Nyt on puoli päätä Pinkkinä :) **kuva**

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Mä en (taaskaan) mieheltä kysyis mitään jos hiukset haluaisin värjätä. Kyl se siihen tottuu! Anti mennä nyt vaan =)
No en mäkään ole ikinä miehen lupaa kysellyt. On ollut jos jonkin laista väriä ja pituutta, permis vissiin ainoita käsittelyjä mitä ei ole meidän suhteen aikana mun päästä löytynyt. Jos ei kelpaa niin voi voi.
 
väriltään harmaa
Mitä se "väritys" tähän liittyy - kaikilla ei satu olemaan rekisteröityä nikkiä.
Jos ei ylistä tuota tukkaa (tai ylipäätään kaikkea mistä täällä puhutaan), niin mitä pahaa siinä on?
Miksi pitäisi valehdella, kun tietääkseni jokaisella on lupa sanoa se oma mielipiteensä, vaikka sitten se negatiivinenkin.

Jos ei kestä eriäviä kommentteja, on varmaan parempi jättää kuvat laittamatta ja aloitukset tekemättä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HARMAA:
No ei tuo värjäys ihan onnistuneimmasta päästä ole, mutta ihan ok. Kannattaa varautua kaikenlaisiin kommentteihin, kun kuvansa laittaa tänne..
Pääasia on se että, minä tiedän että se on onnistunut :D
Ei kai toi kuva voikkaan onnistua jos kyseessä on vuodelta miekka ja kirves oleva puhelimen kamera :LOL:
 
vieras harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja väriltään harmaa:
Mitä se "väritys" tähän liittyy - kaikilla ei satu olemaan rekisteröityä nikkiä.
Jos ei ylistä tuota tukkaa (tai ylipäätään kaikkea mistä täällä puhutaan), niin mitä pahaa siinä on?
Miksi pitäisi valehdella, kun tietääkseni jokaisella on lupa sanoa se oma mielipiteensä, vaikka sitten se negatiivinenkin.

Jos ei kestä eriäviä kommentteja, on varmaan parempi jättää kuvat laittamatta ja aloitukset tekemättä. :)
Näinpä ja tukka värjäämättä kotona jos ei osaa:LOL: kamerassahan se vika on ku kuvattava on ruma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja väriltään harmaa:
Mitä se "väritys" tähän liittyy - kaikilla ei satu olemaan rekisteröityä nikkiä.
Jos ei ylistä tuota tukkaa (tai ylipäätään kaikkea mistä täällä puhutaan), niin mitä pahaa siinä on?
Miksi pitäisi valehdella, kun tietääkseni jokaisella on lupa sanoa se oma mielipiteensä, vaikka sitten se negatiivinenkin.

Jos ei kestä eriäviä kommentteja, on varmaan parempi jättää kuvat laittamatta ja aloitukset tekemättä. :)
Näinpä ja tukka värjäämättä kotona jos ei osaa:LOL: kamerassahan se vika on ku kuvattava on ruma.
No,mä saan kampaamopalveluni kotiin, ja kyllä ihan hyvä ja tunnettu kampaaja on. Olkoon vaikka sitten niin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja väriltään harmaa:
Mitä se "väritys" tähän liittyy - kaikilla ei satu olemaan rekisteröityä nikkiä.
Jos ei ylistä tuota tukkaa (tai ylipäätään kaikkea mistä täällä puhutaan), niin mitä pahaa siinä on?
Miksi pitäisi valehdella, kun tietääkseni jokaisella on lupa sanoa se oma mielipiteensä, vaikka sitten se negatiivinenkin.

Jos ei kestä eriäviä kommentteja, on varmaan parempi jättää kuvat laittamatta ja aloitukset tekemättä. :)
Näinpä ja tukka värjäämättä kotona jos ei osaa:LOL: kamerassahan se vika on ku kuvattava on ruma.
No,mä saan kampaamopalveluni kotiin, ja kyllä ihan hyvä ja tunnettu kampaaja on. Olkoon vaikka sitten niin :D
Ai et ihan kuuluisa kotikampaaja..
 

Yhteistyössä