Hei, mihin kotona "kuuluu" asemankello laittaa? Missä teillä se sijaitsee?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Esim seinien muodostamaan kulmaan tai päättyvään seinään joka jakaa tilan (esim oh-keittiö). Tollasiin paikkoihin mä laittaisin. Niin että on joku hyöty siitä et kellonajan näkee molemmista suunnista ja mahdollisimman esteettömästi.
 
Meillä on keittiössä sellainen saareke, niin se on kaapin päässä siinä saarekkeessa.
Ja paskakikkareet välitän onko mauton vai ei, se ei ole edes minun valitsema.
 
..
[QUOTE="vieras";24964479]olkkarin ja keittiön välissä meil on. ja jos joku utelias viel haluu tietää niin on ostettu alesta 6e hintaan[/QUOTE]

Niinpä, niitähän on halpakaupat pullollaan. Tuollainen kello oli pop ehkä joskus 5 vuotta sitten. Krääsä mikä krääsä.
 
Meillä on keittiön ikkunassa niin, että toinen puoli on keittiöön ja toinen puoli tuonne remontoitavaan laajennusosaan. Mies sit kätevästi siellä touhutessaan näkee kellon.

Kun toi laajennus joskus valmistuu, niin aion siirtää sen kellon niin, että näen toisen puolen keittiöstä ja toisen pihalta. Mä tosin en vielä tiedä, miten sen toteutan, koska se pitäis ottaa irti aina ikkunoita pestessä.
 
Meillä on seinänpätkässä jossa olkkari vaihtuu keittiöksi. Olipa mautonta tai ei, me ollaan saatu se häälahjaksi kuus vuotta sitten, eikä siitä luovuta. Varsinkin kun se on saatu tärkeältä ystävältä.
 

Yhteistyössä