***8 viikon jännääjät***

Julietta: Saa multa kysellä rauhassa... :) Verikokeista katottiin ainakin pieni verenkuva, klamydia, tippuri, hiv, hepatiitti, kilpirauhasarvot ja alkukierrosta katsottiin prolaktiinihormonin määrä ja loppukierrosta sitten tämä keltarauhashormonin määrä, mistä voi päätellä onko ovuloinut. Mä olen kyllä kuvitellut ovuloineeni, mutta tiedä sitä sitten...
Mieheltä katottiin kaikki samat, paitsi ei tietenkään näitä hormonijuttuja :LOL:
Kp 12 jo menossa. Huomenna alan tikuttaa ovista, vaikka normaalisti aloitan vasta kun ensimmäiset limat ilmestyvät pikkupöksyihin :p
Sullahan on erikoinen tilanne lämpöjen kanssa. Mä en oo jaksanut aamulämpöjä mittailla, mutta joskus oon oviksen jälkeen mittailut iltäpäivisin lämpöjä, kun ihan selvästi on palellut ja poskia kuumottanut. Lämmöt onkin aina ollut 37,2 loppukierrosta, alkukierrosta n. 36,6. Alkuun kun huomasin tällaista, kuvittelin jo tietysti raskautuneeni, mutta mulla tämä vaan kuuluu normaali kiertoon...

Mitä muille kuuluu?
 
TORSTAI 31.1.2008

Siniapila...........kp8/25.............yk.3..........haaveissa 1.
LEP.................kp8/27-31........yk.2..........haav. 1 yhteinen
Tulentyttö.......kp9/28-30........yk.2...........haaveissa 3.
Omelia............kp13/29-36.......yk.11.........haaveissa 1.
Julietta............kp13/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde........kp13/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.

Tiiwi................kp6/28.............yk.3...........haaveissa ?
 
Heips! Huomenna ois se gyne sitten,,, Jännittää niin kamalasti kyllä!!!! Toivottavasti kaikki on hyvin tuolla jossain uumenissa...

Tänään on tullut valkkaria, joten ovista ootellessa... Oispa se jo nyt, niin kierto lyhenisi taas joitain päiviä. Tähtään siihen 28 päivään joka oli ennen km:a.

Omelia ja Julietta: Nyt vasta huomasin (lue tajusin ), että mehän mennään samoilla päivillä tämä kierto!

Niinpäs onkin!!! Plussataan sitten samana päivänä! Eiks niin!!!

Omelia: Mulla on ihan tasan kans joku hormonihäiriö. Toivottavasti ei vaan laita mitn yrityskieltoa päälle, jos jotain aikoo tuo gyne tutkia.

No, huomenna se sitten selviää!!

Tsemppiä kaikille!!

Tulentyttö: Toivottavasti ovisplussa on jo nurkan takana! :flower:
 
Heippa naiset!

Liitynpä minäkin näihin kehiin.

Meillä siis menossa 3yrityskerta. Pillereitä en ole syönyt puoleentoista vuoteen. Eli ollaan menty kondomi/omita varmat päivät ehkäisyllä.

Nyt taistelen itseni kanssa että tilaanko ovistestejä vai en! Viime kierrossa kun se taisi kaikesta päätellen jäädä käyttämättä. Tai sitten sairastamme jotain vihreäpattimätä - tautia :)

Oletteko muuten kaikki käyneet jonkinlaisissa verikokeissa näin yrityksen kynnyksella??

Voimia kaikille yritykseen;)

Tiiwi 6/28
 
Just laitoin minäkin tikkutilauksen.

Olen alkanut jälleen urheilemaan kovasti:) toivottavasti se saa sporttiset munasoluni sinkoilemaan pian pian!!

Yritän olla ajattelematta koko asiaa... niin aika kuluu nopeammin.

Eli en välttämättä käy täällä joka päivä. Mutta pitäkää minut listoilla. Olen enemmän kuin hengessä mukana.

Olen vain vähän taikauskoinen ja nyt uskon että jos en käy täällä on suurempi mahdollisuus tulla raskaaksi;)

T: Ihan skitso Tiiwi

p.s milloin ovistestailu kannattaa aloittaa??
 
PERJANTAI 1.2.2008

Tiiwi................kp7/28.............yk.3.............haaveissa ?
Siniapila..........kp9/25..............yk.3.............haaveissa 1.
LEP.................kp9/27-31.........yk.2............haav 1. yhteinen
Tulentyttö.......kp10/28-30........yk.2............haaveissa 3.
Omelia.............kp14/29-36........yk.11..........haaveissa 1.
Julietta............kp14/35.............yk.4............haaveissa 1.
Taikasäde........kp14/27-40.........yk.2...........haaveissa 3.

