Tulin taas moikkasemaan. Hörhöilijälle :hug: mutta ensi kerralla sitten (olkoon se ensi kierrosta tai sitä seuraavasta, mutta yrityksestä
)
Tuosta valkovuodosta pakko sanoa, et mä oon taas kuullut ihan päinvastaista: että alkuraskaudessa se runsastuu jopa tosi runsaaksi (tarvii jopa pikkuhousun suojaa).
Mulla itselläni se runsastuu ennen menkkoja normaalistikin tosi paljon, mutta nyt tässä kierrossa se alkuun alkoi runsastumaan taas ihan normaalisti, mutta sitten melkein hävis mitä lähemmäksi kierron loppua tultiin... :| Mutta sen perusteella en olisi osannut ollenkaan aavistella olinko vai enkö ja taas enemminkin veikkasin, että en ole, kun kerran alkuraskaudesta sen kuuluu runsastua.
Nyt se alkaa pikkuhiljaa taas ehkä lisääntyä, mut ei tämä vieläkään mitään hirveen runsasta ole...
Mutta joka tapauksessa piti sanomani, että älkää nyt sen valkovuodonkaan perusteella sanoko vielä yhtään mitään.
Musta tuntuu, et ainoa asia, josta olen varma, on se, ettei mitään varmoja raskauden merkkejä olekaan. Kaikki on yksilöllistä ja mikä käy yhdellä, käy toisella toisesta syystä tai ei ollenkaan. :hug: