***8 viikon jännääjät***

Hei noista alkuraskauden oireista. ...musta tuntuu, et mulla on oikeesti ollu enemmän raskausoireita varmaan miljoonassa kierrossa kuin nyt, kun tein testin.

Eli nyt olin jo aikas varma, että täti oikeesti tulee, mitään kovin erikoista ei tuntunut verrattuna mun normaaliin tädin tulokauteen. Eli eli... sanonut tämän ennenkin, mutta silläkin uhalla, että toistan itseäni: Älkää heittäkö kirvestä kaivoon ennen kuin se täti oikeesti on tullut. ...se saattaa tuntua siltä, et tulee (tuntui mullakin), mutta ei se silti välttämättä tule (vatsaa juili varsinkin silloin, kun menkkojen piti alkaa ja on juilinut vieläkin. Mutta sekin on kuulemma vaan normaalia). Ja sittenkin vaikka täti tulis, mutta jos silti tuntuu, et saattaisit olla raskaana: kyllähän joillakin alkuun tulee valemenkat. :) Joten aina on toivoa. :)

Ja tosta kohdunnapukan kokeilusta. Itse en ole sitä koskaan varsinaisesti harrastanut. Kerran koitin, mutta se tuntui vaan kovalta patilta eikä se kertonut mulle yhtään mitään muuta kuin, että se kokeilu ei ollut minusta mitenkään miellyttävää... :snotty: Mutta tuon ekan kokeilun jälkeen (itse asiassa oli tässä kierrossakin vielä ) luin tuolta Mitäs nyt -puolelta, että Ruotsissa sitä ei vissiin suositellakaan tehtäväksi. ...että alkuraskaudessa ei saisi mennä noita paikkoja ronkkimaan. En tiedä asiasta enempää, ehkä joku löytää sen ketjun sieltä vielä ja voi käydä itse lukemassa, mutta tietty sain siitä vielä huonon omantunnonkin, kun just tässä kierrossa sitten olin sitä kerran mennyt kokeilemaan.. :whistle:

Mut joo, joka tapauksessa siitä, onko sen kokeilusta hyötyä vai ei, voi ilmeisesti myös olla montaa eri mieltä...

Lisäys: löysin sen ketjun tosta kohdunnapukan kokeilusta, jos jotakuta kiinnostaa...

http://kaksplus.fi/keskustelu/t966510
 
Kerron kyllä heti, jos/kun saan vahvemman viivan. :D . Pitäisi nyt vaan malttaa mieli muutaman päivän ennen kun uudelleen testailee. Todennäköisesti jaksan huomiseen aamuun :LOL: . Ja sit käyn hakemassa apteekista vielä semmosen kymmenen testiä lisää... Mut eipä sitä voi vielä varmaksi sanoa, kun tein testin herkällä ja mitä vaan voi tapahtua. Täytyy vaan toivoa, että se viiva tummenee ja kaikki menee hyvin :)
 
LAUANTAI 23.2.2008

HenLai.............kp28/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Tiiwi.................kp27/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp30/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp30/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp31/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Swiss...............kp31/28...........yk.?...........haaveissa 3.
LEP..................kp31/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
Mangusti80.....kp32/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp32/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp34/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.




HAAMUILIJAT: :flower:

snowball





PLUSSANNEET: :heart:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu

 
Mä viime kierron tappelin ton kn kanssa ja päätin etten enää ikinä ala siihen hommaan, siinä jos jossain tuli hulluksi ja tässä kierrossa en oo kertaakaan kokeillut vaikka välillä käy mielessä, mut en oo sortunut, hyvä minä :D

Mutta muuten ei mitään uutta, nyt taas välillä palelee ja vihloo aika kovastikkin masua, ihan niin kun viime kierrostakin.
Ainoo mikä ihmetyttää (ällö varoitus) on, kun oon pari kertaa paprulla kokeillu vähän niinku tuolta sisältä et oisko tuhrua tulossa, papruun jää semmosta hiukka valkosen-keltasen-vihertävän väristä vuotoa :eek: mitä lie?! Joko ei mitään tai sit on taas hiiva tulossa :(
 
LEP taitaa olla hiivaa, on alkanut jo pikkasen kutisee siihen malliin, täytyy ens viikkoon kattoo, jos ei häviä niin mentävä lääkäriin :(
Mulla onkyl aina ennenkin ollut hiiban aikaan vähän tommosta vihertävää toi vuoto, no toivotaan ettei ois mitään muuta.

