***8 viikon jännääjät***

SUNNUNTAI 10.2.2008

Tiiwi...............kp16/28.........yk.3..........haaveissa 1.
siskonen........kp17/25..........yk.6.........haaveissa 1.
snowball........kp17/30-35.....yk.2.........haaveissa 1.
Swiss.............kp18/28............yk.?.........haaveissa 3.
Siniapila.........kp18/25..........yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp18/27-31.....yk.2.........haav. 1.yhteinen
Mangusti80....kp19/26-30.....yk.4.........haaveissa 1.
Tulentyttö......kp19/28-30.....yk.2.........haaveissa 3.
Omelia...........kp23/29-36......yk.11......haaveissa 1.
Julietta...........kp23/35...........yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde......kp23/27-40.......yk.2........haaveissa 3.
Miilukka.........kp25/28-40.......yk.8........haaveissa 5.
 
|O Jaahas se alkaa olemaan viikonloppu pian loppuillaan. Ja huomenna pitäisi palailla arkeen :headwall: . Mulla on jotenkin sellainen en ole oikein innostunut työstäni aika! En tiiä mistä se johtuu, joku kevät motivaatio pula :( Taitaa olla tällä rouvalla vähän muita suunnitelmia työnteoksi =)

Täällä on viuhuttu lakanoiden välissä.

Ovistestejä ei siis enää kaapista löydy joten on pitänyt tyytyä ihan tähän manuaaliseen testaukseen. Ja aamulla sain vähän limoja venymään.

Oli tuossa tullut pienen pieni pisara sellaista punaista housuihin pupuilun jälkeen... liekkö mitään raskautumiseen liittyvää :| No nyt sitten aletaan odottelemaan ja oireita suunnittelemaan :LOL:

Mites muilla?
 
Edelleen ovistesti on täysin puhdas nega vaikka kn on apposen auki. luulen etteivät toimi tai sit oikeesti ovis jää tässä kuussa väliin :/

Huomasitko muuten Tiiwi et olin jo päivittäny tälle päivälle listan? ;)
Ja olin eilenkin sen jo tehnyt, ei siinä mitään toki kaikki saa päivittää, mut aattelin olitko huomannu et nyt on ollu kaksi saman päivän listaa ;) Ei mua kyllä haittaa :D
 
Taidan ottaa varaslähdön ja alkaa jo jännäilemään, vaikka alkaa vasta viikko 7! Menkkojen pitäis siis alkaa vasta viikon päästä, mut eiköhän tää alkava viikko mene jo mahdollisia raskausoireita kyttäillessä. Tai luultavasti ne on vaan menkkoja enteileviä oireita, jos nyt mitään yleensä ilmenee, mutta ainakin parissa edellisessä kierrossa olen huomannut jos jonkinlaisia "raskaus"oireita. On vielä turhan tuoreessa muistissa kaikki oireet, kun oli se keskenmeno syksyllä, niin tulee aina laskeskeltua päiviä, että mitä viimeks oli ennen plussaamista. Hullukshan tässä tulee. Osaispa ajatella jotain muuta välillä. Vaikka onhan tää oikeestaan aika jännää..
 
Jep olin Tulentyttö kyllä huomannut, mutta päivitin sen takia itse kun huomasin että mulla tuo haaveissa kohta oli tyhjänä vielä tuossa tämänkin päiväisessä:)
Ihan sen takia... ei mitenkään muuten
=)
 
Olen ihan pihalla noista kaikista oviksista, kp, yk. -jutuista. Ilmeisesti tämä ketju nyt tarkoittaa niitä jotka pääsevät testailemaan viikolla kahdeksan josko onni on suosinut? Siihen me ainakin kovasti on pyritty. En ole ikinä mitään oviksia tikutellut ja yksi lapsikin on jo siunaantunut joten kai sitä luomuna heilutellaan peittoja sen minkä muulta elämältä keritään :D Mutta onnea ja menestystä kaikille yrityksissään.
 
heippa Oiski ja mukaan vaan jännäämään, me tosiaan jännätään viikolla 8 onko onni suosinut vai ei ;)
Toi kp tarkottaa mikä kiertopäivä on menossa, mulla esim on nyt 19/28-30 eli 19 päivää siitä kun alko viime menkat ja seuraavat pitäs alkaa 28-30 päivää ekasta menkka vuotopäivästä (toivotaan tosin ettei ala)
Ja toi yk on, että monesko yrityskierto on menossa, mulla on yk.2 eli kaksi kiertoa on yritetty.
Toivottavasti selvensi jotain.
Jos tiedät sun noi kp:t niin lisään sut listaan :wave:
 
