Kivut vähentyny???Alkuperäinen kirjoittaja miracle:muita en ole kokeillut kun lunettee mut se ainaski ollu todella hyvä. En vaihtais mistään hinnasta siteisiin tai tampooniin Ja sen kun oppii laittamaan ni sit ei kyl tosissaan muista et kuukautisia välil ees ois, kivutki on vähentyneet sen ansiosta. Ja oikein "huollettuna" se kestää jopa 10vuotta.
Mä luulin et kuvittelen vaan et kivut on vähentyny tuon myötä mut jos kerran muillaki ni kait se tarvii uskooAlkuperäinen kirjoittaja miracle:muita en ole kokeillut kun lunettee mut se ainaski ollu todella hyvä. En vaihtais mistään hinnasta siteisiin tai tampooniin Ja sen kun oppii laittamaan ni sit ei kyl tosissaan muista et kuukautisia välil ees ois, kivutki on vähentyneet sen ansiosta. Ja oikein "huollettuna" se kestää jopa 10vuotta.
Siis jos toi on totta et kivut lievenöö niin si se on mulle hyvä Oon meinaan torella kipijä.Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Mä luulin et kuvittelen vaan et kivut on vähentyny tuon myötä mut jos kerran muillaki ni kait se tarvii uskooAlkuperäinen kirjoittaja miracle:muita en ole kokeillut kun lunettee mut se ainaski ollu todella hyvä. En vaihtais mistään hinnasta siteisiin tai tampooniin Ja sen kun oppii laittamaan ni sit ei kyl tosissaan muista et kuukautisia välil ees ois, kivutki on vähentyneet sen ansiosta. Ja oikein "huollettuna" se kestää jopa 10vuotta.