Hei!

Hei kaikki vauvakuumeilijat!

Olen myös kyseisestä kuumeesta nauttiva (?) nainen.
Haaveilen omasta vauvelista päivin öin ja muuta ei enää mielessä ole kuin vauva,vauva. Kaupassa katselen vauvanruokia, vaippoja ja tutteja hivellen niitä kuin kalleimpia aarteita. :ashamed:

Vierashuone on lastenhuoneeksi jo mielessä sisustettu 10 kertaa ja nimiehdotuksia riittäisi naapureillekin.
Aamulla ensimmäisenä, illalla viimeisenä mielessä. Unissa.
Ja nyt löysin tämän keskustelupalstan ja olen taas askelen lähempänä unelmaa, omaa pientä kultaamme. :heart:

Olen lueskellut teidän viestejänne ja kuume senkun nousee!
Meillä mies on nyt innostunut vauvasta (itse olen halunnut jo 10v) ja olen ihan onnesta sekaisin jo pelkästä ajatuksesta.
Meillä ehkäisyn saa jättää pois vasta toukokuun lopussa kun lääkäri antaa luvan (eräs silmäoperaatio tehty mulle josta pitää olla kulunut tietyn aikaa).

Sovittiin miehen kanssa, ettei stressata tästä vauvantekohommasta, tulee jos on tullakseen, mutta... ei kai siitä nyt mitään haittaa ole jos mä puolivahingossa vilkaisen netistä koska saattais tärpätä... :saint:

Eli siis kiva tutustua teihin ja toivottavasti saamme yhdessä mahdollisimman monen teistä kanssa kokea sen onnenhetken kun haikara kaartaa pihaan! :wave:

Jos joku ystävällinen vielä kertoisi mulle perussäännöt siitä mitä tietoja tänne kuuluu itsestä laittaa..?

myymä
Tervetuloa!!! :) Täällä on niin monta pinoa, että etsi itsellesi sopiva ja lyöttäydy sinne . Tietoa itsestäsi annat juuri sen verran kuin se sinusta parhaalta tuntuu :heart:

Nyt ei muutakun jännäilemään mukaan! Ja teille ehdottomasti paljon plussaonnea sitten kun yrittämisen aika alkaa!

Tervetuloa!! Itse tääl edelleen pyörin kun odotuspuolella on hiljasempaa.. eli tosissaan plussasin vastikään ni ehdin olla vauvakuumeisena (vainoharhaisenakin oireiden suhteen) kolmisen kk kun nyt sitten tärppäsi! =)

Tosissaan kannattaa etsiä sopiva pino tai sitten itse vain perustaa sellainen ja kannustaa muita tulemaan mukaan :) Kp:t eli kiertopvät menkoissa sekä yrityskuukausi kannattaa ilmoittaa myös sitten kun kunnolla alat yrittämään ja myös se, monettako yritätte :) Nyt jos vielä ei ole ajankohtaista yrittää niin voithan taustailla muissakin pinoissa ja jutella silti, kerrot vain tilanteesi :) ja on noita toivottomia vauvakuumeilijoiden listojakin sekä myös niitä että yritys aloitetaan silloin ja silloin.. Eli katselet vain eri pinoja ja mietit mihin itse voisit kuulua iän tms mukaan :)

Onnea vauvakuumeiluusi ja plussapuhureita paljon !!

:heart: :heart: Toivotaan että pian sitten tärppäisi kun saatte kunnon yrityksen aluille! Ja me täällä kyllä tiedämme varsin hyvin mitä se hirmuinen vauvakuume on :D :LOL: ja sitä varten kaikki täällä on että haetaan vertaistukea toisistamme ja saamme huoliimme tukea ja iloihimme jakajia :heart: =)

Heippa myymä ja miracle ja kiitos vastauksistanne.

myymä, olen myös Vantaalta.

miracle, paljon onnea tulollaan olevasta pienestä! Ihanaa!
Miltä se tuntuu? Tuntuuko susta erilaiselta?
Meillä ei ole lapsia, enkä ole vielä sitä kokenut millaista on kantaa pientä masussa...