SUNNUNTAI 10.2.2008

Tiiwi...............kp16/28.........yk.3..........haaveissa 1.
siskonen........kp17/25..........yk.6.........haaveissa 1.
snowball........kp17/30-35.....yk.2.........haaveissa 1.
Swiss.............kp18/28............yk.?.........haaveissa 3.
Siniapila.........kp18/25..........yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp18/27-31.....yk.2.........haav. 1.yhteinen
Mangusti80....kp19/26-30.....yk.4.........haaveissa 1.
Tulentyttö......kp19/28-30.....yk.2.........haaveissa 3.
Omelia...........kp23/29-36......yk.11......haaveissa 1.
Julietta...........kp23/35...........yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde......kp23/27-40.......yk.2........haaveissa 3.
Miilukka.........kp25/28-40.......yk.8.........haaveissa 5.

Oiski..............kp?/?...............yk.?..............haaveissa 2.
 
Minä tulen mukaan! Olen lueskellut tätä ketjua mutta tahtoo nyt tulla jakamaan tunnelmia kun kohta alkaa jännät paikat..
Mulla menossa kp 19/26-29 ja peitot heiluneet kp 12:sta saakka vähintään joka toinen päivä :p . Oviksesta en ole varma. Tänne jo kirjoittelinkin eri ketjuissa että normaalisti tunnistan oviksen limoista ja kivusta, nyt en ole limoja huomannut mutta kipuja kyllä. Muutenkin olo mahassa on outo, kuplii ja vihloo, samoin selkää. Eilen maha ikäänkuin kovettui ja tuli ihan esikoisen odotusaika mieleen kun silloin mulla maha supisteli ja kramppasi jatkuvasti. Saa nähdä... Onko kukaan jo suunnitelut ensimmäistä testiä? Kuinka monta pv. mahd hedelmöittymisestä ne herkimmät testit tarvitsee? Ainiin, mulla toinen lapsi suunnitelmissa, eka on nyt reilu 2 v. Ja sai alkunsa ekalla yrityksellä :) . Toivottavasti seuraavakin tulee yhtä nopeasti! Nyt toinen yk. mutta ekalla oli vain yksi hmm. kohtaaminen sopivaan aikaan kun oltiin eri paikkakunnilla miehen kanssa...
 
Moikka naiset!

Täällä on päivät kulunu vähän huomaamatta. Ihan yllätyin kun huomasin listasta että on jo kp 17! Ei enää kauan kun pääsee jännäilemään :) Oon tosin oppinu näiden kuukausien varrella aika skeptiseksi, mutta aina sitä vähän salaa toivoo kuitenkin.

En oo tehny vielä yhtään ovulaatio- tai raskaustestiä tän yrityksen aikana, voitteko kuvitella! Ens kiertoon kyllä vähän suunnittelin että vois kokeilla noita ovulaatiotestejä. Suhtaudun niihinkin vähän epäilevästi, ne kun kerro kuitenkaan lopulta ovuloiko vai ei, vaan pelkästään sen millon ovulaatio hormonien puolesta vois olla. Mutta ehkäpä kokeilen kuitenki :)

Mulla on joka kuukaus kauheesti raskausoireiksi sopivia oireita, joten oon todennu, että ne ei kerro mitään. Mutta silti on kiva itteesä kuunnella ja tarkkailla. Joka kuukaus mulla oviksen jälkeen kipeytyy rinnat, yleensä tuolta "sisältä", joinakin kuukausina taas pelkästään nännit on kipeet ja arat. Nyt on "nännikuukausi" :LOL: En tiiä kertooko se mitään, ehkäpä ei!

Mites Siniapila, millasia oireita ja millä päiville sulla oli sillon kun tulit raskaaksi viimeksi? Kiinnostaa kun sulla on se saman mittanen kierto...

Mä painun tästä peiton alle potemaan flunssaani. Minä joka en ikinä oo kipee, sairastin viikko sitten vuosisadan mahataudin ja nyt sitten nuhakuume! :snotty:
 
Viime raskaudessa alko menkkamaiset oireet viis päivää ennenkun menkkojen olis pitäny alkaa, mut aattelin, että täti tulee etuajassa, kun tuli seksin jälkeen vähän verta paperiin pyyhkiessä. Alaselkä oli tosi kipee ja vatsakivutkin huomattavasti kovemmat kun normaalit menkkakivut.

