***8 viikon jännääjät***

Huhhuijaa, mä perustan kohta luulotautisten pinon..näitä oireita pukkaa nyt niin paljon. Oikea niistä on se että lämpö pysyy edelleen 36.9 mikä on mulle korkea tässä vaiheessa. Hyvähyvä.
Omituisia oireita on se että tekee mieli jäätelöä koko ajan, normaalisti en sitä syö, ja yllättäen viime raskaudessa söinkin! Sama koskee omenoita, normaalisti olen niille allerginen, mutta viime raskauden elin niillä ja taas tekee mieli. Nämä on kyllä niitä oireita mitkä tulee korvien välistä! En tiedä mistä tulee se että saunominen ei sujunut, tuli todella paha olo, oksensinkin jopa kesken suihkun..Ja eilen oli niin järkyt menkkakivut että olin aivan varma että täti tulee yöjunalla mutta ei.
Mä en uskalla testata ollenkaan, sitten vasta kun täti myöhässä, loppuviikosta siis, ehkä perjantaina. En kestä tulosta. Siis negaa. Argh...
Mites Tulentyttö, me elellään samoja päiviä, mitkä on fiilikset? Onko mitään oikeita oireita. Kuis muut?

hörhöilijä täällä sama juttu, oireita pukkaa enemmän ku tarpeeksi (mut niin oli viime kierrostakin), palelee koko ajan, nyt myös päivisin, nenä tukossa, flunssanen olo(varamsti tulossa oikeasti kipeeksi), tekee mieli millon mitäkin, päätä särkee, alamahaa juilii/nippailee/vihloo ja välillä kovaa paineen tunnetta JA EILEN must tuntu et mun nenään haisi kaikki, vessa haisi muka pissalle, roskis paskalle jne.

En tiedä hulluksi tässä tulee :headwall: Välillä on varma et NYT se nappas ja välillä taas, että ei vieläkään....
Tulee pitkä viikko :ashamed: :LOL:

MAANANTAI 18.2.2008

HenLai.............kp23/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Ezu..................kp24/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp24/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp25/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp25/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp26/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp26/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp26/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp26/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp26/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp27/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp27/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp27/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp28/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp29/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp29/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp31/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp31/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.

HAAMUILIJAT:

kärppänä heinälatoon :flower:
Siniapila :flower:

PLUSSANNEET:

1. Julietta :heart:
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

TIPPUNEET:

Miilukka :hug:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lisäsin itteni tuonne jonon kärkeen ku laskin millon täti vois porhaltaa paikalle oviksen perusteella. Toivottavasti ei tuu pitkiin aikoihin enää kylään.

Heippa taasen,

Täti ei ole vielä tullut kylään, mutta parhaillaan on ihan hirvittävä ristiselkäkipu ja pissalla saa käydä koko ajan.
Testailin lauantaina ja silloin näytti negaa. Olisi vielä yksi raskaustesti jäljellä ja ajattelin käyttää sen vasta loppuviikosta, jos täti ei ole ennen sitä tullut kylään.
Pientä tihrua on, mutta ei ole yhtään sellaista, kuin normaalisti ennen menkkoja ja etoova olo jatkuu edelleen. Unia olen nähnyt ihan hirvittävästi ja viikonloppuna nukuin aika paljon. Mutta nyt on jotenkin usko alkanut hävitä...joten masentuneena odottelen tätiä saapuvaksi... :(

Hei,

Eli minut voi sitten lisätä tippuneisiin :( Täti kurvasi päivällä kylään, joten ei muuta kuin uutta yritystä kehiin...ja siirryn pääsiäis -ketjuun. Paljon plussatuulia kaikille tällä viikolla testaajille :wave: :flower: :flower: :wave:

MAANANTAI 18.2.2008

HenLai.............kp23/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Ezu..................kp24/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp24/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp25/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp25/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp26/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp26/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp26/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp26/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp26/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp27/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp27/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp27/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp29/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Taikasäde.......kp31/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.

