***8 viikon jännääjät***

Onnittelut kaikille tämän pinon plussanneille ja erityisonnittelut pinon perustajalle Tulentytölle! :flower: Kirjoitin ykkössivulla, että tehdään tästä kaikkien aikojen plussapino ja hyvältä näyttää =) . Itse tipuin, mutta monet muut on kyllä kantaneet kortensa kekoon, seitsemän plussaa jo (kun Tulentyttökin lasketaan mukaan) ja jännäilijöitä on vielä vaikka kuinka monta! Hyvä tytöt! :heart:
 
:flower: Onnea uusille plussanneille.
Itse testasin maanantaina selkeän negan, joten mut voi tipauttaa. Odottelen koska menkat mahtaa alkaa. On varmasti ihan normaalia, että kierto on ihan sekaisin, kun imetän vielä... Odottelen siis uusia jännäilymahdollisuuksia.
Terv. Swiss kp 34/??
 
Nyt uskallan jo onnitella Tulentyttö! Selvä viivahan tuossa on. Vaikka en kyllä itsekään voinut uskoa todeksi ennenkuin viivassa oli kunnolla väriä.. Itselläni ainakin voimakas alaselkäkipu on ollut ensimmäisiä raskausoireita molemmilla kerroilla. On varmasti ihan normaalia, jos ei nyt aivan sietämättömäksi ylly.

Pahoittelut negasta Swiss! Toivottavasti menkat alkaa pian, että pääset taas jännäilemään..
 
KESKIVIIKKO 27.2.2008


Tiiwi.................kp31/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp34/25...........yk.6...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp35/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Mangusti80.....kp36/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp36/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp38/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.




HAAMUILIJAT: :flower:

Tulentyttö







PLUSSANNEET: :heart:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6. snowball
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu
LEP
HenLai
Swiss

 
voi Swiss :hug: en sua mielellään tiputtanut (niin kun en ketään muutakaan), mutta parempaa onnea uuteen kiertoon ja toivotaan et täti tulee pian ja pääsete siihen uuteen kiertoon :hug:

Siniapila kiitos!
Ei tuo selkäkipu sietämätöntä oo, silleen menkkamaisesti vaan jomottelee välillä ja kamalaa
vihlontaa koko ajan jommalta kummalta puolelta, tämmöstäkö tämä raskaus olikin :whistle:
kummasti sitä vaan unohtaa :ashamed: :)

Aamulla taas teen testin, niin kauan testaan kunnes kunnonplussa tulee, sitten vasta uskallan tonne odotus puolelle mennä kurkkimaan.

Täytyy kyllä sanoa, että tätä pinoa tulee kova ikävä ja kaikkia teitä jotka jäätte vielä tänne, te olette kaikki olleet mahtava tuki ja turva tänä pöhkönä kuukautena :D :heart: :hug:
 
TORSTAI 28.2.2008


Tiiwi.................kp32/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp35/25...........yk.6...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp36/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Mangusti80.....kp37/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Oiski...............kp39/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.




HAAMUILIJAT: :flower:









PLUSSANNEET: :heart:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6. snowball
7. Tulentyttö
8.
9.
10.



TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu
LEP
HenLai
Swiss
 
Tänä aamuna testattu ihan selvä plussa :heart:
Nyt onolo todella epätodellinen ja onnellinen :heart:

Onko muilla vielä uutisia?
Päivittelenkö vielä listaa vai annetaanko tippua jo?
Mukavaa kevään odotusta kaikille :wave:
 
LEP
Oikein kovasti onnea Tulentyttö!! :heart: :heart:
Sieltä se sitten vaan vahvistui. Nyt vaan tarrasukat jalkaan pikkuiselle ja onnellista odotusaikaa.
Voi kun joskus itsekkin sinne ketjuun pääsis vielä. :ashamed:
 
Onnea Tulentyttö! Olit näköjään jo uskaltanut tuonne odottajiinkin. Itse en vielä ole rohjennut, kun tuo laskettu aikakin jää vielä lokakuun puolelle ja pinossa on jo niin paljon tekstiä, että vaatii melkoista syventymistä. Harkitsin jo, että jos yrittäisin tunkea marraskuun pinoon, kun luulen, että marraskuulle kuitenkin menee, mutta taidan nyt odotella vielä kaikessa rauhassa, että pikkuinen varmasti pysyy matkassa mukana. Eka neuvolakin on jo maanantaina, vaikka silloin viikkoja vasta 5+4(?), mutta toivottivat tervetulleeksi keskustelemaan jo hyvissä ajoin, kun on keskenmeno takana, ettei vaan tarvitse yksin murehtia, jos on jotain, mikä painaa mieltä. Ihan kiva juttu, vaikka tuntuu toisaalta hassulta mennä näin aikaisin, mutta konkretisoituupa asia itsellekin pikemmin. Hyvää jatkoa ja onnellista odotusta!
 
siniapila kiitos :) Joo, mä kyllä moneen kertaan mietin et uskaltaako jo kirjottaa odotus puolelle, mutta otin riskin ja kirjotin ;)
Mutta se on kumma juttu et kun tänne sivuille tulee niin ekana tulee kuumeilu puolelle ja sit vasta käy pikasee vilaasee odotus puolen.
En tiedä miksi, mutta mua jotenkin tässä raskaudessa pelottaa kauheesti kaikki kamaluudet :(
Mutta ihanaa odotusta myös sinulle :heart:
 

Yhteistyössä