***8 viikon jännääjät***

LEP
Saahan nähdä onko sitä vielä joku tulehdus tuolla alapäänjutuissa! :whistle: Kun ollut nyt jonkun aikaa sellaista pientä kipuilua munasarjojen kohdalla ja alamahassa muutenkin. Välillä voimakkaammin ja välillä vähemmän. Ei muissa kierroissa ole tälläistä ollut kyllä! :eek: Kiva kun täällä ole edes gyneä, kun niin pieni kylä. Ainoastaan terveyskeskuksen yleislekureita, joiden vinkki kaikkeen on burana! :/ Pitää odotella menkat ohi ja sitten jos vielä on, niin varata aika kaupunkiin yksityiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Saahan nähdä onko sitä vielä joku tulehdus tuolla alapäänjutuissa! :whistle: Kun ollut nyt jonkun aikaa sellaista pientä kipuilua munasarjojen kohdalla ja alamahassa muutenkin. Välillä voimakkaammin ja välillä vähemmän. Ei muissa kierroissa ole tälläistä ollut kyllä! :eek: Kiva kun täällä ole edes gyneä, kun niin pieni kylä. Ainoastaan terveyskeskuksen yleislekureita, joiden vinkki kaikkeen on burana! :/ Pitää odotella menkat ohi ja sitten jos vielä on, niin varata aika kaupunkiin yksityiselle.
Mä epäilin itselläni samaa tässä kierrossa. Mutta mun tulehdus osoittautui kahdeksi viivaksi testissä... :D Toivotaan sulle samaa.

LEP
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä epäilin itselläni samaa tässä kierrossa. Mutta mun tulehdus osoittautui kahdeksi viivaksi testissä... :D Toivotaan sulle samaa.
Voi kun olisikin noin minulla myös!! :saint: Mitään en enempää toivoisi. On tosiaan sellaista munasarjojen ja siltä välillä olevaa kipua. Välillä suht kovaakin ja sitten se taas vähenee. Hetkittäin ei taas ole yhtään mitään. Välillä epäilen jo että onko suolisto täynnä kaasua ja se kipuilee. :LOL: Munasarjatulehdushan ei taida kuitenkaan olla yleisimmästä päästä ja kovaakin kuumetta saattaa sen seurana olla? Mulla ei tällä hetkellä ole kuin se pikkusen päälle 37 astetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Voi kun olisikin noin minulla myös!! :saint: Mitään en enempää toivoisi. On tosiaan sellaista munasarjojen ja siltä välillä olevaa kipua. Välillä suht kovaakin ja sitten se taas vähenee. Hetkittäin ei taas ole yhtään mitään. Välillä epäilen jo että onko suolisto täynnä kaasua ja se kipuilee. :LOL: Munasarjatulehdushan ei taida kuitenkaan olla yleisimmästä päästä ja kovaakin kuumetta saattaa sen seurana olla? Mulla ei tällä hetkellä ole kuin se pikkusen päälle 37 astetta.
Kuulostaa tutulta. Mulla oli 37.5, jopa 37.8. Tälläkin hetkellä on koholla, mutten ole mitannut enää moneen päivään (tunnen sen silti). Tosin mulla nosti (ja nostanee edelleenkin) myös flunssavirus lämpöä, joten varmaksi en osaa sanoa, et mikä tossa on raskaudesta, mikä mistäkin.

Mut kävin kyllä just tässä kierrossa gynellä ultrassa ja tarkistuksessa, sopivasti kaksi viikkoa sitten eli heti oviksen jälkeen. Ja sit kävin viime viikolla tän pitkittyneen flunssani takia vielä verikokeessa tarkistuttamassa tulehdusarvot sun muut (harmittaa, kun en samalla pyytänyt raskaustestiä..). Kun kaikki noi oli kunnossa, oletan, että noi kivut johtui mulla tästä pikku kirpusta sisälläni. :heart: Eikä haittaa yhtään, vaikka sattuis! :D

Pidetään peukut pystyssä sullekin! :D

(p.s. nyt mulla on onneksi nuo kivut aikalailla jo kadonneet ...meinaan totta kai tuli mieleen sitten myös kohdunulkoinen... En tiiä. Toivotaan parasta.)

