***8 viikon jännääjät***

Onnea vaan haamuilijoille, kyllä ne on plussia! :flower:

Julietta, miten se sun lääkäri saattoikin tietää...!!! :D Mahtavaa!

Omaan napaan ei kuulu muuta erikoista kuin se, ettei tisut tulleet tässä kierrossa silleen kipeeksi miten yleensä. En varmaan edes ovuloinut, eihan se testiviivakaan ihan yhtä tumma ollut missään vaiheissa. Negankin testasin eilen ja se taas helpotti, saa unohtaa jännäilyt tältä kierrolta. Olen keskittynyt eilisillan ja tämän päivän siivoukseen ja sisustusjuttuihin, niin ei ole ollut aikaa harmitella, että ensiviikolla tädin tullessa pyörähtää käyntiin yk 12.
Teidän muiden puolesta jännäilen täällä kyllä ja pidän peukkuja. :D Ja enhän vielä itsekään oo virallisesti tippunut ennen kuin se tätipaholainen saapuu. ;)
 
LEP
Mulla on ihan tuskaa aina tämä odotus! :kieh: Tahtoisin jo päästä testaamaan hetinyt! Mutta onhan tässä vielä aikaa tuohon tädin saapumisajankohtaankin. Että taitaa olla turhan aikaista vielä mitään edes testailla. Mutta kun on niin malttamaton tyyppi. :whistle: On se kummallista, kun välillä on todella niin varma siitä ettei vieläkään tärpännyt ja toisaalta sitä kuitenkin mieli tekee kepposia ja alkaa ajatella, että entä jos kuitenkin. Ja siksi kai sitä kaikenlaisia oireita alkaa tullakkin.
Meillähän kun voi mennä aikaakin tässä yrityksessä, kun miehellä siittiöt ei ole oikein mitään kilpauimareita, vaan hieman laiskempia polskuttaa. :| Nyt tässä alkaa masentelee jo, että menee monta vuotta ennen kuin vauva meille! :LOL:
 
Mä oon ihan yhtä malttamaton kun sinäkin LEP ja varmasti moni muukin meistä :whistle:
Mulla on kanssa tänään ollu joku ihme ärsytys päivä, kaikki mitä mies tekee ärsyttää ja sit ärsyttää vaikka ei tekis mitään :kieh:

Ja sit se kuuluisa ).(, mul on vihlonu alamahaa ihan kamalasti tänään vaik oviksesta ei oo montaa päivää, kuinkahan sitä malttaa loppuviikkoon oottaa...

Omelia luulen et sullakin ollut yhtä nopea se ovuloiman tuoma hormooni piikki ku mulla, jos en ois tehny kolmea testiä sillon kp 21 en ois ees varmaa ees tiennyt et oon ovuloinu, klo 13 tein hyvin haaleen haamun, klo n.17 tein jo hiukan tummemman haamun ja sit viel klo 20 tein tosi tumman viivan, tummempi ku kontrolliviiva ja seuraavana päivänä tein taas jo hyvin haaleen haamun, en ees tiedä mikä kumma mut sai tekemään niin monta testiä :eek: mut onneksi tein ;)
 
SUNNUNTAI 17.2.2008

Ezu..................kp23/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp23/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp24/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp24/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp25/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp25/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp25/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp25/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp25/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp26/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp26/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp26/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp27/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp28/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp28/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp30/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp30/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.




HAAMUILIJAT:

kärppänä heinälatoon :flower:
Siniapila :flower:








PLUSSANNEET:

1. Julietta :heart:
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:

Miilukka :hug:


 
Huomenta!!! Tänään tuli hiukan vahvempi viiva testiin. Pönttöäkin jouduin jo halailemaan, mutta ei haittaa! Kunhan vaan saisin tulla lokakuussa äidiksi! Se on mun haaveammatti!!! Ollut jo lapsesta saakka. :D

Tsemppiä kaikille ja ++++++++++ :whistle:
 
Ezu
Huomenta kaikille!
Supersuuret kaikille haamuilijoille ja plussanneille! Itelläni on vahva fiilis että en ole raskaana, vaikka noita samoja oireita on edelleen. Harmittaa kovasti jos näin on, seuraavat 2 kk miehellä on niiiiin paljon työreissuja ympäri Suomen että epäilen vahvasti ettei päästä edes kunnolla yrittämäänkään ennen loppukevättä.. :( Mutta toivo elää niin kauan kunnes täti tulee. Ja peukkuja pidän teille kaikille muille!
 
