Hakutulokset

1. I

Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

Hei! Vieläkö tähän pinoon mahtuisi esikoistaan odottava (LA 9.3) 31-vuotias nainen?
  2. I

Mitä joululahjoja olette jo ostaneet?

Olen ostanut 2 kirjaa äidilleni, muuten vielä suunnitteluasteella. Tarkoitus on jouluna lahjoa 3 kummilasta, joista pienin 3v ja 2 muuta 13v. 3v. on vielä helppo, mutta entäs ne 13vuotiaat jotka kysyessä haluavat iPhonen tms. Jos jollakulla hyviä lahjaideoita noille esimurkuille, niin otan...
  3. I

Voisiko se olla nyt totta...

Kiitos tiuhti ja kaikki tykkäilijät! Tuntuu vieläkin hassulta että oikeasti on vauva tulossa... Tämä lapsi on todellakin ihme, olen niin kiitollinen siitä että saan olla raskaana. Ja toivon niin, että sinäkin tiuhti olisit pian raskaana! Kaikkea hyvää teille!
  4. I

Hei tiuhti! Niinhän siinä kävi, että sellainen erityisen herkkä testi näytti haalean plussan, mutta Clearblue sitten vahvisti ihan vahvan plussan heti.<3 Ollaan ihan sekaisin molemmat, voiko tämä olla totta 3 vuoden yrittämisen jälkeen, yhtäkkiä! Huh, kummallinen tunne, että tuolla masussa...
  5. I

Kiitos tiuhti kauniista sanoistasi! Tuli kyyneleet silmiin kun luin vastauksesi... Nyt mulla on vaan se yks raskaustesti kaapissa ja vaikka miten monta ovistestiä. Testasinpa äsken taas ovistestillä ja näytti kyllä 2 viivaa, mutta ei samanvahvuisia. Vuotoa ei ole tullut yhtään. En raaski...
  6. I

Hei kaikki vauvakuumeiset ystävät! Olen 31-vuotias nainen, vauvayritystä takana 3vuotta. Aikalailla jo toivo mennyt, mutta nyt... Mulla on siis kuukausittain tiputteluvuotoa ennen kuukautisia n.5 päivää. Tässä kuussa tiputteluvuotoa ei ole ollut, kuukautisten pitäisi alkaa huomenna tai...
  7. I

Perustetaanko "eko-pino"?

... kun olette vastailleet. :) Huomasin, että monissa pinoissa on kerrottu ilmeisesti kuukautiskiertopäivät, ovulaatioajat jne. Mä en edes tiedä mun kuukautiskiertoaikaa, kun menkat alkaa aina tipotellen, saattaa tipotella viikonkin ja sit alkaa kunnolla. En sit tiedä, pitäiskö ne menkat...
  8. I

Perustetaanko "eko-pino"?

Heipparallaa! Olen 29.-vuotias vauvaa toivova nainen. Olen hirmuisen vauvakuumeen kourissa... Noh, vauvaa siiis yritellään ilman stressiä (näin sovittiin miehen kanssa)... Mutta mul on ovistestit ja raskaustestit kaapissa ja ehkä mä ihan pikkasen stressaan... salaa. =) Yritän olla...
  9. I

Pelottaa jo yöt tuon vauvan kanssa :(

Oletko kokeillut napakkaa kapaloa esim. ohuesta lakanasta? Sitten selän taakse ja eteen masun korkeudelle "tukia" ettei vaavi pääse kääntymään. Yks vaihtoehto on sellaset pitkulaiset jyväpussit, joilla voi tukea vauvan asentoa. Pääasia ettei edessä ole mitään liian pehmeää, kun vauva on vielä...
  10. I

Pelottaa jo yöt tuon vauvan kanssa :(

Minkä ikäinen vauva on?
  11. I

millon ulos

Minä lähtisin hyvillä mielin ulos ja kauppaan. Vauvahan kuitenkin lepäilee vaunuissa. Itse kokeilisin varmaan välillä niskasta vauvan lämpötilaa ja jos on kylmä tai hikinen, veisin sisään. Mutta minusta vauva voi nukkua ulkona lievän lämmön aikanakin, jos nukkuu siellä paremmin kuin sisällä...
  12. I

Miten vauvakuumeesta pääsee eroon?

Tajusin juuri, että perimmäinen kysymyksesi oli, miten pääsee vauvakuumeesta eroon... Minä taisin nyt puhua ihan muuta, mutta laitan viestiä, jos mieleen tulee joku hyvä kuumetta-alentava. =)
  13. I

Miten vauvakuumeesta pääsee eroon?

Mitenkähän voisin auttaa... Jos yhtään lohduttaa, niin kuvittelen ymmärtäväni aika lähelle miltä susta tuntuu. Mä oon ollut avomieheni kanssa 10v, ja koko ajan haaveillut vauvasta. Asiasta on keskusteltu, itketty ja sitä on puitu. Mutta mies on ollut tosi jyrkkänä aiemmin, ettei halua vauvaa...
  14. I

Onko muita uuden työn aloittaneita mutta vauvakuumeisia?

Kiitos vastauksesta! Laitoin kaupungille hakemuksen, jossa kerroin erilaisia vaihtoehtoja, joissa minua kiinnostaisi työskennellä. Mietin, että jos sieltä nyt tulee joku ihan helmi tarjous (päivätyö, lähellä, mielenkiintoinen), niin otan vastaan ja siirrän vauvatoivetta hetken (koeajan)...
  15. I

Kuukupista kysysin.....

Mulla on ollut kuukuppi (Divacup koko 1) käytössä 3v. en enää vaihtaisi takaisin siteisiin / tamppooneihin. Kesällä kun kuukuppi jäi lomalta kotiin ja jouduin käyttään siteitä ja tampaxeja, olin tosi harmistunut kun muisti ja tunsi menkat koko ajan. Ainut ongelma mullakin on ollu se, etten...
  16. I

Onko muita uuden työn aloittaneita mutta vauvakuumeisia?

Juuri piti avata uusi keskustelu aiheena työpaikan vaihto ennen vauvalomaa. Mulla on nyt vakituinen työpaikka, jossa koulutukseeni nähden hyvä palkka. Työpaikkaan on kuitenkin sellainen matka, että tarvitsen kulkemiseen ehdottomasti auton. Olen ajatellut työpaikan hakemista lähempää, mutta...
  17. I

Ennen raskautta

Tulipas nopeasti monta vastausta, kiitos! Itse olen tällainen listantekijätyyppi, mulla lukee aina kaikki hoidettavat asiat jossain paperilla, samoin kirjoitan hyvät ideat aina paperille. :) Tarkoitin siis ihan gynen vuosittaista tarkastusta, jossa otetaan papat ja muut. Mikä nyt pitäisi...
  18. I

Ennen raskautta

Hei vauvakuumeilijaystävät! Olen 28v. nainen ja tarkoitus olisi aloittaa vauvayritykset toukokuussa. Mietinkin nyt, että mitä asioita tulisi hoitaa kuntoon ennen raskautta? Tässä muutamia asioita, joita itselle tulee mieleen: -Gynekologin vuositarkastus -Hampaiden hoidattaminen...
  19. I

Hei!

miracle; Mistä sellaisen erityisherkän testin voi ostaa? Mistä tietää että testi on erittäin herkkä?

Yhteistyössä