***8 viikon jännääjät***

Nega testattiin eilen aamulla :( . Harmittaa kauheasti, etenkin, kun nyt yritettiin inseminaatiolla. Kp taitaa olla jo 32, tavallisesti kierto 24-26 päivää. Lääkkeet varmaan vaikuttaa, ettei tätiä ole vielä kuulunut...

LEP
Täti ja nega testissä on perseestä! :/
Täällä edelleen peukutellaan ja puhalletaan kamalan hirmuisen mielettömän kovasti plussatuulia lopuille jännääjille. ++++++++ Itsellä alkaa olla menkat taas loppusuoralla ja mietin, että pitäsköhän tilata ovistestejä tähän kiertoon. :whistle:

no, tuhrua ei oo tullut enää ja tänäänaamulla tein sitten taas testin :headwall: 4 minuutin kuluttua siihen ilmesty (ehkä) haaleetakin haaleempi haamu, siis todella haalee.
Mutta en tiedä onko se haamu siinä vai ei ja vaikka oliskin niinen usko siihen yhtään :/
Joten ootellaan mitä tapahtuu....

Laitoin siitä kuvankin erilliseen alotukseen :D

no arvaatka kuka oli taas pässi? Oon sitten niin sekasin nyt että tein vielä testin ovistestillä ja sillä sain plussan, viivat oli yhtä tummia, mutta toinen oli kapeampi ku kontrolli viiva.
Ja eikös toi ovis plussa voi tarkottaa et onmenkat tulossa?

MAANANTAI 25.2.2008

Tiiwi.................kp29/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp32/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp32/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp33/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Swiss...............kp33/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Mangusti80.....kp34/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp34/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp36/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.

HAAMUILIJAT: :flower:

snowball

PLUSSANNEET: :heart:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6.
7.
8.
9.
10.

TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu
LEP
HenLai

Piti sitten testailla apteekin testillä, ja viivahan siihenkin tuli... Ei se kyllä mikään tumma vielä ole, mutta erottuu kuitenkin. Edellisen testin tein herkällä, tämä oli "tavalllinen". Pitäisiköhän odottaa taas pari päivää ja testailla vielä kerran...??? Toivottavasti Tulentytön haamu vahvistuu. viiva näkyi kyllä ihan selvästi :D

Ihanaa snowball! Eiköhän tuo ole jo ihan selvä homma, mutta ehkä oman mielenrauhan takia (tai vaikka ihan harrastusmielessä) kannattaa testata vielä kerran muutaman päivän päästä..

Pahoittelut HenLaille! Parempi onni seuraavassa kierrossa!

Ja Tulentyttö, pakko myöntää, etten oikein meinannut haamua kuvasta erottaa tai siis itse asiassa olin näkevinäni sen kahdessakin kohtaa, mutta johtuu varmaan siitä, että oli ihan vieras testi meikäläiselle. Jos olisin osannut tihrustaa varmuudella oikeaa kohtaa, niin enköhän olisi erottanut paremmin, kun noin moni muukin on haamun havainnut. Toiveikkaasti odottelen, että plussaat pian!

TIISTAI 26.2.2008

Tiiwi.................kp30/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp33/25...........yk.6...........haaveissa 1. kuumetta.........kp34/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Swiss...............kp34/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Mangusti80.....kp35/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp35/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp37/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.

HAAMUILIJAT: :flower:

Tulentyttö

PLUSSANNEET: :heart:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6. snowball
7.
8.
9.
10.

TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu
LEP
HenLai

Mie luulen, että se on huomenna vielä testattava, ennenkun uskoo (nyt on vasta neljä tehty). Onhan se kiva sanoa, jos joku harrastuksista kysyy, että harrastaa raskaustestien tekoa :LOL: . Etköhän sie voi laittaa miut jo plussanneisiin, mut en kyllä vielä uskalla kokonaan siirtyä odottajien puolelle :whistle: . Sitä vaan on niin hölmö, että sen viivan PITÄÄ olla yhtä paksu kun kontrolliviivakin, sanoi ne ohjeet sitten mitä tahansa ennenkun asian todella sisäistää :ashamed:

Kiitoksia kovasti, ja olen täällä hengessä mukana, että se sinunkin haamusi vahvistuu :heart: Tuolla jossain muussa pinossa muuten oli, että ovistestiin ei tule viivaa, jos ei ole raskaana... http://kaksplus.fi/keskustelu/t973862 Pidän täällä kovasti peukkuja teille kaikille jännääjille :hug:

tässä mun tän aamun haamut eka kuva otettu heti parin minuutin päästä testin tekemisestä ja toka kuva otettu kun on jo kuivunut n. tunnin päästä

http://www.aijaa.com/v.php?i=1663868.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1663855.jpg

uskaltauduin jo siis haamuilijoihin :D

Mie en ainakaan tiedä enää mikä on normaalia... Itseni pitää aina vessassa käydessä tarkistaa paperi, jos... Sitä vaan pelkää pahinta koko ajan. Kaipa se vaan kuuluu asiaan, että käy mielessään kaikkia mahdollisia kauhuskenarioita läpi :kieh: Mulla on koko ajan jotain outoja tuntemuksia, mutta ne toivottavasti kuuluu vaan asiaan. Pitää vaan koittaa jaksaa odotella ja toivoa parasta... vaikka se ei ole mitenkään helppoa (etenkään näin malttamattomalle) :headwall:

odottavan aika on pitkä :LOL: ja pitä äkyllä mulla paikkansa, mä täällä ootan et menis tääkin päivä ja pääsis aamulla taas testamaan :ashamed:
Ei vaan jotenkin usko tohon haamuun, voinko muka olla raskaana?
Nyt alko kans vihloo mahaa ihan oudosti ja mullaa samaan vikaa, vessassa ravaan alvariinsa, tarkistamassa ettei vaan menkat oo alkanut :ashamed:

Onnea teille kaikille plussanneille, välillä olen käynyt täällä kurkkimassa kuulumisianne. Itseäni ja testailuhalujani pitäisi loppuviikkoon saakka hillitä, mahdotonta :headwall:

Tulentyttö, tuossa jälkimmäisessä kuvassasihan on IHAN SELVÄSTI kaksi viivaa =) :flower:

Yhteistyössä