LEP
No just. Nyt mittasin lämmön ja näytti enää 36,5 astetta. Ei taida olla toivo raskaudesta enää. :/ Huomenna tai ylihuomenna tietty menkat alkaa sittenkin, eikä kipuilut johdu jostakin pienestä masussa.

No just. Nyt mittasin lämmön ja näytti enää 36,5 astetta. Ei taida olla toivo raskaudesta enää. :/ Huomenna tai ylihuomenna tietty menkat alkaa sittenkin, eikä kipuilut johdu jostakin pienestä masussa.
Elä nyt vielä heitä toivoa pihalle. :) Ei noi lämmöt ole mikään takuuvarma merkki. Mulla on noussut monta kertaa lämpö yli 37 ennen menkkoja ihan vaan normaalistikin eli silloin, kun en ole ollut raskaana. Ja laskeneet vasta menkkojen alettua. ...eli ei ne yksistään lupaa eikä poista raskauden mahdollisuutta. :hug: Peukut pystyyn vaan. :flower:

LEP
Mä oon oikeesti tullut hulluksi!! :LOL: Nyt piti vielä suustakin mitata lämpö, kun äsken kainalosta. Niin suusta mitattuna näytti 37,1 astetta. Mitähän mä nyt niitäkin kyttäilen? :whistle: Eikö vois vaan odottaa ja nähdä kuinka naisen käy. Kun tällä viikolla menkat joko alkaa tai sitten ei. Ja tässä siis sekoilee ihminen, joka ei vielä puoli vuotta sitten halunnut edes lapsia! :LOL: Niin ne ajat muuttuu, kun nyt täällä palstalla hengataan ja kauhulla odotetaan sitä että menkat alkaakin, sekä koetaan niiden alkaminen suuren suureksi pettymykseksi. :ashamed:

Hupsu nainen olen ja enemmän vaan alkaa sekoilla, mitä lähemmäksi menkkojen oletettu alkamisajankohta alkaa tulla. :whistle:

Omelialle paljon :hug: ja parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:

Voi kun LEP sullakin toi vaiva johtus jostain ihanasta :heart:
Mulla kans välillä vihloo/kipuilee ym tuolta alamasusta tosi kovasti, mut oon varma et on jotain suolisto juttuja kuitenkin :$
Mutta vielä ei luovuteta naiset, eihän :D

En sitten kestänyt ja testasin aamulla tyylipuhtaan negan. Kp tänään 28. Mutta ei edes haamua, ei edes roskiksessa
Ihmettelen vaan tätä kipuilua, ei täti yleensä näin kovasti rettelöi tullessaan. Toisaalta pienenä toivonkipinänä voin pitää sitä että esikoisesta sain ekan roskishaamun vasta kp 33 tai 34. Ja lämpö vielä 36.8. Olisi pitänyt pysyä siinä alkuperäisessä suunnitelmassa ja testata vasta kun oikeasti myöhässä. Mutta kun ei hermo kestä...

Nauratti eilen noi LEPin jutut, kuumemittari suussa.. Samaa täällä ollut ilmassa mittailen vähän väliä ja eilen jo meinasin luovuttaa kokonaan kun lämpö vaan 36,5 normaalin 36 sijaan. Voi tätä elämää.. Olen melko varma että täti tänään tulee.
Sorry, tässä omaa napaa heti aamutuimaan, ihanaa kun täällä saa vuodattaa, ei näistä jutuista oikein kenellekään voi puhua...en edes miehelle kertonut että testasin.
Onnea plussanneille ja tädin yllättämille tsemppiä, perässä tullaan...
hörhis

KESKIVIIKKO 20.2.2008

HenLai.............kp25/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Ezu..................kp26/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp26/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp27/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp27/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp28/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp28/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp28/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp28/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp28/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
Mangusti80.....kp29/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp29/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp31/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET:

1. Julietta :heart:
2. kärppänä heinälatoon :heart:
3. kurnis :heart:
4. Siniapila :heart:
5.
6.
7.
8.
9.
10.

TIPPUNEET:

Miilukka :hug:
KatCat :hug:
Omelia :hug:
hörhöilijä :hug:
Taikasäde :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hörhöilijä:
En sitten kestänyt ja testasin aamulla tyylipuhtaan negan. Kp tänään 28. Mutta ei edes haamua, ei edes roskiksessa
Ihmettelen vaan tätä kipuilua, ei täti yleensä näin kovasti rettelöi tullessaan. Toisaalta pienenä toivonkipinänä voin pitää sitä että esikoisesta sain ekan roskishaamun vasta kp 33 tai 34. Ja lämpö vielä 36.8. Olisi pitänyt pysyä siinä alkuperäisessä suunnitelmassa ja testata vasta kun oikeasti myöhässä. Mutta kun ei hermo kestä...

