Hakutulokset

  1. Amoriina

    Miksi meikkat?

    Ennen meikkasin joka aamu huolella, edes kauppaan voinut mennä ilman.. Nykyään voin olla ihan ilman mitäänkin, mutta yleensä sutaisen meikkivoidetta, tasoittaa ihon värin. Joskus todella harvoin lisäksi ripsiväriä ja huulikiiltoa.
  2. Amoriina

    ISOJEN TYTTÖJEN kevennysketju ( yli30 kglaihdutettavaa)

    Pääseekö mukaan? Mä yritän aloittaa tänään vähähiilihydraattisen elämän.Mitat 166cm ja 93kg. Tavoitteena 65kg.
  3. Amoriina

    Pistä kuva itsestäsi

  4. Amoriina

    Olisin halin tarpeessa..

  5. Amoriina

    Osaako miehenne tehdä hyvää ruokaa?

    Ei osaa juuri mitään.: /
  6. Amoriina

    Mitäs teillä perjantai-ruokana?

    Grillibroileria ja perunasalaattia. Halusin päästä helpolla..
  7. Amoriina

    Kuinka usein puhdistat kahvinkeittimen?

    Tunnustan, en ole vuoteen kunnolla putsannut kahvinkeitintä, pannun vaan pessyt. Nyt sitten laitoin etikkavedet sisään ja annoin vaikuttaa. Ihan hirveetä törkyä tuli aina huuhteluveden mukana. :x Ehkä täytyy alkaa useammin putsailemaan..
  8. Amoriina

    Minä kuvasin äsken tälläisen öttiäisen meidän vessan seinästä

    http://fi.wikipedia.org/wiki/Valeskorpionit
  9. Amoriina

    Nyt on puoli päätä Pinkkinä :) **kuva**

    Aika hassu kyllä noin, että latvat vaan pinkit. :whistle:
  10. Amoriina

    Synnytys ja syöminen

    Mulle tuotiin lämmin ruoka heti, kun menin käynnistykseen. Synnytys kesti reilut 7 tuntia, eikä sinä aikana käynyt ruoka mielessäkään, kun oli kovat kivut. Osastolle pääsin siitä parin tunnin kuluttua ja silloin tuotiin tarjottimellinen ruokaa, mutta ei ollut oikeastaan nälkä.
  11. Amoriina

    Tigin hiushoitotuotteet

    Mun mielestä ne on ihan hyviä, mutta törkeen kalliita. Pahanhajuisia. Samaa laatua saa edullisemminkin.
  12. Amoriina

    <3

    Äsken ekaa kertaa huomasin, että tuo 2v4kk tyttö alkoi piirtelemään tuollaisia ukkeleita. Hauskan näköisiä..:D :heart: tyttö itse sanoo, ettei se ole mikään ukkeli vaan astronautti :laugh:
  13. Amoriina

    3 vuotispäivän kakku (taas tätä)

    http://kuvakakkuun.com/ tuolla on A4-kokoisiakin kakkukuvia
  14. Amoriina

    siinä meni taas illan grillinautinto pilalle...

    Poutulla on muuten huonot lihat, en osta niitä enää :x
  15. Amoriina

    mitäs hyvää mussutatte

    Poppareita
  16. Amoriina

    G: Fiilikset heti synnytyksen jälkeen?

    Mä olin ihan pöllähtänyt, että tällaistako tää nyt oli ja onneks se on nyt ohi..Ja hyvin onnellinen, kun vihdoin sai vauvan syliin. :heart:
  17. Amoriina

    Meille sit tuli enkelivauva

    :'( :hug:

Yhteistyössä