Samaan aikaan alko iltasin palelemaan ihan hirveesti. Vaikka istuin töppöset jalassa vilttiin kietoutuneena, niin oli tosi kylmä. Epäilin sillon, että olin tulossa kipeeks. Olin tosi väsynykin ja kävin iltasin pari tuntia tavallista aikasemmin nukkumaan.

Ramppasin pissalla koko ajan ja yks aamu tuli niin paha olo, että kävin vessassa kakomassa, kun luulin, että oksennan. Tässä vaiheessa en siis vielä edes kuvitellu olevani raskaana, kun oltiin vasta jätetty ehkäsy pois ja olin varautunu oottamaan raskautumista ainakin muutaman kuukauden.

Suunnilleen niitä aikoja kun menkkojen olis pitäny alkaa heräsin yöllä epätavalliseen mahan vihlomiseen ja aloin tosissaan miettimään, että mitä jos.. Oottelin kuitenkin, että menkat oli viikon myöhässä ennenkun testasin ja plussahan sieltä tuli.

Selkäkipu jatku ja sit olikin jo tissitkin kipeenä ja sen jälkeen alko huono olo aamusin ja kaikki voimakkaat hajut ällötti, mutta nää siis vasta, kun menkat oli jo yli viikon myöhässä ja testikin tehty.
 
Ossasikos joku sanoa että kun omaa suunnilleen säännöllisen kierron 26-29 pv ja nyt on menossa kp 20 niin eiköhän hedelmöitykset ole jo tän kuun osalta hanskassa jos niikseen tulee? Meinaan vaan että kun tuo mies lähtee tänään matkoille niin ei kai mun kannata stressata että josko nyt vielä sittenkin se munasolu olisi jossain yksinäisenä... On tääkin ihan älytöntä stressaamista...
Niinku tuolla alempana kirjottelin niin ovista en satavarmasti tässä kuussa bongannut..
Saa ny nähdä sitten. Mulla oli alkuoireet ekassa raskaudessa aika samat kuin Siniapilalla, muistan sen palelemisen varsinkin, se oli aivan älytöntä.. Oksentaminen alkoi vasta viikolla 7 ja jatkui jonnekin 20+ viikolle saakka. huh..
 
MAANANTAI 11.2.2008

Tiiwi...............kp17/28.........yk.3..........haaveissa 1.
siskonen........kp18/25..........yk.6.........haaveissa 1.
snowball........kp18/30-35.....yk.2.........haaveissa 1.
Swiss.............kp19/28............yk.?.........haaveissa 3.
Siniapila.........kp19/25..........yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp19/27-31.....yk.2.........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp20/26-29......yk.2.........haaveissa 2.
Mangusti80....kp20/26-30.....yk.4.........haaveissa 1.
Tulentyttö......kp20/28-30.....yk.2.........haaveissa 3.
Omelia...........kp24/29-36......yk.11......haaveissa 1.
Julietta...........kp24/35...........yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde......kp24/27-40.......yk.2........haaveissa 3.
Miilukka.........kp26/28-40.......yk.8.........haaveissa 5.
Oiski..............kp?/?...............yk.?..............haaveissa 2.
 
LEP
Jaiks! Joko se on menossa kp19. Ihan huomaamatta jotenkin on menossa niin pitkällä tämäkin kierto. Tässähän tosiaan alkaa kohta jännät paikat, että kuinka käy. Jotenkin vaan on sellainen tunne, että ei tartte mitään edes jännätä. :ashamed: En tiedä miksi, mutta niin se vaan on. Ehkä sitä ei halua toiveita kovin korkealla pitää, ettei sitten tule pahamieli. Täällä ainakin pari kertaa ehdittiin pedissä puuhailla oletetun oviksen aikoja tai parin päivän sisään siinä. Mutta nyt sitä vaan odotellaan vielä kymmenen päivää! :)
 
Huomasin kans et hörhöilijä jännätään samoilla päivillä :D
Tosin en usko et mul on mitään jännättävää ku ovistikut edelleen negaa (tikuttanu kp 10 asti) ei edes haamua, ainoastaan kp 15 sain haaleetakin haaleemman haamun tikkuun, sit ei mitään, et joko tikut peestä tai ovista ei tässä kierrossa oo ollu :/
Mutta aika näyttää senkin.....

Mites Miilukka ? sulla alkaa olee jo tosi jännät paikat vai meinaatko että menee pitkän kaavan mukaan?
 
Tervetuloa uudet jännäilijät!

