***8 viikon jännääjät***

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
kärppänä heinälatoon mä oon kuullu et niissä ei pitäs olla viivan paikkaa, toivottavasti se ois sitä mitä me kaikki toivotaan :heart:
Kerro heti lisää......
No toivotaan, ettei ois ollu. Tosi haaleeta ois ollu, jos oli... :| Mulla kuitenkin ois nyt jo kp 25... No. Sunnuntaina toinen testi. ...niinkuin alunperin piti tämäkin vasta tehdä... :p

 
Mulla oli viime kierrossa kauhea pahoinvointi mutta ei siis plussaa tullut Luulen että se oli korvien välissä.
Nyt vaan tuo korkea lämpö mistä johtuu kauhea palelu ja nyt ollut kauhea päänsärky päällä jo 24 h, Panadol ei auta.
Juuri nyt tällä hetkellä en tunne olevani raskaana . Eilen taas tunsin, kauheaa pistävää kipua jossain alavatsassa, tuli ihan eka raskaus mieleen. Silloin mulla oli törkeitä kipuja alussa, tosin plussan jälkeen. Yritän nyt unohtaa asian.....siis raskaana vai ei mietinnän....
:headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hörhöilijä:
Mulla oli viime kierrossa kauhea pahoinvointi mutta ei siis plussaa tullut Luulen että se oli korvien välissä.
Nyt vaan tuo korkea lämpö mistä johtuu kauhea palelu ja nyt ollut kauhea päänsärky päällä jo 24 h, Panadol ei auta.
Juuri nyt tällä hetkellä en tunne olevani raskaana . Eilen taas tunsin, kauheaa pistävää kipua jossain alavatsassa, tuli ihan eka raskaus mieleen. Silloin mulla oli törkeitä kipuja alussa, tosin plussan jälkeen. Yritän nyt unohtaa asian.....siis raskaana vai ei mietinnän....
:headwall: :headwall: :headwall:
Juu ja se onkin helpommin sanottu kuin tehty. Siis tuo ajatuksen sulkeminen... Huomattu on.. :p Mutta et ole ainoa! :D
 
Joo, sama homma mulla!!! Ei oo yhtään raskausolo!!! Vatsaa kyllä nippailee, mutta vaikka ette halua tietää niin kerron silti..... :x Mulle on tullu ihan kauheita ilmavaivoja jostain! Ensin nippaa masua ja sitten *******. Tätä jatkunu pari päivää. Mitä ihmettä?

Lämpöä on välillä ja välillä ei. Tänään ei oo ollu vilukohtauksia. Tero-kuuri loppuu lauantaina ja tädin pitäis tulla ma tai ti, ois kyllä parempi sen pysyä poissa!!!!!!!!!!!!! :attn:

HAUSKAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!!!! :heart: :heart:
 
Ja joku mun tuttu jos tietäs mitä mä täällä puuhailen ja vielä työaikan niin hulluna pitäisi...

Mulla on myös vatsan toiminta muuttunut vaikka ruokavalio yms tavat ei, vähän ummetusta pukkaa mitä todellakaan ei ole normaalisti..
Mutta tää päänsärky, tulee varmaan liiasta ajattelusta :headwall:

Aattelin kyllä testata vasta kp 30+. Koska jos ei oireita=ei tarpeeksi hormonia=nega.
Pakko vaan malttaa..
 
Ezu
Hei kaikille! Uskaltauduin kirjoittamaan tänne ensimmäistä kertaa, samassa veneessä ollaan! Viikon päästä pääsisi testailemaan, nyt kp 19/25-27. Yrityskertoja on 3 takana ja pikkukakkonen toiveissa.

Ovis oli viikko sitten, ja alavatsa on siitä lähtien ollut aivan julmetun kipeä, nippailee koko ajan vasemmalta puolelta. Lämmöt on olleet reilusti yli 37 oviksesta lähtien ja viluttaa ihan jatkuvasti. Eilen illalla teki mieli lähteä halailemaan vessanpönttöä, kuvottava olo tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ensimmäistä odottaessani tilanne oli aivan sama.

