Hakutulokset

  1. F

    yksinäinen yh-isä kaipailee uusia tuttavuuksia.

    Hoij :wave: Täällä huutelee 27v kolmen muksun yh äippä. Kuopiossa ei mekään kyllä asustella mutta ei tästä sinne matkaa oo kun reilu 100km.. ja vanhin tyttö joka kk siellä päin isällään on yhen vkl:n =)
  2. F

    Tahdomme laihtua VKO 5

    Ilmoittautuu mukaan!! :p Ikää 24v ja kaksi lasta (5v ja 1v) Pituutta 155cm ja painoa (eilen punnittu) 75kg :ashamed: Tavoitepaino 55kg Punnituspäivä itelläkin maanantai =)
  3. F

    === kympin karistus kesään mennessä===

    Alkanu taas kyllästyttää tämä mässäileminen ja kilojen kertyminen.. Ikää 24 ja 2tytskyä värittää arjen harmautta.. Pituutta huimat 155 ja paino tämän aamun mukaan 70 :x Tsemppareita kaipaillaan..
  4. F

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Täällä ollaan edelleen...on tullu vähä tätä netti taukoa kun muutto oli ja miehen loma jne jne..äsken vasta kotiuduttiin ja samantien netti iskettiin toimintaan...eli mua näkyy täällä nyt useammin.. Tähän mennessä kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin..paino on pysynyt miinuksella edelleen...
  5. F

    Marraskuun masun kasvattajat toukokuussa.... LA:t 1-15.11.2008

    Tänään kävin viikon 15 neuvolassa..ja olihan se mukava kuulla taas pitkästä aikaa pikkuisen sydämen jumputusta...tais vähä osottaa mieltään kun niin innokkaasti potki doppleria et ihan neuvolan tätikin sitä kommentoi :heart: Alkuun olin ihan kauhuissani kun oli se täti vaihtunu, mut loppujen...
  6. F

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Helou mammat :heart: Ette te musta eroon pääsekkään millään.. :kieh: Tänään kävin nimittäin np-ultrassa ja kaikki oli paremmin kuin hyvin...pääsin oikein erikoislääkärille kun edellinen raskaus päätty raskausmyrkytykseen ja sektioon...virtaukset oli hyvät (en kuulu myrkytys riskiryhmään)...
  7. F

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Mamina: Siks miun tietoja ei oo täällä, koska mie kuulun tuohon alkukuisten pinoon...lueskelen aina tätä teidänkin pinoa ja joskus ihan pakko kommentoida... :ashamed:
  8. F

    Choko-suklaapeli

    Kyllä toi on se peli...se on kyl niin legenda..miekii muistan kerhossa joku 5v:nä tuota opettelevani pelaamaan.. :laugh: Ihan pakko tilata.. MItäs muita pelejä muistatte lapsuudesta...? mulle tulee ekana mieleen kimble ja afrikantähti..ja ja sit se yks kirppupeli, jossa piti hyppyyttää...
  9. F

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Huomenia.. :heart: Tänään oli lääkäri..tarkisti kohdun ja kuuneli sydänäänet....kyllä mulle vaan tippa tuli linsiin kun pieni sydän siellä pumputti...syke oli 174 :p Kyllä voin sanoa että tuntui ku taakka ois pudonnu harteilta kun tuli varmuus että siellä se pikku toukka asustelee ja...
  10. F

    Gallup: mitä mieltä sektioäideistä ketkä eivät imetä?

    Just...onkohan tämä ketju aloitettu ihan vain huonontaakseen muitten oloa?? vaikuttaa aika epäasialliselta useammat kommentit..se on ihan jokaisen ihmisen henk. koht. asia imettääkö vai ei...tuskin kenenkään muun tarvii siitä stressiä repiä... :kieh: Ite koin -04 hätäsektion ja jouduin...
  11. F

    G: Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään?

