voih, ihanaa snowball :heart: tuu heti kertoo kunsaan laittaa sut plussa jonon jatkoksi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Tulentyttö: Mulla oli ennen tätä plussaa sama juttu. Oviksesta n. 9 päivää tuli ihan minimaalisen pientä ruskeaa vuotoa. Ei riittävästi, että ois housuun tullu, mut sen verran, et pyyhittäessä paperi värjäytyi hiukka. Sen koommin ei tullut.
Mut siitä pari päivää sain ekan viivanpaikan, seuraavana aamuna hiukka väriä viivaan ja siitä pari päivää reippaan positiivisen.
Kuulemma ihan normaaleja nuo alkuraskauden mahdolliset pienet, ruskeat vuodot. B)
Olisin itse väittänyt aika värittömäksi, mutta kai siinä sit jonkun verran oli väriä, kun kyseissä testissä ei kuulemma viivanpaikkaa ole ...ja rehellisyyden nimissä, itse oon testannu sillä myös aiemmin ja saanu siihen tyylipuhtaan negan eli koskaan aiemmin en edes sitä viivanpaikkaa. Eli mulla oli mammaksin herkkä testi, jolla tuon tein. Seuraavana aamuna se oli vähän vahvempi, selkeästi väriä jo ja sit tein vasta kahden päivän päästä, jolloin sain ihan selkeän viivan.Alkuperäinen kirjoittaja jonttu79:Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Tulentyttö: Mulla oli ennen tätä plussaa sama juttu. Oviksesta n. 9 päivää tuli ihan minimaalisen pientä ruskeaa vuotoa. Ei riittävästi, että ois housuun tullu, mut sen verran, et pyyhittäessä paperi värjäytyi hiukka. Sen koommin ei tullut.
Mut siitä pari päivää sain ekan viivanpaikan, seuraavana aamuna hiukka väriä viivaan ja siitä pari päivää reippaan positiivisen.
Kuulemma ihan normaaleja nuo alkuraskauden mahdolliset pienet, ruskeat vuodot. B)
en ole tällä palstalla,mutta siitä sun viivanpaikasta vaan halusin kysellä,kun sain kans sellasen tänään..väritön mutta näkyi hyvin ja vähän kauepaa katottunakin näkyi..kaupan pregnent stick testi...oliko sullakin se ihan väritön vai millainen? =) ja onnea paljon plussasta :heart: