Hakutulokset

1. I

Hei!

Rusina85; kyllä se sun mies vielä lämpenee... Mun kokemus on se, että kannattaa puhua omista haaveista. Mä oon aina painottanut sitten vauvaunelmieni jälkeen, että ilman miehen halua siihen ei kuitenkaan lähdetä, vaan perhe ja vastuu on yhteinen. Jännä; Noi kuulostaa hyviltä tekniikoilta...
  2. I

Hei!

Niinpä... Onneksi meillä sattuu näin nopean laskutoimituksen perusteella h-hetket juhlapäiviin... :heart:
  3. I

Hei!

Varmaan aika yleistä, että niin käy. Hmm... kun ajattelee miehen kannalta niin on muuten oikeesti varmaan aikamoinen tilanne. Vauvakuumeinen nainen, joka sillä hetkellä haluaa ne siittiöt ja paineella, pliis. Ja miehelle se saattaa ehkä olla ihan miehuuden merkki "onnistuuko" vai ei. Itse olin...
  4. I

Hei!

Mä mietin just tota, että kävisköhän siinä niin, että miehellä olis hirveä paine... Joo, tyydyn vaihtoehto b:hen, enkä puhu ovulaatiosta sanallakaan. =) Onneks teidän kanssa saa puhua näistä, niin ehkäpä maltan sitten pitää suuni kiinni näistä asioista täällä kotona...
  5. I

Hei!

miracle, kiitos kannustuksesta, toivotaan...toivotaan. =) =) Jännä; mäpäs lähen heti etsiin sitä ovukalenteria.... ja ne liuskat on siis sellasia, että kun niihin vaan pissii niin ne näyttää millon kannattaa alkaa vauvantekohommaan? Hei kerrotteko te muuten yleensä miehelle...
  6. I

Hei!

miracle; luotetaan siihen, että kaikki menee hyvin, eikös vaan! Kirjoittele ihmeessä tänne kuulumisiasi, tuntuu niin jänskältä lukea mitä itsellä on toiv. sitten joskus edessä. =) Jännä; pidän peukut ja varpaat pystyssä! Pidä meidät ajan tasalla! Terv. intopiukeena intsupintsu
  7. I

Hei!

Heippa myymä ja miracle ja kiitos vastauksistanne. myymä, olen myös Vantaalta. miracle, paljon onnea tulollaan olevasta pienestä! Ihanaa! Miltä se tuntuu? Tuntuuko susta erilaiselta? Meillä ei ole lapsia, enkä ole vielä sitä kokenut millaista on kantaa pientä masussa... By the way...
  8. I

Hei!

Hei kaikki vauvakuumeilijat! Olen myös kyseisestä kuumeesta nauttiva (?) nainen. Haaveilen omasta vauvelista päivin öin ja muuta ei enää mielessä ole kuin vauva,vauva. Kaupassa katselen vauvanruokia, vaippoja ja tutteja hivellen niitä kuin kalleimpia aarteita. :ashamed: Vierashuone on...

Yhteistyössä