Voisiko se olla nyt totta...

Hei kaikki vauvakuumeiset ystävät!

Olen 31-vuotias nainen, vauvayritystä takana 3vuotta.
Aikalailla jo toivo mennyt, mutta nyt...
Mulla on siis kuukausittain tiputteluvuotoa ennen kuukautisia n.5 päivää.
Tässä kuussa tiputteluvuotoa ei ole ollut, kuukautisten pitäisi alkaa huomenna tai ylihuomenna.
Yleensä myös paino nousee 1,5-2kg ennen menkkoja,
nyt se on laskemaan päin koko ajan.

Tein malttamattomuuksissani eilen raskaustestin aamulla-
negatiivinen.
Illalla tein ovulaatiotestin (kun niitä lojuu kaapissa ja
olen kuullut että niilläkin ehkä voisi todeta raskauden...seliseli) ja siinä näkyi haalea vaaleanpunainen +.

Tänä aamuna tein aamupissasta ovulaatiotestin ja siinä
näkyi vaaleanpunainen +.

Olen ihan sekaisin koko nainen, koko ajan "kuuntelen"
vatsaani; mikä tuo vihlaisu oli?

Ainoan jäljellä olevan raskaustestin yritän säilyttää sunnuntaihin... en tiedä miten onnistun.
Kun on jo niiiiin monet kerrat pettynyt siihen kun menkat aina alkaa, on tosi vaikeaa olla luottavainen.
En ole tälle palstallekaan pitkään aikaan tullut kun on
tullut vain niin paha olo kun tuntuu ettei meillä tämä "maailman luonnollisin asia" onnistu.

Huh, nyt pitää lähteä töihin ja yrittää pitää itsensä kasassa,
epävarmuus tässä on pahinta!

Ihanaa päivää kaikille vauvakuumeisille!

Kiitos tiuhti kauniista sanoistasi!
Tuli kyyneleet silmiin kun luin vastauksesi...

Nyt mulla on vaan se yks raskaustesti kaapissa ja vaikka miten monta ovistestiä.
Testasinpa äsken taas ovistestillä ja näytti kyllä 2 viivaa, mutta ei samanvahvuisia.
Vuotoa ei ole tullut yhtään.
En raaski käyttää tuota ainokaista r-testiä ennenaikaiseen testaukseen, odottelu jatkuu...

Millainen elämäntilanne sinulla tiuhti itselläsi on?

Lasta ollaan toivottu hartaasti jo muutaman vuoden, mutta elämäntilanne ei oikein sallinut sitä silloin (masennus yms.. kävin 3 vuotta psykoterapiassa ennen vauvapuuhien aloitusta, koska tahdoin itse olla "terve" ennen lapsihommia), ikää minulla on 21 vuotta (täytän joulukuussa 22 :D), mutta tositoimiin alettiin viime syksynä ja nyt olisi YK10 menossa :) itselläni tilanne sikäli hankala kun mies söi reumaan lääkettä joka heikentää siittiöiden liikkuvuutta ja vaikuttaa niiden määrään, niin saattaappi mennä vuosikin kun ne palautuu ennalleen (jos palautuu). nyt mies ollut 2kk syömättä lääkettä ja nyt justiinsa koskee niin pirusti alavatsaan ja taitaapi olla ovulaatio päällä :D mutta pakko mun on myöntää, että kyllä mua kirpasi jo aikasemmin, varmaan kun YK8 pyörähti niin kyllä sai pudota pilvilinnoista! eihän tää ollutkaan niin helppoa kuin luulin :ashamed: nolottaakin ihan se miten ajattelin aikoinaan, nyt se on meinaan varmaa, että lapsia saadaan, EI TEHDÄ!

mutta kyllä mä vielä jaksan uskoa ja toivoa että meidän kohdalla onni osuisi ja uppoisi, ehkei nyt, mutta vuoden sisällä :) ensin meinattiin että JOS ja KUN vuosi tulee täyteen käytäisiin tohtorilla, mutta aika varma syy on miehen siimahännät! joten odotellaan rauhaksiin se 12kk lisää, tuntuu tietysti pahalta, mutta eipä taida lääkäritkää noteerata kun tietävät että lääkkeessä on sellaset sivuvaikutukset..

Mikä kiertopäivä sinulla on menossa ja kuinka pitkä kiertosi on? :) ja saanko udella, oletko käynyt koskaan gynen juttusilla? meinaan 3 vuotta on PIIIITTKKKKÄÄ aika odottaa jotain niin kamalan toivottua!

kovasti nyt tsemppiä :heart: sen voin taata, että ihmeitä tapahtuu, ja toivottavasti se ihme olisi osunut teidän kohdalle :) mua riistää meinaan aina sydämestä kun joku pitkään yrittänyt jaksaa ja jaksaa aina vaan nousta uudestaan, mutta joutuu samalla pettymään, eli joskohan se olisi teidän vuoro? :) kovasti testionnea, ja pidetään se punaviitta poissa ainakin seuraavat 9kk ;)

Viimeksi muokattu:
Hei tiuhti!

Niinhän siinä kävi, että sellainen erityisen herkkä testi näytti haalean plussan, mutta
Clearblue sitten vahvisti ihan vahvan plussan heti.<3
Ollaan ihan sekaisin molemmat, voiko tämä olla totta 3 vuoden yrittämisen jälkeen, yhtäkkiä!
Huh, kummallinen tunne, että tuolla masussa on kasvamassa uusi elämä...

tiuhti, jatkakaa vaan yrittelyä rauhallisin mielin. Toivon ja uskon, että pian sinäkin
saat kokea tämän ihanuuden, mutta kuten sanoit lapsia ei tehdä -
niitä saadaan. Sen opimme mekin kantapään kautta.
Mutta tosiaan 3 vuotta yriteltiin ilman tutkimuksia tai muuta ja yhtäkkiä tärppäsi...
Syy taitaa aina jäädä tuntemattomaksi.

Toivon sulle pikaista plussaamista!
Pidä mut ajantasalla!

voi apua :D ihanaa! aivan mahtava uutinen! nyt masuasukille kaikki työkalut mukaan jotta jaksaa pysyä vielä loppuun asti kyydissä! siis aivan mahtavaa! :heart: ihan kamalasti onnea teille! ja kaikkea hyvää elämälle :heart: ja niinku sanoin, ihmeitä tapahtuu ja te saitte sen todistaa :heart:

Kiitos tiuhti ja kaikki tykkäilijät!

Tuntuu vieläkin hassulta että oikeasti on vauva tulossa...

Tämä lapsi on todellakin ihme, olen niin kiitollinen siitä että saan olla raskaana.

Ja toivon niin, että sinäkin tiuhti olisit pian raskaana!

Kaikkea hyvää teille!

• Tykkää
Reactions: Maira ja tiuhti_

Yhteistyössä