Swiss..............kp9/28................yk.?............haaveissa 3.
Miilukka............kp16/28-40............yk.8...........haaveissa 5.
 
Moikka!
Liittyisin joukkoon hurjaan. Mulla on nyt vasta ollut ekat menkat synnytyksen jälkeen ja ihan kauhee kiire raskaaksi ei vielä ole. Kierron pituuskin on vielä mulle hieman arvoitus. Kärsin kroonisesta vauvakuumeesta. Meidän vauva kääntyi juuri selältä mahalleen. Ikää on 4kk ja tuntuu jo niin isolta tytöltä... Mulla on siis jatkuva vauvakuume päällä. Esikoinen on 3v4kk ja halutaan lisää lapsia noiden kahden tytön lisäksi. Esikoisen ja kuopuksen välissä oli kaksi keskenmenoa ja toisen keskenmenon yhteydessä multa vietiin toinen munajohdin.
Ikää mulla on 28v
Toivotan raskautumisonnea kaikille!!!!
Terv. Swiss
 
tervetuloa mukaan Swiss :wave:

).( no nyt on tikut tullut ja ekan testin jo tein, siihen tuli niin älyttömän haalee vaalee haamu ku vain voi olla, mutta kyllä sen siitä huomas, ehkä se ovis alkaa kolkutella ovelle kohta :p
 
Heippa!!!

Gyneltä palattu ja hyviä uutisia oviksen suhteen... Se ois sitten parin päivän päästä käsillä!!! Se sano muuten että en oo saattanu ovuloida ollenkaan sen km:n jälkeen!!!!!!!!! HÄH? Sit se sano, että luultavasti tulen nyt heti raskaaksi, mutta anto seuraavaan kiertoon clomit, koska mulla on pco-tyyppiset munasarjat!!!

Aatelkaa mikä lupaus!!!! Tulet nyt raskaaksi! Saakohan siitä tehä reklamaation, jos en tulekkaan? :LOL:

Tiistaina alotan terot ja sit ootellaan vaan plussaa!!!!!


Ainiin... välitän lääkärin terveiset ovistikutuksesta!! Se sanoi, että positiivinen ovistesti ei kerro tapahtuuko ovista! Se kertoo vaan hormonin nousun ja ovista ei siitä huolimatta välttämättä tapahdu. Se suositteli heittämään testit nurkkaan ja keskittymään pupuiluun!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Julietta: Aika isot lupaukset on kyllä lekurilla! :LOL: Reklamaatiota vaan, jos ei tärppää. :LOL:

Täällä ollaan koko perhe flunssassa! Viime yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 5 tuntia. Meidän pikkuinen oli kuumeen kourissa ja nukkumisesta ei meinannut tulla mitään. Nukahti ja melkein heti aina säpsähti hereille. Tietysti sitä kipeänä ja väsyneenä säikähti niitä nytkähdyksiä ja itketti kovasti. Tänään on mennyt jo ihan hyvin. Kuumekin laskenut eilis illasta. Itsellä joka paikka tosi arkana ja pää kipeänä. Nenästä tippasee koko ajan "vettä" ja nenä onkin jo aivan punainen! Kaiken kukkuraksi mulla taitaa olla ovisaika! Limaa ainakin tulee ihan kiitettävästi... Ei kyllä tässä tilassa paljon seksi mielessä pyöri.

Vali vali vali....
 
MOIKKA :wave: minäkin taidan tänne liittyä vaikka pystyssä onkin toi 7 pino mutta mulla ei ovista oo näkynnä joten tulee pitempi kierto taas vaihteeksi :ashamed: mulla ollu nyt kierto 28-40 haarukassa pitemmän aikaa joka on joka kerran lyhentynyt ja viimisin oli tosiaan 28päivää. mutta eipä pysynykkään samassa joten nyt venttailen ovista sit sitä edellisen kierron mukaan eli 33päivän :whistle: menkat pitäs sen mukaan sit alkaa viikolla 8

elikkäs mulla on nyt kp16/28-40 (eikö sen vois noin laittaa) ja haaveissa 5.
 
