Voiko suhde eron jälkeen palautua ennalleen?Kummallakin ollu toinen sinä aikana,pystyykö antaa anteeksi ja unohtamaan sen toisen?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pohjantähdenalla
Miksei se voisi toimiakin,mutta toki ajatus voisi lennellä toisessa kumppanissa. Mutta uskoisin että suhteen eteen töitä tekemällä nuokin unohtuu ja pystyisi aloittamaan puhtaalta pöydältä.

vieras
on mahdollista, jos molemmat haluava, ollaan sitten sitoutuneita yritykseen, vanhat setvitään pois alta eikä sen jälkeen enää niihin palata, mutta joo, ei varmaan helppoa. Mikäpä olisi...

vieras ap
Mä haluaisin pystyä...uskon että mieskin pystyis,tuskin muuten edes miettis asiaa.On niin paljon mitä meillä on,koko elämä perustuu siihen kaikkeen mitä meillä on.Haluaisin niin pystyä...haluaisin onnistua!=(

höh
ollu erossa tai ei, kyllähän hyvin usein on entisiä sänkykumppaneita kumminkin... mietittekö niitäkin? meilä miehellä oli tyttöystävä meidän ollessa erossa muutamia kuukausia. eipä ole juuri vaivannut minua.

auttaisko asenne?
Voisiko siihen yrittää suhtautua samalla tavoin kuin jonkun ihan muun kanssa seurustelemisen aloittamiseen? Malliin että kummallakin on entistä kokemusta? Ja yrittäisi olla ajattelematta niin kovasti sitä, että teillä kahdella sattuu olemaan YHTEISTÄ entistä kokemusta...?

vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
ollu erossa tai ei, kyllähän hyvin usein on entisiä sänkykumppaneita kumminkin... mietittekö niitäkin? meilä miehellä oli tyttöystävä meidän ollessa erossa muutamia kuukausia. eipä ole juuri vaivannut minua.
En oo miettiny ku olin siihen asti mieheni ainut jonka kanssa seksiä on ollut..nyt on toisin.Ehkä vois kuitenki onnistuakin....toiveikkaana. :)

Musta harmaana
Meillä yli kymmenen vuotta avioliittoa takana, vähän aikaa sitten oltiin muutama kuukausi erossa. Miehellä oli muita, joten minäkin ikään kuin kostoksi hyppäsin toisen miehen sänkyyn. Nyt ollaan palattu yhteen, eikä ole ollut kauhean helppoa. Mulla tulee vähän väliä mieleen se, että mies halusi muita. Mieskään ei pysty unohtaan tätä mun seikkailua... Meillä se ero oli niin tyhmä ratkaisu silloin ja tosissaan halutaan nyt olla yhdessä. Olen monesti meinannut tehdä aloituksen samasta aiheesta... Miten pääsen yli niistä muista? Eihän se pettänyt ole, kun oltiin erottu, mutta siltä se kuitenkin tuntuu. Sitten tajuan itsekkin ristiriidan: olihan mullakin se toinen. Kerran. Mutta kun se oli kosto, eikä merkinnyt mulle mitään. Pitäisi nähdä tämä asia miehenkin kannalta samoin, ne muut naiset merkitsi sille yhtä vähän, kuin tämä toinen mies mulle. Ei ole helppoa.

Suhde voi palata ennalleen..puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä... :whistle: Oltiin Miehen kanssa vuosi yhdessä, sitten erottiin...yli puoli vuotta oltiin erossa ja molemmilla uudet kumppanit siinä välissä..kohtalo vain puuttu peliin ja johdatti meidät takas yhteen...nyt oltu pian 3v yhdessä ja ekaa yhteistä lasta odotellaan syntyväksi :D ..tosin kyllähän tuo luottamuspula vaivasi aika kauan puolin ja toisin, mutta jos todella tahtoo mikään ei ole mahdotonta!

Tietenkin eroon johtaneet syyt on erilaisia kaikille...niistä kannattaa keskustella tosissaan, koska asioiden on muututtava jos mieli saada homma toimimaan paremmin ettei edessä olisi taas ero..meillä se ero johtui miehen juomisesta..ja siitä etten jaksanu yksin vaan kotona odottaa millon herra saapuu ja millon jää reissuilleen useammaksi päiväksi...sitten mies sairasti vakavan haimatulehduksen joka oli viedä hengen...juominen loppui kuin seinään! Onni onnettomuudessa ellen sanoisi..jos asiat ei olis muuttuneet näin radikaalisti ei meillä ois ollu mtn tulevaisuutta...etenkin kun mulla aikaisemmasta suhteesta tyttö..mutta tsemppiä ja voimia KO asian kanssa painiville... :attn:

Musta harmaana
No sehän se onkin, kun mies kiven kovaan väitti ja väittää edelleen, ettei halunnut eroa siksi, että pääsee muihin naisiin käsiksi, ja sitten kuitenkin melko pian sain tietää, että sillä on ollut yhtä jos toistakin. Se satutti niin perkeleesti.

Yhteistyössä