Gallup: mitä mieltä sektioäideistä ketkä eivät imetä?

• Viestiketjun aloittaja birthmom
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja vielä, jos se sektiomamma on

-ruma
-lihava ja
-vie vauvan päiväkotiin 10kk vanhana?

vieläkö on hyvä äiti?

:( :(
Niin joo, unohdin vastata.

On, edelleenkin on ihan riittävän hyvä äiti. (Itse tosin vein lapseni pph:lle, en päiväkotiin. Kaikki muut pätee minuun. Muoks. Jätteet mä kyllä lajittelen.)

Viblsp

-ruma
-lihava ja

vieläkö on hyvä äiti?

Ulkonäkö ja synnytystapa eivät ratkaise. Jos ei imetä ja vie pienen lapsen päiväkotiin, se sanoo jotain jo.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

-ruma
-lihava ja

vieläkö on hyvä äiti?

Ulkonäkö ja synnytystapa eivät ratkaise. Jos ei imetä ja vie pienen lapsen päiväkotiin, se sanoo jotain jo.
No mun mielestä tuokaan ei kerro mitään jos ei imetä, voihan olla että vauva on esim. ollut tosi pieni kun on sektiolla syntynyt (jos vaik hätäsektio kyseessä raskausmyrkytyksen tms. takia ) ettei ees osaa viel imeä. Esim. mun pikkusiskoa on ruokittu monta kuukautta nenämahaletkulla! Painoi 1230g kun syntyi!

WTF
eihän alatie synnytyskään tarkoita sitä, että äitee imettäis!!!!!!!!!!!!
tiedän kyl tämmösen äiteen joka vaatis sektion, alapää ei mene piloille ja ei imettäny, ettei tulis riippurintoja :eek: :eek:

mut voi sektio äitee olla ihan yhtä hyvä äitee ku alakautta synnyttänytkin... kuka sektio äitejä tuomitsis???
olipa tyhmä aloitus APllä :eek:

Just...onkohan tämä ketju aloitettu ihan vain huonontaakseen muitten oloa?? vaikuttaa aika epäasialliselta useammat kommentit..se on ihan jokaisen ihmisen henk. koht. asia imettääkö vai ei...tuskin kenenkään muun tarvii siitä stressiä repiä... :kieh:

Ite koin -04 hätäsektion ja jouduin olemaan useamman yön teholla ja erossa vastasyntyneestä, enkä näin ollen saanut imettää...sitten kun pääsin vihdoin osastolle oli imettämisen aloittaminen todella vaikeaa koska vauva oli jo totutettu pulloon, josta olin todella pettynyt.. siitä huolimatta pystyin imettämään lopulta pari kk täys imetyksellä!

Totta se on, että sektiosta johtuen maito saattaa nousta hitaammin rintoihin..mutta kyllä henkilökunta kannustaa imettämään.. en usko että sektio, saatikka imettäminen määrittelee pystyykö olemaan lapselleen hyvä äiti!!

Yhteistyössä