HAAMUILIJAT:

Siniapila :flower:

PLUSSANNEET:

1. Julietta :heart:
2. kärppänä heinälatoon :heart:
3. kurnis :heart:
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

TIPPUNEET:

Miilukka :hug:
KatCat :hug:
Omelia :hug:

Kärppä, tuhannesti onnea!! Montako testiä muuten teit?

Mä tein viime kierrossa negan noilla mun kaapissa odottavilla testeillä jotta tiedän että miltä se puhdas nega sitten näyttää kun alan plussaa jahtaamaan..

KatCat, pahoittelut ja harjoitukset jatkukoon..

Täällä hermoraunio kipujen kanssa pelkää jokaista vessareissua...

hörhöilijä: Olen tehnyt nyt 3 testiä ...tosin aion EDELLEEN tehdä huomenaamuna yhden. (kun se on jo valmiina kaapissakin ja edelleen metsästän sitä oikein tummaa viivaa :snotty: Mut huomenna siis neljäs testi. ) Sit sen jälkeen soitan lääkärille.

Mulla se eka mammaksin testi näytti semmoisen tosi hailakan viivan, toka heti seuraavana päivänä hieman tummemman ja tämä kolmas, joka tulee nyt huomenna tehtynä olemaan 4 päivää tuota tokaa myöhäisempi, on viimeinen mammaksin satsista. Oon ennenkin testannut noilla ihan puhtaita negoja ja koskaan ennen en ole niihin edes sitä viivanpaikkaa saanut, joten tiedä sit onko toi ihan eka viivanpaikkana pitämäni ollut jo positiivinen. ...silloin sitä en uskonut ainakaan.. :whistle:

Sit eilen kotiintullessa poikkesin apteekin kautta hakemassa Aconin kasettitestin ja siihen sain ihan selkeän vaaleanpunaisen viivan, joka minusta ois voinut olla vahvempi :ashamed: , mutta oli kuitenkin jo niin vahva, et positiivinen se on. ...sitä oon tänään tuijotellut aina, kun epäusko iskee (haalistunut jo molemmat niistä viivoista, mut molemmat näkyvät edelleen selkeästi ja värillisinä ). Aconillakin oon joskus testannut ihan puhtaan negan, joten siitäkin on vertauskohta mielessä, mut paksu pää, kun ei silti meinaa uskoa. :whistle:

Hehe... Kärppä, toi testaaminen on hauskaa puuhaa. Muistan ekan raskauden alun. Testasin varmaan 5-6 erimerkkistä testiä ja kaivelin niitä roskiksestakin ja vertailin keskenään. Järkeä puhuvat ihmiset sanoivat että ei siihen tulisi viivaa tai merkkiä jos ET olisi raskaana. Mutta en uskonut, pakko oli testailla! Nyt alotan vasta sitten testit kun menkat oikeasti myöhässä. Jos hermo kestää... Pysy täti poissa pysy pysy pysy....

Alkuperäinen kirjoittaja hörhöilijä:
Hehe... Kärppä, toi testaaminen on hauskaa puuhaa. Muistan ekan raskauden alun. Testasin varmaan 5-6 erimerkkistä testiä ja kaivelin niitä roskiksestakin ja vertailin keskenään. Järkeä puhuvat ihmiset sanoivat että ei siihen tulisi viivaa tai merkkiä jos ET olisi raskaana. Mutta en uskonut, pakko oli testailla! Nyt alotan vasta sitten testit kun menkat oikeasti myöhässä. Jos hermo kestää... Pysy täti poissa pysy pysy pysy....
Kyllä se pysyy. =)

Mä tein noi ekat kaksi silloin, kun menkat periaatteessa oli, periaatteessa ei välttämättä vielä myöhässä. Toisin sanoen mun kierto on just niin tarkka, et siitä kun ois aikaisintaan pitänyt alkaa siihen, kun viimeistään olisi pitänyt alkaa. Ton kolmannen tein eilen, joka oli ihan vihoviimeinen deadline menkoille eli nyt ollaan ihan reilusti myöhäsellä puolella kunnon vuodon osalta (ja muutenkin oltu jo sinänsä pitkään, et se tiputtelu, jota mulla on esiintynyt joka kierrossa viimeisen vuoden ja jonka ois pitänyt alkaa viikko sitten, ei ole tullut ollenkaan).