Oon miettiny vaan sitä että voiko nää olla jo näin aikasessa vaiheessa raskausoireita? Ensimmäistä odottaessani en pannut merkille millon oireet alkoivat. Osaisko kukaan sanoa..?

Hyvää ystävänpäivää kaikille kanssahermoilijoille!!! :heart:
 
HEIPPA JA HYVÄÄ YSTÄVÄN PÄIVÄÄ KAIKILLE! ite viel kelkassa mukana mutta kierto venyy näköjään kuten arvasin...... meni jo se lyhin 28päivän kierto ja nyt tähtään tohon seuraavaan 33päivän kiertoon :headwall: ovista ei oo ollu (tai en oo bongannu) joten eikös sen takii voi kierto venyy vaikka kuinka pitkäksikin ennen kuin kroppa tajuu tyhjentää paikat :/




 
Moi Ezu.. Eiköhän se oireiden tulo ole aika yksilöllistä. HCG:n määrä on opusten mukaan runsaimmillaan viikoilla 7-12. Mulla ekassa raskaudessa pahoinvointi alkoi just viikolla 7.
Mä luulen että monet näistä alkuoireista tulee tuolta korvien välistä. Ainakin mulla oli viime kierrossa hirveästi oireita kun vähän liikaa asiaa ajattelin. Ekassa raskaudessa eka oire oli se että ne lämmöt jotka oviksen jälkeen nousee jäivät koholle ja sitten uskalsin testata kun oli menkat jotain viikon myöhässä. Oireet alkoi sitten vasta kun menkat oli pari viikkoa myöhässä, väsymys ja turvotus (5 kg pamahti ennen ekaa neuvolaa!!) ja sitten se pahoinvointi vk 7.
Kun malttaisi rauhassa siihen että menkat on viikon myöhässä niin hienoa, mutta kun ei malta... :headwall:
 
Joo, mul oli kans viime kierrossa tosi pahat "raskausoireet": oli ihan hekutin vilu koko ajan, päätä särki, aivan järkyttävä painon tunne alamahassa, pissatti koko ajan jne. ja menkkojen jälkeen oli viel pakko tehä testi kun unissa edelleen olin raskaana ja joka yö tein plussa testin, mut sitten kun sain negan menkkojen jälkeen, rauhottu yötkin :whistle:

Ja nyt pari päivää oviksesta ja mukamas nippailee jo mahaa ja turvottaa :eek: ja tietysti mieli jotenkin aattelee et nyt oon ihan sata varmasti raskaana :ashamed:

ja tervetuloa mukaan Ezu :wave:
Laitan sut listalle =)
 
LEP
Hyvää ystävänpäivää kaikille!! :heart: :heart:
Täällä on kestopäänsärky menossa ja samalla myös kurkkukipu. Mitään muuta flunssanoiretta ei ole tullut. Mahaa nipistelee välillä ja eilen illalla sitä ihan kramppasi jotenkin. Kiristi ihan kunnolla. Vatsalihakset on sieltä täältä tosi kipeät, vaikka mitään en kyllä ole urheillut, jos ei ryyppyreissua vkl lasketa? :D Ja kaiken kukkuraksi äsken äiti sanoi nähneensä unta, että meille tulee lapsi!! Vaikka se ei edes mitään meidän suunnitelmista tiedä. :LOL:
 
Ezu
Arvelen itekin että mielikuvitus tekee vaan tepposia.. :LOL: Nää oireet on vaan ihan samat kun sillon ekassa raskaudessa. Tarkkaa aikaa en muista mut sillonkin oireet alko ennen kun plussasin. No.. toivossa on hyvä elää!!!
 