Nauratti eilen noi LEPin jutut, kuumemittari suussa.. Samaa täällä ollut ilmassa mittailen vähän väliä ja eilen jo meinasin luovuttaa kokonaan kun lämpö vaan 36,5 normaalin 36 sijaan. Voi tätä elämää.. Olen melko varma että täti tänään tulee.
Sorry, tässä omaa napaa heti aamutuimaan, ihanaa kun täällä saa vuodattaa, ei näistä jutuista oikein kenellekään voi puhua...en edes miehelle kertonut että testasin.
Onnea plussanneille ja tädin yllättämille tsemppiä, perässä tullaan...
hörhis
Mut jos sulla on noin pitkä kierto, näkyiskö se vielä muutenkaan? Testissä siis. Mulla oli kp 25/28 vielä vain viivanpaikan näköinen, 26/28 ilmestyi ihan minimaalisen pikkasen väriä. 28/28 sain ekan selkeän viivan, mutta vasta tänään 30/28 sen toivomani paksun viivan. ...jotta suhteutettuna sun kiertoon, voihan se vaan olla, ettei se vielä vaan näy testissä? :hug: :)

LEP
Väliaika tietoa täältä sawosta! Täti ei ole vielä ehtinyt tänne asti ainakaan. Ja ei tartte kyllä tullakkaan tänne!! ;) Mahassa edelleen välillä sellaista vihlontaa ja kipuilua, mutta ei muuta. Nenä aamulla oli tukossa ja kurkku kipeä. Jännitys tiivistyy!

Kärppä, sitä mäkin vielä toivon että jospa se ei vielä näy. Järjellä kun ajattelen niin kyllä noi mahakivut on ihan oikeita oireita, ei niitä varmaan voi keksiä ja ei mulla normaalikierrossa sellaisia ole. Tosiaan muistelin että ekat haamut esikoisesta ilmestyi vasta kp 33. Kierto on viimeisen vuoden aikana ollut aina 25-29 päivää. Saapi nähdä... Jos täti on tullakseen niin tulis nyt heti niin saisin viikonloppuna rymytä.. Äsken taas hyökkäsin varustuksen kanssa vessaan mutta verta tulikin nenästä! Onko täti eksynyt ??! :LOL:

Kärppänä heinälatoon ja kurnis: Ihanaa! Paljon onnea! :heart: :heart:

KatCat ja Omelia: :hug: :hug:

Itsellä pää koppa leviää kohta. Kohdunnipukkaa kokeilin tänä aamuna ja oli karannut ylemmäksi kuin normaalisti ( kokeilen kyllä yleensä illalla, että en tiedä vaikuttaako asiaan.. ) ja pientä kuvotusta on ollut silloin tällöin ilmassa. Vielä 8 päivää olisi tuonne testauspäivään... :headwall:

Tove-81
Päivää taloon!

Mulla ollut LEP ihan samanlaisia tuntemuksia! Joinain päivinä ei mitään, mutta periaatteessa oviksesta asti melkein joka päivä kipuillut kumpikin munasarja (tai se seutu) ja alavatsa pörpöillyt vähän väliä. Nyt kyllä ihan menkkaoireet olleet tänään, että en edes uskalla haaveilla raskaudesta. Jostain luin että valkovuoto lisääntyy menkkoihin päin mennessä ja täällä ainakin tuntuu nesteet valmistelevan paikkoja menkoille..harmittaa!