Mut se on. Paksu pää, kun ei meinaa uskoa. ...tai no kyllä mä tänään tän jo uskon. Aika oireeton olen sinänsä, suurimman osan ajasta en huomaa mitään (eilen tosin oli vielä vähän eri..). Mut semmoinen jännä "ei-koskaan-ennen"-oire on ilmaantunut, et yöllä, kun nousen vessaan, mua oksettaa joka kerta ihan sairaasti ja meinaan pyörtyä siihen paikkaan. Mulla siis on normaalistikin tapana käydä yöllä vessassa, mut nyt vasta viimeiset kolme yötä toistunut tämä sama. ...tosin tämmöisiä samanlaisia yökkö-kohtauksia on alkanut ilmaantua päivälläkin (jee! tänään kaupassa :x ). ...että eiköhän se tästä...

LEP
Onnea kovasti kaikille plussanneille!! :flower: :heart:
Ja kovasti plussatuulia seuraavaan kiertoon tippuneille! :hug: Paska akka se täti!

Omaan napaan sitten. Täällä ollaan aikalailla sellaisella fiiliksellä, että täti tulee ihan minä päivänä tahansa tässä. Tänään on selkää koskenut ja mahaan sattunut myös menkkamaisesti. :'(
"Oireetkin" on vähentyneet. Aamulla nenä oli kovasti tukossa ja kurkku kipuilee, nännejä välillä vihloo. Iho meinaa kukkia kyllä ihan hyvin, mutta niin se tekee aina tädin tuloa ennenkin. Maha on TODELLA turvoksissa ja olo kiukkuinen. Eli hyvin tätimäisiä oireita. :/

Minäkin testailen loppuviikolla, jos ei täti ehdi jo saapua ennen sitä.

Ezu
Hei!
Onnittelut täältäkin kaikille plussanneille! Valaa uskoa että jospa se vielä omallekin kohdalle sattuis.. Tippuneille toivon minäkin plussatuulia seuraavia kiertoja silmälläpitäen!
Mitä omaan napaan tulee, niin hyvin on samanlainen fiilis kun LEPillä. En jaksa enää uskoa että olisin raskaana, on niin menkkamainen olo kaikkine turvotuksineen ja kiukutuksineen. Palelu ja lämmöt eivät ole tosin minultakaan vielä hävinneet, mutta.. Ajattelin tehä testin huomenna heti aamusta jos ei täti ehdi sitä ennen saapua, on vaan ikävä ennakkofiilis.
Mutta ei luovuteta, kyllä niitä viivoja vielä joku pvä siunaantuu!! =)

Paljon onnea plussanneille! Itse ajattelin testailla perjantaina, en vaan käsitä miten sitä muka malttaa sinne asti odottaa :whistle: . Kovasti sitä näin piinaviikolla löytää itsestään uusia oireita, vaikka epäilen kyllä että se on vaan oma pää mikä niitä oireita kehittää. Uusin on finnit. Mie en käsitä miten niitä nyt yht' äkkiä pukkaa naaman täyteen... Eipä tässä auta muuta kun odotella... Jospa se täti jättäisi saapumatta kun toivoo vaan oikein kovasti :LOL:

Täällähän on uusia plussia, jeee!! Onnea! :flower:

Ja tippuneille halit, :hug:. Uuteen yritykseen vaan!

Itsekin tipuin tänään, hanat aukes ihan kunnolla. Olin kyllä täysin varautunut, että en sinänsä ole pettynyt. Mutta tosi turhauttavaa tämä on näin pitemmän päälle. :headwall: Onneksi te jotkut saatte plussia, niistä tulee hyvä mieli. :)

Yhteistyössä