Hakutulokset

  1. F

    Kitee?!?

    jojensuussakos se josssa asustelee...? vaiko päinvastaisessa suunnassa...? :D
  2. F

    kun olet yrittänyt raskautua..

    Mää kans alotin laihiksen...aloin reenata ihan tosissani punttia ja kaikkee...sit ku ekat protsku pöntöt haettiin postista niin testi näytti plussaa... :o jäi maistelematta nuo lisäravinteet.. mutta 10kg sentään ehdin pois saada...toinen mokoma vielä jäi...
  3. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Kuten varmaan ootte huomannu oon katoillu listoilta...syynä lienee se et viime viime viikolla tein plussa testin! :heart: kovasti ois kyllä nyt tarkoitus saada tuo paino pysymään samassa koko raskauden ajan..kun on vielä tuo parikyt kiloo ylimääräistä... saas nähä kuis käy... :ashamed: Mutta...
  4. F

    tupakasta eroon tsemppareita....

    Kiitoksia mielipiteitä ja kokemuksista..noista tosiaan saa voimia tsempata...täällä päässä ei ainakaan mies oo auttamassa kun se itekkin polttaa...ihan kiltisti aina mullekkin sätkän kääntää vaikken pyydä saatikka polta...Mullekkin on nyt tullu kamala morkkis..kun pikkunen kärsii...saatan aina...
  5. F

    Koirat tappaneet 10 v lapsen Elimäellä!!!!

    No huh huh... :x Just tälläsiä kauhukertomuksia oon yrittäny olla lueskelematta...itekkin koirakammoinen ihminen olen...tai ainakin saksanpaimenkoiria ja karjalankarhukoiria kohtaan...ne kun on mua sattuneet joskus järsäisemään syyttä...meillä just 9kk:n ikäinen rotikka tyttö...3v tyttö ja...
  6. F

    tupakasta eroon tsemppareita....

    Eli ongelma tulikin jo otsikossa.. :/ Esikoista odottaessa vastaavaa asiaa ei edes olevan olemassakaan..aloitin polttaa vasta syntymisen jälkeen....tuntu vaan ettei yksinkertaisesti hermot muuten kestäneet... Nyt sain viime viikolla tietää olevani raskaana..mutta sauhuttelusta on vaan...
  7. F

    Pitkäaikaisia meilikavereita hakusessa edelleen!

    Eksyinpä tänne lueskelemaan näitä vanhoja ilmoituksia ja päätinpä vastata, jos vaikka sattuisit vielä täällä pyörimään...eli ite oon 22 ja tyttö 3v....viikko sitten sain testiin kaks viivaa..eli masuasukkia kasvatellaan... :D Itellä kanssa samankaltaisia kokemuksia...yhtääkkiä vaan viestittely...
  8. F

    Kitee?!?

    Täällä yks viime vuoden lopulla kiteelle muuttanut loppuvuodesta 23v täyttävä äippä...tyttö reilu 3v ja masuasukki vasta muutamia viikkoja... :kieh: Ois kyllä mukava tutustua johonkin paremmin täältä..muuten ihan hyvin viiihdytty, mut niitä sosiaalisia suhteita kaipaillaan.... :/
  9. F

    Kohtalotovereita?

    Toivottavasti huomaat tämän viestin mahdollisimman pian... :p Elikkäs juu...ite täytän loppu vuodesta 23 ja tyttö täyttää 4...erossa exästä ollu siitä lähtien ku tyttö oli 3kk...ihan kamalaa kränää koko ajan..muutaman kerran näinä vuosina nähny isäänsä..ja mua sieppaa niin valtavasti...isä ei...
  10. F

    marraskuiset 08

    Mut ei kaikki halua tunkea sellasiin pinoihin joissa jo paljon porukkaa.... :kieh:
  11. F

    marraskuiset 08

    Miks ei enempää marrasmammoja... :x pöh...mie ainaskii tänne ilmoittaudun ilomielin...LA 7.11 (laskurien mukaan) En oo vielä neuvolassa käyny..ajattelin yrittää hillitä vielä pari viikkoa et ois sitten enemmän ultrassa nähtävää... :p
  12. F

    ** Talviunelmista Plussanneet Marraskuu 2008 **

    Well Hellou :D Tungen teidän ryhmään.... :whistle: Elikkäs alkuviikosta tein apteekin be sure-testin ja tärähti yhtä tumma viiva ku kontrollissakin.. :kieh: Laskureiden mukaan siis elellään viikkoa 6+1...ja ihan täpinöissäni olen...toinen muksu...yritystä takana 2v...esikoinen nyt...
  13. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Täällä aivan kamalassa flussassa...kaikkee romoskaa sitä onkin liikkeessä...niin joo...tuloksiahan minä tulin ilmoittelemaan enkä löpisemään... eli viikko pudotus -1,5 paino nyt tasan 87 :) kokonaispudotus siis parilta kuulta 10,7 kg... *hyppii innosta* kyllä sitä vaan pikku hiljaa...
  14. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Täällä sitä roikutaan edelleen.. ihan vaikka muiden kiusaks :kieh: Elikkäs oon nyt oikeestaan tän kuun taustaillut teidän juttuja ja paininu junnaavan painon kanssa... ongelma oli se et söin liian vähän urheiluun nähden, joten kroppa säästiksellä... :/ sit ku siitä päästiin niin syöminen...
  15. F

    Häiritseekö seurustelukumppanisi ulkonäössä jokin?

    Jooo...eli voisin tähän pari exää mainita...nro1: likaiset hampaat...elikkäs ko mies ei koskaan pessyt hampaitaan...hampaat aina valkoisen kanahkan peitossa..siinäpä kiinnostaa paljon pusutella saatikka tehdä muuta! Nro2: pahanhajuiset jalat! ei vois olla äklöttävämpää hajua..koko kämppä aina...
  16. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Iines79: Samanlaiset fiilikset täälläki jo toista viikkoa...tekis vaan mieli antaa periks...Mutta täällä vielä sinnitellään..kyllä se vielä joskus palkitaan! Paino junnaa paikoillaan...peräti 200g nyt reilussa viikossa näyttää pudotusta...tuntuu aikas toivottomalta sen alun jälkeen jollon...
  17. F

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Japaa :laugh: Ensimmäinen tavoite saavutettu! (ihan täpinöissään):kieh: tänään päästiin kauan kaivatulle 80-luvulle..aamupaino oli 89,5 =) eli viides viikko menossa..ei lainkaan huonosti.. tsemiä kaikille :hug:
  18. F

    -15kg ensi kesäksi... 2008

    Tasan kuukausi nyt laihistelua takana ja vaaka näyttää mukavasti miinusta yhteensä 7,5kg :D hyvä minä...oisin enempäänkin pystyny jos oisin enemmän jaksanu liikkua ja tarkkailla mitä suuhuni pistän, mutta en lainkaan pettynyt ole...en kyllä takaisin tuota kilomäärää ottais :kieh:
  19. F

    -15kg ensi kesäksi... 2008

    Miullaki tänään punnituspäivä.. :) vaaka näytti vaan -300g :( mutta ymmärrän sen kyllä hyvin..mässyttelypäivänä vedin naamaani 2lihapiirakkaa, puol pussillista karkkeja ja lisäks vielä prinkkuja :ashamed: :o Silti ei masennuta..jaksaapahan nyt taas popsia kasviksia kun on mässyttäny ja...
  20. F

    -15kg ensi kesäksi... 2008

    jouh...eli alkupaino 97,6 / paino nyt 92,6 / pudotus 5kg / tavoite 60kg

Yhteistyössä