By the way olen 28v. ja mies 34.

:heart: :heart:

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Intsupintsu:
Heippa myymä ja miracle ja kiitos vastauksistanne.

myymä, olen myös Vantaalta.

miracle, paljon onnea tulollaan olevasta pienestä! Ihanaa!
Miltä se tuntuu? Tuntuuko susta erilaiselta?
Meillä ei ole lapsia, enkä ole vielä sitä kokenut millaista on kantaa pientä masussa...

By the way olen 28v. ja mies 34.

:heart: :heart:
Mistäpäin Vantaata olet? Jos et tähän halua kirjoittaa niin laita yksityisviestiä :)

Intsupintsu, mäkin täs just ekaa kertaa ja esikoista ootellaan, vkot vasta 4+5.. sen vuoks välil pelottaa et onko kaikki hyvin kun mitään oireita ei oo.. mahan viiltelyä joskus mut ei juur muuta järisyttävää (nännit pingottuneet ja harvoin vilunväreitä, muuta ei ole).. Eka pvä ku olin varma plussasta (eka testailin haamuja dpo12 eli 12 pvää oviksesta niin kotitesti.fi:n testeil mut sit en uskonu niihin ko eka en ollu varmaa onks vaa viivanpaikka ja ku on halpoja testejä mut aattelin sit apteekin omalla testata ja tul plussa ni siihen uskoin jo sit :heart: ), niin olin aivan tohkeissani, teki mieli kertoo kaikille ja tääl palstal olin täysin sekaisis tunnelmissa ku mielettömän onnellinen mut sit samal ei meinaa uskoo.

Ja nykysi sit ei tunnu oikein miltään... ehkä sit tuntuu enempi kun ois oireita tai sit et ois vkot pidemmällä ja varmempaa se et pikkunen selviää et uskaltais sit iloita enempi. Miehen kans vaavi on puheissa joka pvä mut muutoin ei mittään ihmeempää, ehk ainoo selvä muutos on se et tääl palstal en päivittele ja jaarittele omia ovistuntemuksia tai piinailuja siit et onko vai eikö oo tärpänny :LOL: ja kiitos sulle onnitteluista! =)

Tervetuloa munki puolesta, tosin itseki just aloin enemmän pörrää täällä kun on tuo "yrittäminen" meneillään...täl hetkel kp19/26-28 eilen oli tosi turvonnu ja kipeä maha et toivoa saa että se olisi ollu sitä. Pääsiäiseen joutuu odottamaan ennen kun saa tietää. Jännittää sikana, koska kaksi ensimmäistä on ns. tärpännyt heti kun ehkäisy on jätetty pois. En siis tiedä miltä tuntuu kun täti tuleekin käymään. Saas nährä miten käy.

Intsupintsu: Täällä on myös muita, joilla kova vauvakuume, muttei vielä yritystä syystä tai toisesta. Aikaisemmin meillä oli oma pinokin, mutta nykyään juttelemme enemmän tuolla kerhopuolella, jonne tarvitsee salasanan. Laita vaikka yv:tä mulle jos kiinnostut tulemaan joukkoon kirjavaan! :) Meitä on sekä ekaa, tokaa, kolmatta, neljättä että viidettäkin kuumeileviaä. :D

miracle; luotetaan siihen, että kaikki menee hyvin, eikös vaan! Kirjoittele ihmeessä tänne kuulumisiasi, tuntuu niin jänskältä lukea mitä itsellä on toiv. sitten joskus edessä. =)

Jännä; pidän peukut ja varpaat pystyssä!
Pidä meidät ajan tasalla!

Terv. intopiukeena intsupintsu

Intsupintsu: Kiitos ja ilmottelen sitte piiiitkän 9 päivän päästä. Tai myöhemmin koska pari ensimmäistäkin varmentui vasta muutaman päivän jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. ;) Ja muista itsekin käydä vilkasee sitä ovukalenteria ihan vaan mielenkiinnosta. ;) Ja voihan ne liuskatki ostaa salaa :D

miracle, kiitos kannustuksesta, toivotaan...toivotaan.