LEP, onko sulla koskaan ennen ollut tuollaista menkkamaista kipua noin paljon ennen menkkojen alkamisaikaa? Jos ei, niin eikö tuota voisi pitää vaikka OIREENA? Kiinnittymiskipua tms. Toivotaan että olis oire. =)

Mä odotan tädin tulevan kp 34 eli ensi viikon tiistaina. Ovulaatiosta (jos edes tapahtui) on ehkä kuusi päivää eikä rinnat oo vieläkään kipeytyneet |O . Jos ei oo huomenna kipeytyneet, oletan ettei keltarauhashormonia erity eikä näin ollen ovista ole tapahtunut! Tai sitten en tajua mun elimistöstä mitään. Mutta en suostu luopumaan toiveista tämän kierron osalta ennen kuin testi näyttää negaa tai täti tulee. :D
 
heippa :wave:

joo,todellakin mennään pitkän kaavan mukaan sit taas vaikka luulin jo että tasaantuu tohon 28päivään :headwall: :headwall:
digimittarilla oon ovista yrittäny bongata mutta en ole vieläkään sitä löytänyt |O |O
kakkos palkissa pysynyt viikon päivät kohta siitä maksimi kolmesta :headwall:
kohta tippuu tietty yhteen takas joten ovista ei sillo oo löytyny :headwall:
eli oon nyt janat tehnyt itselleni viimesiten neljän kierron mukaan ja ton lyhyimmän voi siis jo nyt unohtaa |O |O |O




 
LEP
Omelia. Ei ole koskaan ennen ainakaan muistaakseni ollut mitään tälläisiä menkkamaisia oireita näin paljon ennen menkkoja. Mulla yleensä menkkaoireet ja vatsakivut tulee vasta just päivää ennen menkkoja aikasintaan. Olisikin joku oire nyt!! :p Mutta oli mulla kyllä viime kierrossakin olevinaan jos jonkinlaista oiretta, mutta sieltähän ne menkat vaan sitten tulivat. :/
 
TIISTAI 12.2.2008

Tiiwi.................kp18/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp19/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp19/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
Swiss...............kp20/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp20/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp20/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp21/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp21/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp21/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
KatCat............kp23/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp23/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp25/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Julietta............kp25/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp25/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka...........kp27/28-40.......yk.8...........haaveissa 5.
 
Heips! Alkuviikko tosiaan mennyt häistä toipuessa... Bileet kesti meidän osalta aamukahdeksaan... klo11 oltiin jo sitten aamupalalla... :eek: ei taas paljon järkeä tossa valvomisessa... menee viikkoa toipuessa univelasta... Oli kyllä kivat häät.

Omaan napaseen ei uutta... odotellaan oireita... Tissit vaan löllyy, ei kipeät. Nippailuja on vähän havaittavissa ja silloin lauantaina oli kyllä jotain kipuilua, mutta johtuiko jännityksestä tms... Oon aika varma ettei tästäkään kierrosta tärppää. Pääsen sit tekemään Gynelle sitä reklamaatiota...

Maanantaina testailen, jos en sorru jo viikonloppuna.
Tai sit en testaile ollenkaan...

Pitäis alkaa tekeen lähtöä töihin, en vaan jaksa. Mä oon ihan poikki. Illalla kömmin jo ysiltä petiin ja silti väsyttää... on kauhee nuhakin!

Tsemppiä kaikille!! :flower:
 
Hei, elis yksi lisää ilmoittautuu listoille kp.23/28-30 yk1 haaveissa 2.
Olin hieman hätäinen ja testailin tänä aamuna apteekin testillä ja negaa näytti, pitäisi vain malttaa odottaa ensi viikkoon...mutta kun odottavan aika on pitkä :p
Jotenkin vain on tunne, et olisi raskaana, kun oireilee ihan eri tavoin. Etovaa oloa on ollut jo viikon päivät. Välillä paleluttaa ja toisinaa pukkaa hikeä, alavatsassa tuntemuksia ollut jo hieman yli viikon ja yleensä alan oireilemaan kuukautisia pari päivää ennen alkamista. PMS oireista ei ole tietoakaan. Yleensä olen ollut kaamea pirttihirmu, mutta nyt en oikein hermostu mistään. Myös nukkuminen on muuttunut... olen aikamoinen unipossu ja nyt olen heräillyt öisin ja monta kertaa olen noussut sängystä ennen kellon soittoa (kello herättää sentään jo 5 aamulla). Joten sekään ei ole normaalia :D
Jännittää, et olisiko nyt nyytti tulossa... ja raskauskin tuntuisi varmaan oudolta, kun toi esikoinenkin on jo 7 vuotias, eli ei niin hirvittävästi muistikuvia :D
 

Yhteistyössä