Osaako miehenne tehdä hyvää ruokaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"netta"
Meillä mies on huomattavasti mua parempi kokki, tekee hyvää ruokaa ja sillon ku oltiin molemmat töissä, kokkas mua useemmin. Nyt kun oon kotona, tulee mun kokattua enempi. Mies sitte viikonloppusin.
 
tunnustan
Ei kovin hyvää. Ei kauheasti ole innostunut ruoanlaitosta, vaikka aina kehun ja kerron, kuinka käyn kuumana kokkaaviin miehiin. :D

Laittaa siis vain silloin tällöin ruokaa, ja yleensä on sitten joku oma sävellys jääkaapin jämistä, joka ei nyt mitään kovin erityisen hyvää ole.
 
her
Osaa tehdä. Aiemmin kokkaili vähän outoja yhdistelmiä minun makuuni, mutta on "pakon" edessä oppinut tekemään ihan maukasta perusruokaa. Useimmin meillä ruuan laitan minä, mutta jos miehellä on inspis päällä, en tokikaan laita vastaan :)
 
"vieras"
Meillä mies laittaa aina kotona olleessaan ruuan. Hän on aiemmalta ammatiltaan kokki ja laittaa erittäin hyvää ruokaa. Olen todennut usein, että minun ei tarvitse lähteä ravintolaan saadakseni hyvää ruokaa, koska saan kotona paljon parempaa ruokaa!
 
"anu"
Osaa :) Esikoisen synnyttyä ei vielä osannut, mutta alkoi opettelemaan ja nyt kun lapsia on 3 laittaa hän monesti jopa työpäivän jälkeenkin koko perheelle ruuan vaikka minä olen kotona. Ja hyvää ruokaa laittaakin, metsästää joten monesti on riistaruokaa. Kalaa on kans usein, eri tavoin laitettuna. Kokeilee myös uusia reseptejä ja välillä ostaa viininkin mätsäämään ruokaan. :) Ainut missä vähän on surkee on jälkiruuat, niitä EI ole. Mä tykkäisin et olis ainaki sunnuntaina paremmalla ruualla. Joskus ostaa jonku kakun valmiina, mut ei kummempaa.
 

Yhteistyössä