Tervetuloa listalle uudet! :wave:

Julietta: Ihana lääkäri sulla =) . Muistakaa nyt olla ahkerana peiton alla tai missä ikinä nyt vauvatouhuja hommaattekin... ;) Siitä oviksentestailusta... Mä kun sanoin gynelleni, että oon kyllä saanut plussaa ovistestiin kolmessa kierrossa peräkkäin, mutta eihän se ovuloiminen kai silti varmaa ole, niin gyne vastasi että 'no, on se tyhjää parempi, testaa vaan jos haluat'. Eli näin ne lekurien mielipiteet vaihtelee :kieh:

Taikasäde, sullahan ovismerkit on ilmaantuneet ihan oppikirjojen mukaan kp 14 paikkeilla. Mulla ovistesti vasta haamuilee. Tänään mulla oli eka kertaa vaikeuksia erottaa, onko limat omia vai miehen eilisiä :ashamed: Vähän näytti kyllä jo omilta, se tarkoittais sitä, että plussaa ovistikkuun tulis ehkä ylihuomenna.
 
jOO, se lääkäri oli niin ihana... Menin sisään ja kerroin taustat yms.. Ni se sano, että haluat siis raskaaksi ja LA sais olla mielellään lokakuussako??? Mä olin että :eek: :eek: ja sanoin, EHDOTTOMASTI!!

No sit se kurkki ultralla mun masua ja anto diagnoosinsa. Se kirjotti mulle myös clomit, mutta sano etten niitä varmaan tartte, kun lokakuussa on LA. :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Moi Miilukka :wave: Lisäsin sut listaan ja mehän ollaankin jo tuttuja tuolta viikon 4 piinailijoista :D
Nyt kyllä plussataan, eikös vaan?

Menikö noi sun yk:t tossa listasssa ihan mettään?
joo,todellakin plussataan kunhan saisin sen oviksen ensin tässä kierrossa :ashamed: hetken jo luulin ett nyt pääsin siihen 28päivän kiertoon mut nytpä taas pitenee,nyyh!!!

mun kp:t oli listassa just hyvin,kait se tässä kuussa sit kuitenkin pysyy noitten päivien sisällä

 
No mun pitäisi varmaan heittää tikut nurkkaan, kun joskus käytän niitä niin, että okei, tänään ei oo tikun mukaan ovista, ei tartte pupuilla :ashamed: (kun miehen työvuorojen takia nähdään usein vasta ihan illalla, niin ei me jakseta!). Ehkä ei oo siksi tärpännytkään :LOL: Tikkujen väärinkäyttöä? :p
 
En ole jaksanu kirjotella, kun on semmonen työputki päällä, et hyvä kun jaksaa hengittää.. Oviskin lähestyy ja pitäis muka jaksaa sekstaillakin jossain välissä, mut eilenkin oltais molemmat haluttu, mut oltiin niin väsyneitä, että tiuskittiin vaan toisillemme ja sit mies katto telkkaria ja ite luin kirjaa. Ei niitä lapsia ainakaan niin synny! Mut toisaalta ollaan päätetty olla liikaa yrittämättä eli ei aleta väkisin siittämispuuhiin ellei oikeesti huvita..

En ole noita ovistestejä kokeillu, vaikken tarkkaan tiedäkään, millon ovuloin. Limaa kyllä yleensä tulee niihin aikoihin, kun arvioisin munasolun irtoovan, mut en kyl siitä mitään tarkkaa ovulaatiopäivää osaa päätellä, eikä oikeestaan ole tarkotuskaan, kun halutaan ajatella, että tärppää kun tärppää. Vaikka toiveet on tietysti korkeella joka kierrossa.

En myöskään ole käyny missään sen kummemmissa tutkimuksissa tän perhesuunnittelun takia. Ihan perus papa-koe otettiin vastikään ja syksyllä, kun olin raskaana, niin ehdin käymään ekassa neuvolassa ennen keskenmenoa ja siellä otettiin verikokeet, mut muuten en kyllä olis mihinkään tutkimuksiin hakeutunu.
 
LAUANTAI 2.2.2008

Tiiwi..............kp8/28................yk.3..........haaveissa ?.
Swiss............kp10/28..............yk.?..........haaveissa 3.
Siniapila.........kp10/25..............yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp10/27-31.........yk.2..........haav. 1.yhteinen
Tulentyttö......kp11/28-30.........yk.2..........haaveissa 3.
Omelia............kp15/29-36.........yk..11......haaveissa 1.
Julietta...........kp15/35..............yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp15/27-40.........yk.?..........haaveissa 3.
Miilukka..........kp17/28-40..........yk.8..........haaveissa 5.
 

Yhteistyössä