pienten kanssa, ja se sairaalassaolokin. Voi että. Täydet sympatiat. Toivottavasti asiat on jo paremmin. Päikkäreitä meillä tarvitaan vielä kahdet silloin, jos yö on ollut tavallista huonompi tai aamu alkanut...
  9. M

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Tuiskunen :o Oi, kauheeta! Onneks ei käynyt sen kummempaa. Ja ahdistavaa tollanen, että anoppi haluu väkisin hoitaa sen rauhoittelemisen. :headwall: Aika pahalta kuulostaa muutenkin, ja outoa, että puri tolleen, vaikka Axu oli vielä isänsä sylissä. Ei kauheen luotettavalta vaikuta koira...
  10. M

    Helmitaaperot ~huhtikuussa 2010~

    Siniraidalle :hug: :hug: :hug: Mae Voi kurjuus! Onpa niistä korvista paljon harmia. :/ Meillä tehdään edelleen poskihampaita - miten se voikin kestää niin kauan... Appivanhemmat oli tosi pitkästä aikaa hoitamassa eilen lapsia. Käytiin leffassa ja lasillisella paikallisessa, olipa...
  11. M

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Paranemisia sairastelijoille ja jaksu :hug: pienten potilaiden äideille. Rosinante Voi, mä oon just ainakin noiden pöytätapojen suhteen liian lepsu. Meilläkään mies ei jaksais yhtään sitä sotkua, mikä syntyy, kun Vilja syö, mutku mitenmuka voi oppia jos ei saa kokeilla... :whistle: Ja...
  12. M

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Tahto on kova Viljallakin. Kiva kun täällä aina kuulee, mitä milloinkin on "liikkeellä", aika samat kuviot kaikilla... Ei Viljalla sit ilmeisesti ollukaan tällä kertaa mitään fyysistä harmia, kun nyt on pari päivää taas ollu kaikki hyvin. Peruin korvalääkäriajan, hampaita ei oo tullu, kai se sit...
  13. M

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Soikulle Onnea! :flower: :hug: :heart: Hemuliina Oi ei. Toivottavasti pian helpottaa. :| Mä oon kans ny jahkannu pari päivää, että pitäiskö käydä varmuuden vuoksi näyttämässä korvat. Toissayö oli tosi huono, viime yön nukkui ihan ok särkylääkkeen voimalla. Muutenkin tavallista enemmän...
  14. M

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Nopsaan taas pitäis yrittää, nyt olis paljon ollu kommentoitavaa. Tyyppien äippä :hug: Voi pientä. Hyvä, että tutkitaan kunnolla. Piti ihan käydä lukemassa lasten epilepsiasta. KettuPihlaja Aika jännä - enpä oo tommosta kuullu koskaan. Mulla alko just ekat menkat viikko sitten, 1,5 kk...
  15. M

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Meilläkin ulkoilu on nyt sellaista sinnittelyä. Isoveli tykkäis leikkiä pihalla pitkiä aikoja, mutta Viljalle tuntikin on jo aika paljon. Se ei kävele kengät jalassa, mut ei tykkää tuolla kontatakaan. Liikkuvan pulkan kyydissä viihtyy tai pihassa lumikolan. Muuten sitä vaan ottaa päähän siellä...
  16. M

    Helmitaaperot 2009 ~maaliskuussa 2010~

    Oi, kun mä putoon kyydistä... Taas vaan kahlasin kirjoitukset läpi. :ashamed: Meillä on nukuttu viime aikoina yöt heräämättä muuten, mutta kas, kun aamu voi sit alkaa siinä viiden maissa, eikä unet enää jatku vaikka mitä tekis. Nice. Vilja kävelee nyt tosissaan, mutta vähän silleen...
  17. M

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Pikavisiitti. Jospille isot :hug: Voi surku. Voimia - ja toivon tosi kovasti, että pääsette tuosta yli. Meillä Viljalla on joku kiva kehitysvaihe varmaan, kun se nostaa nykyään hirveen äläkän joka kerta, kun mä halaan sen isoveljeä tai otan sen syliin (eli aika monta kertaa päivässä)...
  18. M

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Glow :hug: :flower: :heart: Onnea vielä hirmusesti. Melkoinen rytinä ollut, ja sä tosi urhea! Ihania kuvia tosiaan, kostui silmäkulma mullakin. Mut on teillä tekemistä nyt, on aika tuoreessa muistissa vuoden takaiset olot, ja meillä isoveli oli kuitenkin isompi jo. Aamue Mä tiedän ainakin...
  19. M

    Helmitaaperot 2009 ~Helmikuussa 2010~

    Nanada Auts, ei kauheen kivan kuuloinen kuukausi... :hug: Aamue :laugh: Upeeta Max! Ei taida kovin moni sitä taitoa osata noin pienenä. Tänään pitäis viedä Vilja verikokeisiin. Hyi kamala, ku puistattaa jo valmiiks. Emlat laitetaan, mut silti. Ei oo kiva juttu kuitenkaan. Vilja on ollu...

Yhteistyössä