meikä pääsi sit ekana tippuneisiin :headwall: :headwall: :headwall:
:'( :'( täällä siis tiputtiin jälleen kerran :headwall: :headwall: kp 1 /28-33 (tää kierto oli 31 nyt ett piteni taas hiukan edellisestä MUTTA ONNEKSI EI TON ENEMPÄÄ NYT KUITESKAAN NIINKUIN LUULIN)mut jos se nyt ois rajottunut tohon haarukkaan.eli uuteen kiertoon sitten taas vain
|O |O
 
Onnea Julietta! Toivottavasti perässä tullaan.. Tätiä ei vielä ole näkyny ja kattelin eilen tuolta kuvia plussatesteistä, niin kolmella plussanneella oli mielestäni jopa haaleempi viiva samaisessa testissä, minkä eilen tein. Nyt oottelen kyllä ainakin keskiviikkoon ennenkun testaan uudelleen ellei menkkoja kuulu sitä ennen tai vaikka pitempäänkin. Turha kiusata itteään testituloksilla, mistä ei saa mitään tolkkua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Voi ei Miilukka mä niin oisin toivonut et sä oisit ollut yksi plussanneista :hug: :hug:
Mut onneksi tosiaan ei tuo sun kierto venynyt ihan älyttömän pitkäksi :hug:
KIITSA!!IHMEEN VÄHÄ NYT HARMITTAA KUN TIESIN SISIMMÄSSÄNI ETTÄ' EN RASKAUDU TÄSTÄ KIERROSTA KUN EN SITÄ OVISTAKAAN BONGANNUT :headwall: mut nyt täytyy laittaa uusi pino pystyyn taas jos sellasta ei ole vielä tuolla :kieh:
 
Voi Miilukka! Extrasupersuurivoimahali!! :hug: Pahoittelut tädistä!!!!

Tulentyttö: No ehkä sä voisit laittaa, kun oli ihan selvä se tän päivän viiva. Toivottavasti tää ei nyt vaan mee kesken niinku se edellinen!!!! bd

Siniapila: Mä otan sut mukaan!!!! Kyllä se vaan on niin että jos siihen joku viiva tulee, niin plussa se on! Niin sano mun kaveri tänään... :D

Hauskaa päivää!!!
 
Pahoittelut Miilukalle! Ei tässä taas osaa mitenkään muuten lohduttaa kun että jospa tuo lähestyvä kevät vaikka saisi hormonit hyrräämään, niin että alkaisi plussia ropisemaan täältä tippuvillekin!

Eiköhän tässä pikkuhiljaa uskalla tuonne haamuilijoihin liittyä, vaikka vähän kyllä pelottaa, että miten käy. Jokuhan siinä testissä kuitenkin ihan selvästi kummitteli, olisiko sitten tosiaan ollut se meidän vauva.. Laita vaan Tulentyttö nimi listaan, kun kaikki sanoo, ettei tuohon testiin viivaa tule, ellei tosiaan ole aihetta.

Ollaan siinäkin mielessä samassa venessä Julietta, että on keskenmeno takana. Vähän pelottaakin, että miten siitä mahdollisesta raskaudesta sitten osaa nauttia, jos koko ajan miettii edellisen keskeytymistä, mutta elämä on epävarmaa ja siihen on vaan totuttava. Jos tuntuu, että raskaus sinänsä on jo pieni ihme, niin vielä suuremman ihmeen vaatii, että saa todellakin joskus sen oman pikkuisen syliinsä! Siis toivottavasti elämänne jatkuu yhtä ihmeellisenä kuin tälläkin hetkellä!
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja Ezu:
Siis supersuuret ONNITTELUT oli tarkoitus sanoa.. Olikos se LEP joka mietti että onko kirjoitusvirheet raskausoireita.. Toivotaan näin! :LOL:
Joo minähän se mietin tuota! :LOL: Toivotaan, että se todella kuuluu raskausoireisiin. Ihanaa kun täällä saatu jo porukkaa plussaketjuunkin ja siniapilakin sinne haamuilijoihin! Onnea kovasti kaikille! Ja paljon tarrasukkia pikkuisille, että pysyvät teidän kyydissä. :heart:
Pahoittelut pudonneille täältäkin! :hug: Välillä vahvasti sama tunne itselläänkin, että perässä tullaan ja sitten välillä taas haluaa ainakin ajatella, että olisi jo raskaana. :/

