Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Joo,mä lämmitelen miestä kun tulee kotiin että tahdon koko pään laittaa....
Millä meinaat lämmittää?Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Joo,mä lämmitelen miestä kun tulee kotiin että tahdon koko pään laittaa....
Mä tässä mietin vielä.... se kun ei tykkää että hiuksia värjätään.... =)Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Millä meinaat lämmittää?Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Joo,mä lämmitelen miestä kun tulee kotiin että tahdon koko pään laittaa....
Miksi et ole mesessä ollut pitkiin aikoihin...Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Millä meinaat lämmittää?Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Joo,mä lämmitelen miestä kun tulee kotiin että tahdon koko pään laittaa....
Jaa haaleella hamppu marjapuurolla vai? Ja takuulla lämpenee kun näkee sun kuontalon enpä itse kahtais edes roskia viedä.Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Joo,mä lämmitelen miestä kun tulee kotiin että tahdon koko pään laittaa....
Miksi ei saa sanoa rehellistä mielipidettä??Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Mun kamera on ihan paska, siksi kuva on huono. Ja siis kyllä se väri on aivan tasasesti laitettu päähän. Olette harmaat niin ihania kommentoimaan B)
No en mäkään ole ikinä miehen lupaa kysellyt. On ollut jos jonkin laista väriä ja pituutta, permis vissiin ainoita käsittelyjä mitä ei ole meidän suhteen aikana mun päästä löytynyt. Jos ei kelpaa niin voi voi.Alkuperäinen kirjoittaja serveri:Mä en (taaskaan) mieheltä kysyis mitään jos hiukset haluaisin värjätä. Kyl se siihen tottuu! Anti mennä nyt vaan =)
No,näyttää että latvat olisi vaan pinkit, värjättiin vaan "alahiukset" eli ei pääli hiuksia ollenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Amoriina:Aika hassu kyllä noin, että latvat vaan pinkit.
Pääasia on se että, minä tiedän että se on onnistunutAlkuperäinen kirjoittaja HARMAA:No ei tuo värjäys ihan onnistuneimmasta päästä ole, mutta ihan ok. Kannattaa varautua kaikenlaisiin kommentteihin, kun kuvansa laittaa tänne..
Näinpä ja tukka värjäämättä kotona jos ei osaa kamerassahan se vika on ku kuvattava on ruma.Alkuperäinen kirjoittaja väriltään harmaa:Mitä se "väritys" tähän liittyy - kaikilla ei satu olemaan rekisteröityä nikkiä.
Jos ei ylistä tuota tukkaa (tai ylipäätään kaikkea mistä täällä puhutaan), niin mitä pahaa siinä on?
Miksi pitäisi valehdella, kun tietääkseni jokaisella on lupa sanoa se oma mielipiteensä, vaikka sitten se negatiivinenkin.
Jos ei kestä eriäviä kommentteja, on varmaan parempi jättää kuvat laittamatta ja aloitukset tekemättä.
No,mä saan kampaamopalveluni kotiin, ja kyllä ihan hyvä ja tunnettu kampaaja on. Olkoon vaikka sitten niinAlkuperäinen kirjoittaja vieras harmaa:Näinpä ja tukka värjäämättä kotona jos ei osaa kamerassahan se vika on ku kuvattava on ruma.Alkuperäinen kirjoittaja väriltään harmaa:Mitä se "väritys" tähän liittyy - kaikilla ei satu olemaan rekisteröityä nikkiä.
Jos ei ylistä tuota tukkaa (tai ylipäätään kaikkea mistä täällä puhutaan), niin mitä pahaa siinä on?
Miksi pitäisi valehdella, kun tietääkseni jokaisella on lupa sanoa se oma mielipiteensä, vaikka sitten se negatiivinenkin.
Jos ei kestä eriäviä kommentteja, on varmaan parempi jättää kuvat laittamatta ja aloitukset tekemättä.
Täh? Oletkö sääkin vaihtanut nikkiä? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Miksi et ole mesessä ollut pitkiin aikoihin...
Ai et ihan kuuluisa kotikampaaja..Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:No,mä saan kampaamopalveluni kotiin, ja kyllä ihan hyvä ja tunnettu kampaaja on. Olkoon vaikka sitten niinAlkuperäinen kirjoittaja vieras harmaa:Näinpä ja tukka värjäämättä kotona jos ei osaa kamerassahan se vika on ku kuvattava on ruma.Alkuperäinen kirjoittaja väriltään harmaa:Mitä se "väritys" tähän liittyy - kaikilla ei satu olemaan rekisteröityä nikkiä.
OlenAlkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Täh? Oletkö sääkin vaihtanut nikkiä? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:Miksi et ole mesessä ollut pitkiin aikoihin...
Mul tulee aina näitä aikoja jolloin ei huvita meseillä. :/ Oletko nyt mesessä? =)