Meille sit tuli enkelivauva

Voimia voimia sylikaupalla kestämään suru, ja kantamaan menetyksen aiheuttaman tuskan. Älä unohda että pieni elämän alkukin on taivaassa, ja sieltä pilven reunalta sinulle hymyilee tietäen että olisi ollut rakastettu ja toivottu lapsi, ja olisi ollut onnekas päästessään sinun lämpöiseen syliin. Sytytä pienelle kynttilä, katsele pimenevälle taivaalle, se kirkkain tähti on lapsesi joka toivoo että jaksat jatkaa matkaa ja uskoa tulevaisuuteen :)
 
Tiedän, mitä joudut tällä hetkellä kestämään. Voimia teille kaikille!

Minä synnyttin jo toisen kuolleen pienen 26.7.08. Rv 15+5. Hautajaiset on torstaina. Jos haluat, voidaan yv:llä viestitellä, vertaistuki on parasta. :hug: :hug:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Voimia voimia sylikaupalla kestämään suru, ja kantamaan menetyksen aiheuttaman tuskan. Älä unohda että pieni elämän alkukin on taivaassa, ja sieltä pilven reunalta sinulle hymyilee tietäen että olisi ollut rakastettu ja toivottu lapsi, ja olisi ollut onnekas päästessään sinun lämpöiseen syliin. Sytytä pienelle kynttilä, katsele pimenevälle taivaalle, se kirkkain tähti on lapsesi joka toivoo että jaksat jatkaa matkaa ja uskoa tulevaisuuteen :)
Niin kauniisti sanottu! Tähän yhdyn itku silmässä.
 
janeminttu
Voimahalit sulle täältä landelta! pakko oli kirjottaa kun tunnistin sinut lasten nimien perusteella joku kerta. Oltiin kerran naapureita kun sinun nuorin oli vauva. Välillä elämä antaa ja välillä ottaa.. mutta eteenpäin on vaan taaperrettava.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Tiedän, mitä joudut tällä hetkellä kestämään. Voimia teille kaikille!

Minä synnyttin jo toisen kuolleen pienen 26.7.08. Rv 15+5. Hautajaiset on torstaina. Jos haluat, voidaan yv:llä viestitellä, vertaistuki on parasta. :hug: :hug:
voimia sinulle hautajaisiin. :hug: minä en ns.hautajaisia halunnut pitää,niin oli minusta helpompaa.pieni enkelivauva kyllä muistuu heti mieleen kun menen hautausmaalle.
 
en osaa sanoa mitään enempää mitä kukaan tässä aiemmin ei ois sanonu... järkytys, se on varmasti kaikista sopivin sana kuvaamaan olotilaasi. se, sekä epäusko, vihakin kenties.

toivon siulle ja miehelles aivan järettömän paljon voimia käyä läpi kaikki. ja lämpimät osanotot myös miulta :hug: :hug: :hug:

mutta teillä on nyt pieni suojelusenkeli. hän joka kulkee sydämissänne ja ajatuksissanne. iäti. :heart:
 

Yhteistyössä