Täällä vieläkin kurkku kipeänä ja olo tukkoinen. Illalla oli taas lämpöä 37,2, aamuisin taas ollut ainoastaan 36,5. Mahaan sattuu, sekä nänneihin. Mutta näin teki myös edellisessä kierrossa ilman raskautta. Eli olin vaan kovasti valeraskaana silloin! :ashamed:

Nyt kovasti peukkuja tulevaan viikkoon kaikille!! ++++++++
 
LEP
Jäi vielä osa pois. Mun tekisi jo niin kovaa mieli testata, kun tuolla kaapissa on noita herkkiä testejä, mutta siinä ei varmana ole kyllä mitään järkeä! :ashamed: Kun nyt menossa kp25/27-30. Mutta kun sitä on niiiiiiiiiiiiiin malttamaton jo.
 
Kirjoittelin jo tuohon toiseen ketjuun, mutta päivitän vielä tännekin, kun en alunperin tiennyt kumpaan "kuuluisin".. :D

Mutta tein tänä iltana vielä Aconin testillä testin ja sain tuloksen, joka ohjeen mukaan on luettava positiiviseksi (haaleampi viiva kuin kontrolliviiva, mutta yhtä vahva kuin ohjeen kuvassa oleva haalea, positiivinen viiva). ...joten kai se uskottava pikkuhiljaa on, mutta huomenaamuna vielä varmistus. ;)
 
ONNEA plussanneile!!!! :flower: :flower:
Ja pahoittelut tädin yllättämille.
Täällä kp 26/26-29 ja aivan hermoraunio naisihminen, koko ajan vääntää mahaa niin että täti tulee just mutta ei oo näkyny. En uskalla testata koska luulen että se tyylipuhdas nega on pahempi pettymys kuin täti. Toisaalta jos täti tulee tänään niin ajoitus meni pieleen, 14 vrk sit ei ollut siittiöistä tietoakaan kun mies oli reissussa. Voi apua mitä hermoilua tämä on. Tsemppiä vaan kaikille, oispa jo perjantai!
 
Ilmottehan kärppänä hainälatoon kun saan siirtää sut plussa pinoon ;)

Ihana kun toiset saa haamuja ja plussia, se valaa uskoa et itekin voi vielä sen plussan saada, vaikka nyt tuntuukin aika toivottomalta tuon saavuttaminen :/

Oishan se kiva jos kirjotusvirheet ois just SE oire ;)
 
Julietta: Paljon onnea! :heart: :flower: :heart:

Kärppänä heinälatoon ja Siniapila: Varovaisesti jo teitä onnittelen. ;) :heart:

Täällä vaan "oireet" yltyy ja nuppi meinaa seota. 10 päivää pitäis vielä jaksaa odottaa testaamiseen ja se tuntuu niiiiin pitkälle... :/ :ashamed: :snotty: Tänään touhutessa lasten kanssa masussa alkoi tuntua paineen tunnetta ja piti rauhoittua. :eek:
 
MAANANTAI 18.2.2008

Ezu..................kp24/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp24/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp25/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp25/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp26/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp26/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp26/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp26/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp26/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp27/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp27/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp27/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp28/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp29/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp29/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp31/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp31/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.




HAAMUILIJAT:

kärppänä heinälatoon :flower:
Siniapila :flower:








PLUSSANNEET:

1. Julietta :heart:
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:

Miilukka :hug:


 
Tove-81
Huomenta kaikille!

Edelleen odotetaan ei toivottua tätiä kylään...Koko tämän kierron on ollut vahva tunne että en ole raskaana. Nyt viikonloppuna juili vähän kummaltakin puolelta (munasarjat?) juuri samalla lailla kuin ennen menkkoja... Ja muuten, taas tuli viikonloppuna yksi vauva uutinen lisää tutuilta! Ihanaa heille, mutta ihmettelen miten tää on meille näin pirun vaikeaa? Miten muiden jaksamiset? :flower:
 
No niin naiset nyt alkoi se meidän viikko, iik! Ja plussia tulee ropisemalla, kukahan on tän meidän piinaviikon eka plussaaja? :heart:

Mun ois pitänyt testata keskiviikkona, mutta kun ovi oli pari päivää myöhemmin kun ois pitänyt niin eiköhän testaus jää loppuviikkoon, jos vaan maltan :ashamed: ja jos ei täti kurvaa hienolla punasella kaaralla paikalle ennen sitä :(
Epäilempä kuitenkin, että tuo täti on jo pakannut matkalaukkunsa ja on matkalla meille :/
 

Yhteistyössä