*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

ONNEA KATRINAINEN PRINSESSASTA :flower:

Ihanaa kun pienokaisia alkaa jo tulemaan...täällä vielä odotan kuumeisesti omani valmistumista seuraavan kuukauden!!!

Neuvolalääkärillä tuli tänään käytyä ja oli taas reissu:ashamed:

Paino ei ollu noussu yhtään 3,5vk aikana,pissa puhdas,verenpaine 132/81,vauva pää alaspäin(ei vielä kiinnittynyt),paikat kiinni,sydänäänet 147-155,liikkeet ++ ja turvotus-!

Oli niin kovakourainen lääkäri,et meinas itku päästä.Eipä ole aikaisemmin moista tapahtunut...menin jotenki täysin lukkoon,enkä muistanut kysyä vauvan painoarviota,vaan puin äkkiä päälleni ja lähdin pois :'(

Hemuli79 ja "mönkijä" 35+5
 
Onnea tytöstä, katrinainen!
Alkaa kyllä poltella itelläkin täällä että pääsis jo tosi toimiin.. yhtäaikaa melkein la., tuntuu hurjalta että toiset jo saa. Täällä kyllä satunnaisesti supistaa mutta ei edes menkkakivun kovusesti. mulla tosin on aina ollut järkyttävät menkkakivut. mutta jotenki oon varma että ens vkolla lääkäri toteaa että tiukasti on kaikki vielä kovana ja kiinni. Huokaus. samannäköisiä mahoja näyttää olevan mitä itelläki. :) multa ei ainakaan takaapäin yhtään huomaa, on niin eteenpäin työntyvä, terävä maha. Poikamahaksihan sitä sanovat mutta eipä siitä loppujen lopuksi tiiä!
 
katrinaiselle onnittelut tytöstä! :flower: :heart:

nyt on meilläki sauna puhdas.. monta tuntia oon hinkannu ja nyt on niin ihanan tuoksunen et sanoin miehelle et ku tulee kotiin niin käydään käveleen ja sit saunotaan! :) tuo ilmaki on niin mahtava! käväsin äsken tuossa partsilla istumassa ihan pikkuhoususilleen ja paita päällä, mahtavan lämmin oli!
 
Paljon onnea katrinaiselle pikku prinsessasta :flower: Ihanaa :heart: Päivitän ilouutisen myös tuonne kerhon puolelle syntyneet -listaan, jonka juuri korkkasit ;)

Wilhelmiina

P.S. Kerhon puolelle ovat edelleen kaikki toukokuiset tervetulleita :attn: Salasanan saa yv:nä :wave:
 

Yhteistyössä