Heipä hei!
Kiva,
Annaliina kuulla etten ole ainoa jolla kremppa on iskeny vasempaan reiteen. Vieläkös sulla on puutunut? Mulla tuntuu ettei se poistu ikinä.... välillä ihan tuntuu ku olis kuminauha joka kiristäis kovaa kun istuu ja aiheuttaa puutumisen. Eli kyllä se johonkin hermoon ottaa.
Mymmelis, juu toi Jackson-fanius... hmmm.... Huolestuttavaa? kokeile Fröbelin palikoita....
Toukonuppu, ehkä meidän pitää ottaa kynä kauniiseen käteen ja piirtää puuttuvat viivat
Kävin polilla keskiviikkona ja vauvan painoarvio ei ole kasvanut, sama 2,7 kg saatiin ja seurantaa jatketaan. Nyt sentään lääkäri suostui myöntämään et ehkä likka on vaan pienikokoinen, että kaikista ei tule jättiläisiä. Ja
Repa, lääkäri kysyis multa supistuksista ja sanoin, että eipä ole näkyny saati tuntunut ja sitten lääkäri ystävällisesti antoi mun kokea yhden ERITTÄIN kipeän supparin. Jotenkin se paino mahaa kun kokeili olenko auki ja kyllä hlvtti sattu
AUTS!
Kävin tsekkaamaassa tuon uuden äippälaatikon. Aika kiva, mutta silti mieluummin pidän tuon omani =) Ainoa, mistä enempi tuossa uudessa pidän on tuo makuupussin kuosi, tuo 2007 ei oikein iske muhun...
Ajattelin sunnuntaina mennä lyllertämään lapsimessuille. Haluaisin vihdoinkin metsästää sellaisen kesäisen unipussin vauvalle ja jos vaikka muutama muukin idea tarttuis mukaan. Tämä on ihan hyvä vaihtoehto, koska vauva ei edes lupaile ulostuloa.... :ashamed:
Ja sit vielä tää noviisi kyselis sitä, että joko mä synnytyksen jälkeen saan syödä graavikalaa ja briejuustoa vai onko sekin vielä kiellettyä? On kumma miten on suu alkanu napsia noiden suuntaan mitä lähemmäksi synnytys on tulossa... Vai onko listeriavaara vielä imetyksessäkin?
Jaa-a, nyt olis kaffet juotu ja pitäis taas jaksaa alkaa tekeen jotain. Täällä ei tuota pesänrakennusviettiä saati mitään siivousintoa ole näkynyt...
E ja likka 38+5