 
Ezu
Onnittelut Snowballille minultakin! Mukavastihan täällä on noita plussanneita, pidän peukkuja että tuosta jännittäjien listasta tulee vielä roimasti lisää!
Täällä siis uusi kierto alkanut, pitänee ettiä uusi pino jonne tunkea, saatetaan sittenkin päästä yrittämään tästä kierrosta!
Ja kuten kärppänä heinälatoon sanoi, toivoa ei saa menettää! :D
 
Kaa
Täällä viikon 9 jännittäjä ihailee teidän mahtavaa plussapinoa! Olisipa meilläkin yhtä hyvä tuuri ensi viikolla. Onnea kaikille plussanneille :flower: ja tuuria seuraavaan kiertoon pudonneille :hug: .
 
SUNNUNTAI 24.2.2008

HenLai.............kp29/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Tiiwi.................kp28/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp31/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp31/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp32/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Swiss...............kp32/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Mangusti80.....kp33/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp33/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp35/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.




HAAMUILIJAT: :flower:

snowball





PLUSSANNEET: :hug:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu
LEP
 
Kiitos LEP !
Täällä nyt avasin oluen, on meinaa sen luokan vitutus menossa että :'(

Huomasin muuten vasta äsken kun listan jo päivitin et en ollut ees sua tajunnu laittaa tippuneitten joukkoon, mä vaan niin pidin et sä viel saat sen plussan, en vissiin halunnu uskoa et sä oot jo tippunut :D :hug:
 
:hug: nille, joille täti on kurvannut kylään. Täällä haamuillaan edelleen. Eilen testatessa tuli samanlainen viiva kun edellisenä päivänä. Sen erottaa ihan hyvin, mutta on vielä haalea (jopa mieskin erottaa). Täytyy käydä maanantaina hakemassa apteekin oma, jos sen sitten alkaisi uskomaan itsekin :D

Tässä tulee itselle huono omatunto, kun sitä vaan hehkuttaa haamuaan, ja muut tippuu, jotka ovat yrittäneet paljon kauemmin. Ei tunnu reilulta. Itsekin sitä ajatteli, että kyllä sitä saa ainakin puoli vuotta yrittää, ennen kun mitään edes tapahtuu. Ja nyt sitten (vaikka haamu ei vahvistuisikaan) niin jotain tapahtuikin. On se ainakin merkki siitä, että elimistö toimii... mutta ei ole reilua, ei... :ashamed:
 
snowball älä kanna huonoa omaa tuntoa vaan nauti täysinrinnoin omasta onnesta :heart: :hug:

).( mulla ei tullut kunsen yhden kerran tuhrua, sen jälkeen ei mitään vaikka kokeilin kn ei mitään :eek:
No tänää sit tein testin, testiajan aikana joka oli 10min ei tullut mitään, mut sit tyhmänä menin kattoo viel n.18-20min päästä testiä ja siinä oli haaleetakin haaleempi haamu, mut en usko et tarkottaa mitään, kun lapuissakin oli et voi testiajan jälkeen muuttua vääräksi plussaksi :(
Mutta ei ole tuhrua enään tullut, eli sama piinaus jatkuu ja edelleen kyllä oottelen sitä hanat auki päivää joka on varmasti jo huomenna :/
 
Tulentyttö: Mulla oli ennen tätä plussaa sama juttu. Oviksesta n. 9 päivää tuli ihan minimaalisen pientä ruskeaa vuotoa. Ei riittävästi, että ois housuun tullu, mut sen verran, et pyyhittäessä paperi värjäytyi hiukka. Sen koommin ei tullut.

Mut siitä pari päivää sain ekan viivanpaikan, seuraavana aamuna hiukka väriä viivaan ja siitä pari päivää reippaan positiivisen. :)

Kuulemma ihan normaaleja nuo alkuraskauden mahdolliset pienet, ruskeat vuodot. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Tulentyttö: Mulla oli ennen tätä plussaa sama juttu. Oviksesta n. 9 päivää tuli ihan minimaalisen pientä ruskeaa vuotoa. Ei riittävästi, että ois housuun tullu, mut sen verran, et pyyhittäessä paperi värjäytyi hiukka. Sen koommin ei tullut.