=) =)

Jännä; mäpäs lähen heti etsiin sitä ovukalenteria.... ja ne liuskat on siis sellasia, että kun niihin vaan pissii niin ne näyttää millon kannattaa alkaa vauvantekohommaan?

Hei kerrotteko te muuten yleensä miehelle, että nyt vilkkuu liuskat punasta, alas tulla sänkyyn sieltä? Vai satutteko olemaan vain silloin erityisen viehättäviä ja sattumalta kävelemään korsetti päällä? :LOL:

myymä
miracle, kiitos kannustuksesta, toivotaan...toivotaan.

=) =)

Jännä; mäpäs lähen heti etsiin sitä ovukalenteria.... ja ne liuskat on siis sellasia, että kun niihin vaan pissii niin ne näyttää millon kannattaa alkaa vauvantekohommaan?

Hei kerrotteko te muuten yleensä miehelle, että nyt vilkkuu liuskat punasta, alas tulla sänkyyn sieltä? Vai satutteko olemaan vain silloin erityisen viehättäviä ja sattumalta kävelemään korsetti päällä? :LOL:
Suosittelen vaihtoehtoa B, ,eli ihan "sattumalta" viehättävää ;)
Meillä mies ainaki stressas aivan HILLITTÖMÄSTI jos mä rupesin sanoo jostain ovulaatiosta aikanaan :p

Mun mieheni tiesi että oli se aika käsillä ja sit jotenki yhtenä iltana mikään ei toiminu, eli oli varmaan jonkilaiset paineet. No seuraavana päivänä homma toimi taas, toivottavasti se pelasti tilanteen. Kohtahan sen näkee. :D
No en itse ole koskaan käyttänyt niitä liuskoja, mutta jotenkin noin ne toimii. Ja toinen vaihtoehto on se lämpötilojen mittaaminen eli ovun aikaan pitäis se ruumiin lämpötila olla korkeampi ku normaalisti. En tosin tätäkään ole testaillut vaan ihan laskujen perusteella kummatkin muksut saanut alkunsa, kun mulla suht säännölliset kuukautiset että joko kiertopäiviä 26 tai sitte 28

Mä mietin just tota, että kävisköhän siinä niin, että miehellä olis hirveä paine... Joo, tyydyn vaihtoehto b:hen, enkä puhu ovulaatiosta sanallakaan. =)
Onneks teidän kanssa saa puhua näistä, niin ehkäpä maltan sitten pitää suuni kiinni näistä asioista täällä kotona...

myymä
Mä mietin just tota, että kävisköhän siinä niin, että miehellä olis hirveä paine... Joo, tyydyn vaihtoehto b:hen, enkä puhu ovulaatiosta sanallakaan. =)
Onneks teidän kanssa saa puhua näistä, niin ehkäpä maltan sitten pitää suuni kiinni näistä asioista täällä kotona...

Mutta väitän kyllä, että joudut paljastamaan itsesi, mikäli viettely ei juuri sillä H hetkellä onnistu. Sit se menee kyllä jo väkisinmakaamiseksi ... ensin viettelee, sitten lopulta kun mies ei olisikaan sillä hetkellä halukas kuuluu naisen suusta "aargh, helvetti nyt äkkiä tänne sutinoimaan! MULLA on ovulaatio, tää on nyt se ainoa hetki, et voi tehdä näin" :D

Varmaan aika yleistä, että niin käy. Hmm... kun ajattelee miehen kannalta niin on muuten oikeesti varmaan aikamoinen tilanne. Vauvakuumeinen nainen, joka sillä hetkellä haluaa ne siittiöt ja paineella, pliis. Ja miehelle se saattaa ehkä olla ihan miehuuden merkki "onnistuuko" vai ei. Itse olin tuossa käväisemässä jokin aika sitten erään kaverin varpajaisissa. Tuore isä siellä kuulutti miehekkäästi, että "no nyt on todistettu etten ainakaan ole mikään tuhkamuna"... :headwall: Että ei ihme jos miehillä on paineita...

