Hakutulokset

  1. T

    Onko joulukuisia?

    Heippa Aluna! Minä testasin eilen ihan kunnon plussan. Vielä en asiaa meinaa oikein uskoa todeksi. Mutta eiköhän tämä tästä pikku hiljaa ala konkretisoitua;) =)
  2. T

    ** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

    Heippa kanssasisaret :hug: Siirryn tänne teidän joukkoonne kun putosin tuolta viime viikon jännääjistä :snotty: Täti tulla pärähti kolme päivää sovitusta tapaamisesta. Että alas tultiin korkealta ja kovaa!! Nyt sit uusin kujein uuten kiertoon. Nyt siis menossa 3/29 ja yk 4 pyörähti...
  3. T

    Onko iltapäivällä alkanut tuhruvuoto jo kierron esnimmäinen päivä?

    Mielestäni kierron ensimmäinen päivä on se kun sitä vuotoa tulee ihan oikeesti (siis verta) Minulla ei ole tuosta tuhruvuodosta hurjasti kokemuksia, kun itseäni luontoäiti ei ole sellaisella siunannut mutta näin voisin kuvitella. Oletkos muuten flunssainen, nyt kun on kaiken maailman...
  4. T

    ¤¤¤¤PLUSSA/MUNARIKAS PÄÄSIÄINEN VIIKOLLA 12¤¤¤¤riviin järjestys¤¤¤¤

    Tulin tänne kattelemaan että keitäs täällä jännäilee... Täti ei oo vielä tullut, mutta oireet on tullu melko vahvana. Joten eiköhän sitä ens yöksi saa tunkea housut täyteen pumpulia ettei putoa niin kamalan korkeelta sitten aamusella kun heräilee |O Meillä siis alkaa yrityskerta 4 uuden...
  5. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Tää on niin tätä... Alan ehkä pikku hiljaa katselemaan uutta kiertoa. Olo on vähän sen mukainen että kohta tulleepi täti :'( Välillä vaan mieli tekee tepposia että josko ne mahdolliset raskausoireetkin vois olla tällaisia? Mutta sitten taas "järki" joka istuu toisella olkapäälläni...
  6. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Hitsi mulla ihan oikeesti kohta kilahtaa kuppi nurin näiden mun luulojeni kanssa. Taitaa olla joku muu kuin synnytys osasto sairaalasta se jonne seuravaksi astelen :p Odotan ja odotan ja välillä syön kamalasti erilaisia herkkuja. Mutta nyt painelen koirien kanssa lenkille jotta ajatukset...
  7. T

    ***8 viikon jännääjät***

    KESKIVIIKKO 20.2.2008 HenLai.............kp25/24-33.....yk.9............haaveissa 1. Ezu..................kp26/25-27.....yk.3............haaveissa 2. Tiiwi.................kp25/28...........yk.3...........haaveissa 1. siskonen..........kp27/25...........yk.6...........haaveissa 1...
  8. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Jep olin Tulentyttö kyllä huomannut, mutta päivitin sen takia itse kun huomasin että mulla tuo haaveissa kohta oli tyhjänä vielä tuossa tämänkin päiväisessä:) Ihan sen takia... ei mitenkään muuten =)
  9. T

    ***8 viikon jännääjät***

    |O Jaahas se alkaa olemaan viikonloppu pian loppuillaan. Ja huomenna pitäisi palailla arkeen :headwall: . Mulla on jotenkin sellainen en ole oikein innostunut työstäni aika! En tiiä mistä se johtuu, joku kevät motivaatio pula :( Taitaa olla tällä rouvalla vähän muita suunnitelmia työnteoksi =)...
  10. T

    ***8 viikon jännääjät***

    SUNNUNTAI 10.2.2008 Tiiwi...............kp16/28.........yk.3..........haaveissa 1. siskonen........kp17/25..........yk.6.........haaveissa 1. snowball........kp17/30-35.....yk.2.........haaveissa 1. Swiss.............kp18/28............yk.?.........haaveissa 3...
  11. T

    ***8 viikon jännääjät***

    LAUANTAI 9.2.2008 Tiiwi...............kp15/28.........yk.3..........haaveissa 1. siskonen........kp15/25..........yk.6.........haaveissa 1. snowball........kp17/30-35.....yk.2.........haaveissa 1. Swiss.............kp17/28............yk.?.........haaveissa 3...
  12. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Hip hei!! Onkos kaikki "puuhailuissaan" kun täällä meidän osastolla ei ketään näy :wave: Huhuu!! Tänään taas tein ovistestin(viimeisen mitä kaapista löytyi). Sain jälleen sellaisen. Te jotka olette testejä enemmän tehneet niin tuleeko teille aina sellainen kunnollinen viiva vai sellainen...
  13. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Nonniin nyt sain sellaisen hailuista hailuimman viivan sen testiviivan kaveriksi:) :wave: Jipii! Munasarjoissani siis on ehkä elämää:) Malttia vielä Tulentyttö: Onhan teilläkin viikonloppu pyhitetty peittojen pöllyytelylle?? Voi Snowball kuinka harmillista:) Tee sille ukkokullalles...
  14. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Heippa! Minä kohta heitä noilla tikuilla vesilintua!! Ei niihin mitään tule. Tosin tänään on pakkauksen mukaan vasta ensimmäinen ohje päivä testata. No minä testasin tänään jo neljännen tikun :headwall: enää kaksi jäljellä. No jos ei sitä kohta kuulu alan katselemaan meille kolmatta koiraa...
  15. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Nonniin täällä ollaan varmaan oltu sit liian hätäisiä tämän oviksen suhteen. Olen nyt testannut jälleen negan. :headwall: Eli kun alkaa ovislimaa tulla niin siitä sitten muutama päivä:) Kiitos Omelia Eli tänään aamulla bongasin ensimmäiset limaloiset:) Eli sitä hyvää odotellessa. Näillä...
  16. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Mulla on ne babyplussan joku tarjouspaketti 6 ovista ja 3 raskauttavaa ;) Eli mun kierto on nyt 11/28-29
  17. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Heippa kanssasisaret! Millaisella aika välillä te tuota ovista tikuttelette?? Minä tikutin eilen tyyli puhtaan negan joten auttaako nyt tänään testata vai testaako vasta huomenna. Sen ohjeen mukaan mun pitäis aloittaa testaaminen kp13. eli huomenna. :o
  18. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Just laitoin minäkin tikkutilauksen. Olen alkanut jälleen urheilemaan kovasti:) toivottavasti se saa sporttiset munasoluni sinkoilemaan pian pian!! Yritän olla ajattelematta koko asiaa... niin aika kuluu nopeammin. Eli en välttämättä käy täällä joka päivä. Mutta pitäkää minut...
  19. T

    ***8 viikon jännääjät***

    Heippa naiset! Liitynpä minäkin näihin kehiin. Meillä siis menossa 3yrityskerta. Pillereitä en ole syönyt puoleentoista vuoteen. Eli ollaan menty kondomi/omita varmat päivät ehkäisyllä. Nyt taistelen itseni kanssa että tilaanko ovistestejä vai en! Viime kierrossa kun se taisi kaikesta...
  20. T

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    :/ Olen tietoisesti poissa näistä keskusteluista :'( Sillä ei kuulunut meille vaavia:) Eli olemme siirtyneet yrityskertaan nro3. joka toivottavasti tuo nyt onnea!! :saint: Eli Tiiwi 6/28

Yhteistyössä