Mut siitä pari päivää sain ekan viivanpaikan, seuraavana aamuna hiukka väriä viivaan ja siitä pari päivää reippaan positiivisen. :)

Kuulemma ihan normaaleja nuo alkuraskauden mahdolliset pienet, ruskeat vuodot. B)

en ole tällä palstalla,mutta siitä sun viivanpaikasta vaan halusin kysellä,kun sain kans sellasen tänään..väritön mutta näkyi hyvin ja vähän kauepaa katottunakin näkyi..kaupan pregnent stick testi...oliko sullakin se ihan väritön vai millainen? =) ja onnea paljon plussasta :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jonttu79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Tulentyttö: Mulla oli ennen tätä plussaa sama juttu. Oviksesta n. 9 päivää tuli ihan minimaalisen pientä ruskeaa vuotoa. Ei riittävästi, että ois housuun tullu, mut sen verran, et pyyhittäessä paperi värjäytyi hiukka. Sen koommin ei tullut.

Mut siitä pari päivää sain ekan viivanpaikan, seuraavana aamuna hiukka väriä viivaan ja siitä pari päivää reippaan positiivisen. :)

Kuulemma ihan normaaleja nuo alkuraskauden mahdolliset pienet, ruskeat vuodot. B)

en ole tällä palstalla,mutta siitä sun viivanpaikasta vaan halusin kysellä,kun sain kans sellasen tänään..väritön mutta näkyi hyvin ja vähän kauepaa katottunakin näkyi..kaupan pregnent stick testi...oliko sullakin se ihan väritön vai millainen? =) ja onnea paljon plussasta :heart:
Olisin itse väittänyt aika värittömäksi, mutta kai siinä sit jonkun verran oli väriä, kun kyseissä testissä ei kuulemma viivanpaikkaa ole ...ja rehellisyyden nimissä, itse oon testannu sillä myös aiemmin ja saanu siihen tyylipuhtaan negan eli koskaan aiemmin en edes sitä viivanpaikkaa. Eli mulla oli mammaksin herkkä testi, jolla tuon tein. Seuraavana aamuna se oli vähän vahvempi, selkeästi väriä jo ja sit tein vasta kahden päivän päästä, jolloin sain ihan selkeän viivan. :)

...En halua olla pahanilmanlintu, mut jostain oon kuullu, et tuossa pregnent stickissä ois kai viivanpaikka valmiina? :snotty: Tosin en ole sitä itse koskaan käyttänyt. ...mutta pidetään silti peukut ja varpaat pystyssä. :D
 
kärppänä heinälatoon joo alan itekkin epäilee et siin testis kuuluu olla sellanen hemputin viiva :LOL: mut se hämää kun kaveri teki saman testin eilen ja väitti ettei hänen testissä ollut minkäänlaista viivaa vaikka tihrusteli sitä :D
 
Toivottavasti en virittele turhaa toivoa Tulentyttö, mutta itselläni oli tuhruvuotoa kp 22-24 ja menkkamaisia vatsa- ja selkäkipuja (joskin vähän tavallista voimakkaampia) ennen kp 24:n haamua, jonka jälkeen vielä vähän tuhrutteli ennen varsinaista plussaa, siis ihan punertavaa "verta" ja jopa pari pikku hyytymää. Ja samat oireet oli edellisessäkin raskaudessa.

Vielä on mahikset saada lisää nimiä tuohon plussanneiden listaan, vaikka viikko 8 alkaakin olla ohi, ellei naiset katoa täältä ketjusta viikon vaihtuessa. Missäs kaikki normikierron ylittäneet piileksii vai ovatko jo hylänneet koko pinon?

 
kiitos Siniapila te ootte ihania kun jaksatte uskoa ja luoda toivoa :hug: ja ennen kaikkea jaksatte lukea näitä valitus virsiä :ashamed:

No minä ainakin roikun täällä niin kauan kun jotain tapahtuu ja tosiaan missäs kaikki muut on? huhuuu!!!! :wave:
 
MAANANTAI 25.2.2008

HenLai.............kp30/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Tiiwi.................kp29/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp32/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp32/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp33/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Swiss...............kp33/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Mangusti80.....kp34/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp34/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp36/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.




HAAMUILIJAT: :flower:

snowball





PLUSSANNEET: :heart:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu
LEP
 

Yhteistyössä