Hyvä keskustelu, tuli pohdittua vähän tuota miehistäkin näkökulmaa. =)

Edelleen peukut ja varpaat pystyssä,

Intsupintsu

Moi! kiva lukea näitä ketjuja kun itsekin poden vauvakuumetta. Olen myös aivan uusi täällä, eikä me edes kunnolla avomiehen kans yritetä vauvaa, mutta tälle kuumeelle en voi mitään..
Meillä on molemmilla vielä vuosi opiskeluja jäljellä (ei tosin kovin tiivistä) ja järki sanoo että pitäs sinne asti malttaa, mutta onnistuuhan sen lopputyön korjailu vaipanvaihtojen lomassakin :D . Olen yrittänyt puhua tuota miehen puolikasta jo nyt ees silloin tällöin yrittelemään sitä vaavia kun tuntuu et se ei kuitenkaan mene niin kuin pitäis heti alkuunsa, mutta ei vielä ole oikein langennut.. No ehtiihän täs kun nuoria vielä ollaan..

Mun mies yritti sitte yölläki...herätti mut, mut pieleen meni :/ Sitten päivällä pommittelin miestäni tuhmilla viesteillä, ni kun kotiin tulo koitti niin mies laittoi muksuille piiretyt päälle ja käski minut sänkyyn :p Tommoset näköjään sitten tepsii. Mä harrastelen myös sitä että heiluttelen pyllyäni mieheni edessä, toki vaattet päällä ja vähän hinksutan itteäni häntä vasten, ni jo oon halu päällä illalla :whistle:
Nyt tulen hulluksi koska mun alavatsa on outo, eli sattuu välillä tai vihloo ja tottahan toki mulla rinnoissakin anteeksi, nahkalapuissakin on semmosia nipistelyjä ja kuumotusta. Aivot tekee kummasti tepposia juuri nyt. Toivottavasti ei olis niitä tepposia vaan ihan oikeita raskausoireita, mutta hulluksi tässä tulee.... :snotty:

Hei kaikille! Täällä kans yksi tuore vauvakuumeinen B) Olen taustaillut palstalla pari kuukautta ja pari viestiä kirjottanut mahd. raskausoirepinoon.

Yksi yrityskerta on takana ja se ei tuottanut tulosta lukuisista oireista huolimatta. Nyt odottelen, että nämä mentsut loppuis. Ovistikutkin tuli palstan innoittamana tilattua. Into piukassa odottelen, et sais niillä alkaa testailla. Onko tälle menkkojen jälkeen ja ennen ovista ajalle jotain termiä, piinaviikko kenties.. :xmas:

Rusina85; kyllä se sun mies vielä lämpenee... Mun kokemus on se, että kannattaa puhua omista haaveista. Mä oon aina painottanut sitten vauvaunelmieni jälkeen, että ilman miehen halua siihen ei kuitenkaan lähdetä, vaan perhe ja vastuu on yhteinen.

Jännä; Noi kuulostaa hyviltä tekniikoilta, mitä neuvoit!
Ostin viime kesänä kaasona ollessani elämäni ensimmäisen korsetin iltapuvun alle ja se pääseepi pian taas käyttöön... Vaikken mikkään hoikka tyttö olekaan, niin se korsetti saa kyllä parhaat puolet esiin, hih.
Voi että mä toivon, että se olis pikkuinen vauva joka sulle siellä niitä oireita tekee, KOSKA SEN TESTIN VOI TEHDÄ?

PinkCadillac: Mä en viel osaa tätä termistöä täällä... Ai sä tilasit ovistikut, aiot siis laittaa hihat (tai peiton) toden teolla heilumaan! Koska sulla olis seuraava otollinen hetki?

Intsupintsu

Yhteistyössä