    Järkytyin kun päiväunilta herättyä satuin vilkaisemaan ohjelmaa nimeltä kuudesaisti... Koottujen kyselyjen mukaan alle 50% suomalaisista uskoo että kuoleman jälkeen olevan jtn... :o Olin pitänyt itsestään selvänä, että prosenttiluku olisi ainakin se 80%...huh.. Ja kyllä uskon vahvasti...
  12. F

    Miksi kuljetat yli 3 vuotiasta rattaissa?

    Voisinpa todeta tähän, että kukin tyylillään... |O eikös se oo pääasia että lapsi kulkee mukana..? Musta aika naurettavaa suurentelua...
  13. F

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Kyllä olin minäkin pettynyt eka neuvola käynnin jälkeen...täti oli kyllä mukava mutta ei edes tunnustellu masua saatikka kuunnellu sydänääniä vaikka viikkoja se 10 kummiskin...esikoiselta kuunteli ekat sydänäänet (toisella paikkakunnalla) tosiaanki jo viikolla 8.. Eka oli et ootan kuun...
  14. F

    Koira vs. lapsi... Kumpi menee edelle? Vai onko tapauskohtaista?

    Kylläpäs pitää tikusta vääntää asiaa...en pysty ees käsittämään että vertaat koiraa ja omaa lasta..huh..joku raja sentään..toki koirasta ja sen hyvinvoinnista pidetään huolta, muttei se nyt sitä tarkota et lapset joutuis sen takia "kärsimään"..ja vielä tuosta arvojärjestyksestä...jos koiran...
  15. F

    2-vuotiaan päässä karstaa

    Meidänkin 3vuotiaalla oli paljonkin karstaa..ja ei lähtenyt sitten millään..kokeiltiin kaikenmaailman poppaskonsteja mutta ei.. sitte yks päivä päätin koettaa ihan tavallista rypsiöljyä :laugh: ..hieroin vaan koko päähän ja villamyssy hautomaan pariks tunniks..sen jälkeen hyvin lähti kammalla...
  16. F

    MARRASKUUN masun kasvattajat huhtikuussa, LA:t 1-15.11.2008

    Eka neuvola nyt sitte takana eikä oikein mtn uutta eikä yllätyksellistä tapahtunu...lappusavottaa vaan..paitsi et hemppari oli 149...koskaan ollu noin korkea.. Huomenna tulee viikkoja tasan 10 täyteen ja joutuu odottamaa vielä pari viikkoa ennen ku ultraan pääsee..aika ovela...edellisellä...
  17. F

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Äiti1982: Mulla kans esikon kanssa raskausmyrkytys, joka päättui hätäsektioon vko 37+1.. kylläpä on ollu aikamoista mylläkkää ajatukset sen jälkeen ku plussa nasahti testiin.. kyllä se pelottaa jos kaikki sama uusiutuu vaikkakin sen sanotaan olevan epätodennäköisempää..sen takia vitkuttelin...
  18. F

    Voiko suhde eron jälkeen palautua ennalleen?Kummallakin ollu toinen sinä aikana,pystyykö antaa anteeksi ja unohtamaan sen toisen?

    Suhde voi palata ennalleen..puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä... :whistle: Oltiin Miehen kanssa vuosi yhdessä, sitten erottiin...yli puoli vuotta oltiin erossa ja molemmilla uudet kumppanit siinä välissä..kohtalo vain puuttu peliin ja johdatti meidät takas yhteen...nyt oltu pian 3v yhdessä...
  19. F

    Nimi galluppia :)

    Elikkäs...kuinkas monella on nimet jo mietitty valmiiks? tai vatvottu eri vaihtoehtoja...? :heart: Mun on pakko tunnustaa, et havahdun aina todellisuuteen miettimästä pikkuselle masuasukille sopivaa nimeä...vielä tosin ei mtn olla lukkoon lyömässä... :D Mut Anette on aika varma ainakin...

Yhteistyössä