Hakutulokset

  1. E

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    =) Elle ilmoittautuu myös prinsessan saaneiden joukkoon =) "Odotuksesta, vaivasta, pala kauneinta taivasta.." Eli tyttö syntyi 2.5 rv. 38+0 3270g ja 50 cm Reilun tunnin ponnistusten jälkeen autettiin imukupilla maailmaan. Ensimmäinen vuorokausi teholla tarkkailussa, Valohoitoa sai...
  2. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Täältä yhenlainen runontynkä.. Olet lähtenyt lapseni pieni elon merta purjehtimaan. On purtesi heikko ja pieni pyydä enkeli auttamaan. Pikkuinen tyttö/poika syntyi..........
  3. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Katrinainen Lämpimät Onnittelut pienen tyttären johdosta koko perheelle :heart: :heart: :heart: :heart:
  4. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Päivää vaan! Katrinainen pitää jännityksessä :whistle: :o :$ Turvotusta on todella havaittu täälläkin,ei meinaa omikseen tunnistaa!Kaikki turvotukset keskittyny siihen suuntaan,muualla ei mitään- Painoa tullu niin reilusti että parempi ku ei mainitse .. Eilinen PÄI käynti kerto...
  5. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Sydämelliset onnittelut nemika tuoreen poikavauvan perheelle!! Jennintyttö on niin suloinen :heart: Katrinainenpaljon onnea käynnistykseen,oot tosiaan hyvissä käsissä. Jännitys kasvaa päivä päivältä..ihanaa kun alkaa tulla lisää vauvauutisia :heart: Täällä vielä sinnitellään vaikka...
  6. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    äippä kakkosesta piti sanomani...
  7. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    äippä Mikä sut sai lähtemään esikolta sairaalaan kun ei ollu supistellu? Ite pelkään että aukeen kanssa salaa kamalasti ku oon helmikuusta ollu pari senttiä auki.. menikö kauan ku vauva synty sillon? Ihanaa Jenni että ootte saanu tytön kotiin =) Katrinainen Koitahan jaksella,kohta saat...
  8. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Hej taas mammat! Täälä alkoi äippäloma tänään =) =) Arjessa ei paljon vaikuta kun lomailtu on jo 3 kuukautta- sillä erotuksella tietty että liikkua saa voinnin mukaan- Eilen sitten olin kaupoilla 4 tuntia ja todella tunsin nahoissani sen illalla ja yöllä. Kipeitä supistuksia tuli viiden...
  9. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Oon ollu pari päivää pimennossa,täällä on kirjotettu romaani sillä välin--Ihan hyvin tuntuu porukalla menevän,hieno homma =) .. Täällä tuli 34 vkoa täyteen tänään,saan sitte luvan kanssa lähtee liikenteeseen..maanantaina polikäynti edessä. Saa nähä osaako sitä enää ees lähteä mihinkään =)...
  10. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Kiitti Poika tsempistä! Ei mulla oikeesti oo ollu asenneongelmia,pääasia että sais tämän pikkuisen onnellisesti kotiin =) Vaikka myönnetään ettei tää monen viikon makaaminen herkkuakaan oo. Katotaan ni tää menee sit yliajalle ku on kuuliaisesti makoillu niin kauan. Jossu osuit naulan kantaan...
  11. E

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    Kiitokset Jossulle tosiaan =) Täällä nukutaan kans yöllä sairaan huonosti mutta onneks aamusta uni maistuu- tänään napaanpotkija herätti vartin yli 12 ;) Repa siellä olin km:n jälkeen kuumeilevissa itekkin aika pitkään(tosin sillonkin tehokkampi lukija kun kirjottaja,ei ihme jos et...
  12. E

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    Tervehdys sisaret! Oon paljon lueskellu teidän juttuja- Itellä laskettuaika toukokuun 16. Viime vuonna odottelin myös toukokuisissa mutta pikkuinen päätti lähteä syntymään jo tammikuussa ja silloin saatiin vaan hetki pitää puolikiloista pikkumiestä- Nyt ollaan jo hyvillä viikoilla. Ongelmitta ei...

Yhteistyössä