Hakutulokset

  1. krissemaria

    neuvolalle ei mikään koskaan kelpaa (turhis)

    Tottakai on hyvä et seurataan mut välil se menee niin pilkun viilaamiseks että terve jären käyttö ois sallittua!
  2. krissemaria

    neuvolalle ei mikään koskaan kelpaa (turhis)

    Ei kaikki samalla mallilla ole tehty! Eikä kaikki ihmiset ole samanlaisia, eikä niistä samanlaisia saa vaikka neuvola kuinka nipottais käyriensä kanssa.Kyllä se lapsen pituuskin riippuu vanhempien pituudesta.Ei voida olettaa että jos toisen lapsen vanhemmat on 160 cm pitkiä ja toisen 185 cm...
  3. krissemaria

    neuvolalle ei mikään koskaan kelpaa (turhis)

    Täällä sama homma, ainainen valitus olipa lapsi liian painava, liian laiha, liian pitkä tai liian pätkä! :headwall: Ja yleensä sit saa lähetteen kilpirauhas kokeisiin! Tuttua puuhaa.Ainahan se on oltava jokin vialla jos ei lapsi mene ja kasva juuri käyrien mukaa! :laugh:
  4. krissemaria

    Kannattaako tilata Meidän Perhe 24,50?/9kk?

    Kannattaa! Halpa tarjous.Minusta hyvä lehti ja juttuja erilaisista perheistä ja monenlaista tietoa.Itse ainankin olen ollut tyytyväinen lehteen!
  5. krissemaria

    Riittääkö 7kk vauvalle 3,5dl maitoa vrk?

    Onhan se tukevampaa evästä kuin maito.Meillä ainakin on hyvin tehnyt kauppansa aikanaan maissi,riisi ja peruna-porkkana vellit ja siihen lisäksi maitoa.Ja jos 16 maissa on tukevampi ruoka niin välipala voi ollakkin hieman kevyempi.
  6. krissemaria

    Riittääkö 7kk vauvalle 3,5dl maitoa vrk?

    Oisko siihen mahdollisuus vaihtaa velliä ja maitoa? Että tulisi sitä nestettä enemmän...
  7. krissemaria

    Riittääkö 7kk vauvalle 3,5dl maitoa vrk?

    Ohjeen mukaan pitäisi juoda 6-8 dl korviketta + velliä.Kenties pienentää sitten ruoka annosta ja lisätä nestettä.Tuossa 11 ja 16 välissä pitkä väli ettei juo eikä syö mitään.Olisiko siihen väliin mahdollisuus lisätä esim velliä ja maitoa?
  8. krissemaria

    Onko 5v joiden nukkumaanmeno aika on klo.21?

    Sama homma meillä!
  9. krissemaria

    erikoinen nimiratkaisu exällä..

    Siinäpä on mielikuvitusta käytetty tosi ruhtinaallisesti! :laugh: ...Todella typerää laittaa sama nimi! :headwall:
  10. krissemaria

    tuliko vuoden alusta elatusmaksuun indeksikorotus?

    Meilläpäin maksupäivä 1 tai 4 päivä.Maksu näkyi tulevan 7 päivä!
  11. krissemaria

    onko kenenkään lapsella migreeniä ja minkä ikäisenä todettu?

    Pojalla alkoi 8 vuotiaana päänsäryt.Oksenti ja otti särkylääkkeen,halusi mennä hiljaiseen ja pimeään huoneeseen.Nukkui muutaman tunnin ja olo helpottui.Itselläni alkoi vuosi sitten, voimakkaat hajut ja stressi laukaisevat sen itselläni.Sen voi tutkia et sopii terveyskeskuksen kans kun seuraava...
  12. krissemaria

    Millä perusteilla olette päässeet tuetuille lomille?

    Me oltiin -06 kesällä sellaisella.Netistä hakee hakusanalla tuetut lomat niin sieltä löytyy.Niitä myönnetään eri syistä perheelle.Lasten sairaudet, toimeentulo, yksinhuoltajuus,uusperheet ym laidasta laitaan.Niissä ei ole mitään hävettävää, ei siellä kukaan kysele miksi kukakin on sinne...
  13. krissemaria

    tuliko vuoden alusta elatusmaksuun indeksikorotus?

    Ai korotuksia pitäis tulla? Onko muille maksettu elatusmaksut? Katoin just nimittäin pankin sivuja ja elatusmaksuja ei ole maksettu mulle ollenkaan! :headwall:
  14. krissemaria

    Siis apua, 2 vuotiaalla huuliherpes??

    Voisiko olla märkärupea? Sitä on liikkeellä ja se myös alkaa monesti kasvois ja suun ympäryksestä.Kannattas käydä varmuuden vuoksi näyttämässä päivystyksessä.
  15. krissemaria

    Märkärupitietäjiä paikalla?

    Meillä oli kesällä märkärupea.Yhdelle lapselle lääkäri määräsi Fucidin 2% voihetta ja toisel meni niin sitkeeks et antoi lääkekuurin sekä tuon Fucidin voiteen.
  16. krissemaria

    Jaaha, nyt sitte minäki oon sossupummi...

    Joo, meillä oli samantapainen tilanne et sain karenssin ja mentiin soskuun.Selitin asian ja koska olin ollut satunnaisesti joskus aikaisemmin soskun asiakas, näkyi meidän tiedot heillä ja paperit käsiteltiin samana päivänä ja rahatkin oli tilillä seuraavana päivänä!!! Mutta koska irtisanomisesi...
  17. krissemaria

    JOULUMERKIT

    :wave: 0,60 e
  18. krissemaria

    G:Helppo ja nopea marjapiirakka/pikapulla tms. =)

    Tässä kans yks helppo ohje...3 kupillista sokeria 6 kupillista vehnäjauhoja 3 tl leivinjauhetta 3 rkl voisulaa...
  19. krissemaria

    Help!!! Tietäjänaiset ja kaikki, apua!!!

    Vauvarokko alkaa 2-3 päivän korkeallakin kuumeella ja sit kun kuume laskee niin nousee näpyt.Minäkin olisin arvellut että vesirokolta kuulostaisi kun siihen liittyy nuha ja ei kaikille tule kuumettakaan vesirokossa.Mut näpyt kyllä kutiaa selvästi yleensä.Jos atooppinen iho ni voisko joku ruoka...
  20. krissemaria

    Miten laskutus kannattaa suorittaa, jos myy jotain netissä?

    Ostaja yleensä maksaa postikulut.Itse olen tehnyt niin et rahat tilille ja sen jälkeen paketti postiin, olinpa ostaja tai myyjä.

Yhteistyössä