Millä perusteilla olette päässeet tuetuille lomille?

  • Viestiketjun aloittaja kaipaa piristystä
  • Ensimmäinen viesti
kaipaa piristystä
Katselin noita myöntämisperusteita ja luulisin, että ainakin periaatteessa päästäisiin monestakin perusteesta:

- taloudellinen peruste, paljon velkaa + pienet tulot
- perheen äidin synnytyksen jälkeinen masennus - terveydellinen peruste
- perheen äidin totaalinen yksinäisyys - sosiaalinen peruste

Onko kokemuksia, millaisilla perusteilla olette tuetulle lomalle päässeet tai onko jollain kokemusta, että mielestään olisi hyvinkin perusteita ollut, mutta ei ole hyväksytty?

Onko tietoa siis kuinka "helpolla" tai vaikeasti noille lomille pääsee?
Pitääkö olla esim. psykologin todistus masennuksesta jne?
 
Me oltiin viimekesänä. Velkaa ei ole, mutta minä kotiäitina = pienet tulot. Miehellä diagnosoitu paniikkihäiriö joskus aikoinaan intissä= terveydellinen peruste (?), perheen yhteisen ajan vähäisyys = sosiaalinen peruste. Näillä se loma lohkesi :) Eli ei sitä ihan retuperällä tarvi elämän olla, ja toisekseen meille jäi 5 päivän täyshoidosta maksettavaksi itselle 250 ja matkat 300km suuntaansa, eli eipä ihan ilmaista ollut kuitenkaan..
 
kaipaa piristystä
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Me oltiin viimekesänä. Velkaa ei ole, mutta minä kotiäitina = pienet tulot. Miehellä diagnosoitu paniikkihäiriö joskus aikoinaan intissä= terveydellinen peruste (?), perheen yhteisen ajan vähäisyys = sosiaalinen peruste. Näillä se loma lohkesi :) Eli ei sitä ihan retuperällä tarvi elämän olla, ja toisekseen meille jäi 5 päivän täyshoidosta maksettavaksi itselle 250 ja matkat 300km suuntaansa, eli eipä ihan ilmaista ollut kuitenkaan..
Eli meilläkin olisi mahdollisuus varmaan sitten päästä.. :) Toki vielä tuo yhteisen ajan vähyys voitaisiin lisätä tietenkin meidänkin listaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Mä en kehtais mennä semmoselle!
mitä ihmeen kehtaamista siinä on? mahtava loma oli meillä ja uskomattoman mukavia ihmisiä tavattiin. oltiin koko perheen tuetulla kuntolomalla ja tehtin kuntotestit ja kaikki.loirittiin kylpylässäkin. me päästiin helposti kun ei ihmiset tosiaan kehtaa hakee niihin, parempi meille =) .eikä maksanu oikeastaan mitään.
 
hei
minulla vaikea-asteinen masennus, toisella lapsella astma, toisella kielenkehityksessä viivettä, pienet tulot, velkaa.. Päästiin lomalle 2007 ja tänä vuonna haetaan myös, toivottavasti päästään. Toivon sitä kaikille jotka hakevat!
 
Me oltiin -06 kesällä sellaisella.Netistä hakee hakusanalla tuetut lomat niin sieltä löytyy.Niitä myönnetään eri syistä perheelle.Lasten sairaudet, toimeentulo, yksinhuoltajuus,uusperheet ym laidasta laitaan.Niissä ei ole mitään hävettävää, ei siellä kukaan kysele miksi kukakin on sinne tullut.Todella hyviä lomia, suosittelen! On ohjelmaa, tutustumiskäyntejä eri paikkoihin, illan viettoa yms. Pakko ei ole niihin osallistua mutta ne kuuluvat yleensä loman hintaan joten me ainakin otettiin kaik ilolla vastaan.
 

Yhteistyössä