LEP
Mulla oli kanssa viime kierrossa ihan törkeät raskausoireet! Olin ihan varma raskaudestani jo. :LOL: Mutta höpö höpö. Mielikuvitus vaan laukkasi aika hyvin ja menkathan sieltä tuli ihan normaalisti. Kyllä sitä voikin olla vahvat valeraskausoireet ihmisellä. Että mitähän tässä nyttenkin vielä ehtii kuvitella. :kieh:
 
Hei

Liittyisin mukaan... Minulla on menossa kp 22/ noin 24-26, yk 18 ja ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa. Tässä kierrossa ollaan ensimmäistä kertaa aloitettu hoidot, jännittää kauheasti, onko pistoksista ja inseminaatiosta hyötyä... Ensi viikon lopulla testailen, jos saadaan jännittää sinne asti. Mutta periaatteessa menkat voivat alkaa vaikka jo viikonloppuna. Toivottavasti eivät kuitenkaan!
 
TORSTAI 14.2.2008

Ezu..................kp19/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp20/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp21/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp21/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp22/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Swiss...............kp22/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp22/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp22/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp23/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp23/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp23/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp24/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp25/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp25/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp27/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Julietta............kp27/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp27/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka...........kp29/28-40.......yk.8...........haaveissa 5.



HAAMUILIJAT:









PLUSSANNEET:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:

 
Moi kaikille!

Kuumetta, tervetuloa tälle listalle, mehän kirjoitellaankin tuolla toisaalla samassa pinossa. Pidän kaikille isoja peukkuja plussaamisen puolesta, mutta ennen kaikkea jännäilen teidän puolesta, joilla on jo hoidot menossa. Tämä osaksi siitä itsekkäästäkin syystä, että olen niiiin varma, että perässä tullaan, siis ilman hoitoja ei lasta meille tipu jos sittenkään. Eli plussaa nyt, Kuumetta, niin se kohottaa meinkäläisenkin toiveikkuutta. :D

Itsellä on tänään alkaneet menkkojen ennakkokivut (siis aika ajoin tuntuu sellaisia melko lyhytkestoisia, lieviä jomotuksia). Näin käy joka kuukausi ennen tätiä. Ennakkokivuista voi mennä viikkokin tädin tuloon. Vaikka olenkin taas lähes satavarma, ettei nyt(kään) ole tärpännyt, tekisi silti mieli testata ja varmistaa asia, ettei tarvis enää yhtään miettiä asiaa. Mutta nyt on vasta dpo 9 tai 10 menossa... Kuinka aikaisin te muuta aiotte testailla?

Tulentyttö, mun kp:t on väärin tuossa listassa, nyt on kp 27 (enkä itse osaa korjata sitä :ashamed: ). Kiitti jos jaksat korjata!
 
Ezu
Moi taas!
Huomasin tuossa että oon itse kattonu kiertopäiväni väärin, nyt siis menossa 20/25-27! Luulis että kuin näin kovin sitä lasta toivoo niin osaisi ees kiertopäivänsä laskea.. :LOL:
Yritän malttaa mieleni ja testata vasta kun tädin pitäs tulla, mut mitä suurimmalla todennäkösyydellä oon viimeistään maanantaina apteekissa.. :p
 
LEP
Voiskohan kurkkukipu olla raskausoire? :whistle: Kun kurkku ollut tosiaan kipeenä nyt muutaman päivän ja muuten ei mitään flunssaa ole. Päähän kanssa jomottaa tasaisen tappavaa tahtia. Nyt tässä jo ollaan miettimässä raskausoireiksi kaikkea, vaikka muuten olo onkin sellainen etten ole raskaana. Mahaa kovasti kyllä kivistää melkoisen tiheäänkin tahtiin.

Plussatuulia kaikille kovasti!! +++++++++++++ :whistle:
 
LEP
Hajut tuntuu pistävän nenään kokoajan. Minä haistan kokoajan kamalan kusen hajun ja paskan hajun, kukaan muu ei haista yhtään mitään! :LOL: Kissankin äsken tutkin, että onko siinä paskaa. Ei ollut! :whistle:
 
LEP
Toisaalta tutkittua. Niin kurkkukipu ja flunssanoireet on kuulemma aika yleinenkin raskausoire. Että tässä meille lisää oirehdintalistaan mietittävää! :LOL: Eipähän lopu ainakaan nämä oireiden mietiskelyt ja kuvittelut, kun tuokin asia tuli tutkittua. :ashamed:
 

Yhteistyössä