Mutta olen onneksi menossa viikonloppuna juhliin jossa palkitsen itseni valkoviinillä mikäli menkat alkaa jne (Pakko jotenkin päästä eteenpäin tässä ympyrässä, ei saa jäädä tuleen makaamaan! ) =)

Ezu
Hei täältäkin!
En sitten malttanut olla testailematta, ja ihan puhdas nega oli täälläkin! Menkkaoireet on muutenkin vahvistuneet joten en kyllä enää hirveästi toiveita elättele. Saman olen huomannu kun Tove-81, valkkaria tulee ihan reippaasti. Eli eiköhän nuo parin päivän sisällä viimeistään taas ala.. :'(

Nonnii, moido. Nyt se täti tuli tai ainakin sen esiaste.. :(
Eli muuttui päivä kp ykköseksi. Uusi kierto, uudet kujeet! :p Viime kierrossa en ovista bongannutkaan, tässä kierrossa kokeilen ovistestejä. Toisaalta jos tästä uudesta kierrosta raskautuisin niin la olisi aika sama kuin esikoiselle. Enpä tiedä haluanko sitä ja pitäisinkin välikierron... :/ ...
Toivon paljon plussia muille kärvistelijöille, kyllä on muuten taas levollinen olo kun pääkoppa sai nyt rauhan tuosta mahd. raskauspanikoinnista! Nähdään!
:wave: :wave: :wave:

LEP
Kyllä tämä on kamala piinaviikko taas!! Joka toinen minuutti on varma, että nyt alkaa menkat ja joka toinen minuutti taas ajattelee olevansa raskaana! :LOL: Kenties hieman ajatus muuttuu nopeaan? :whistle: Joka hetki kun menee vessaan ja pyyhkäisee, niin ajattelee että varmana tulee pudotus pilvien päältä takas. Mutta ei toistaiseksi!
Vatsalihakset on aikasta saakutan kipeänä vieläkin. Nyt viikon jo olleet. Enkä ole ainakaan mitään vatsalihaksia tehnyt. :p En ole nimittäin kovinkaan urheiluhullu! :LOL: Koirien kaa lenkkeilyä ja se on siinä. Voisikin lähteä toisen kanssa jäälle kävelee, niin ajatuksia saisi tuuletettua.

Hörhöilijälle. :hug:

Voi teitä kun menitte puhumaan tuosta valkovuodosta :( mulla on meinaa kans nyt aika runsasta ja semmosta maitomaista se ja oon elätellyt toiveita et vois viitata raskautumiseen (hitto kun en muista miten on ollut edellisissä), mutta te ootte varmoja et on merkki tätin saapumisesta, voi ryökäleet teitä :D
Mutta muuten sitä samaa, apitsi että olin alunperin laskenu ton menkkojen alkamis kohan väärin :ashamed: jos mentäs kp 30 mukaan pitäs to-pe alkaa, mutta kunse ovis oli pari päivää myöhemminku ois pitäny, niin taitaa tuo testaus siirtyä viikonloppuun...ja mitenköhän sitä malttaa :headwall: :ashamed:

Tulin taas moikkasemaan. Hörhöilijälle :hug: mutta ensi kerralla sitten (olkoon se ensi kierrosta tai sitä seuraavasta, mutta yrityksestä ;) )

Tuosta valkovuodosta pakko sanoa, et mä oon taas kuullut ihan päinvastaista: että alkuraskaudessa se runsastuu jopa tosi runsaaksi (tarvii jopa pikkuhousun suojaa).

Mulla itselläni se runsastuu ennen menkkoja normaalistikin tosi paljon, mutta nyt tässä kierrossa se alkuun alkoi runsastumaan taas ihan normaalisti, mutta sitten melkein hävis mitä lähemmäksi kierron loppua tultiin... :| Mutta sen perusteella en olisi osannut ollenkaan aavistella olinko vai enkö ja taas enemminkin veikkasin, että en ole, kun kerran alkuraskaudesta sen kuuluu runsastua. :D Nyt se alkaa pikkuhiljaa taas ehkä lisääntyä, mut ei tämä vieläkään mitään hirveen runsasta ole...

Mutta joka tapauksessa piti sanomani, että älkää nyt sen valkovuodonkaan perusteella sanoko vielä yhtään mitään. :D Musta tuntuu, et ainoa asia, josta olen varma, on se, ettei mitään varmoja raskauden merkkejä olekaan. Kaikki on yksilöllistä ja mikä käy yhdellä, käy toisella toisesta syystä tai ei ollenkaan. :hug:

Näinhän se taitaa kärppä olla, mut tää vaan tekee hulluksi tää oottaminen ja jos ei oo jotain oireita niin kyllä sitä jotenkin itelleen niitä kuvittelee.

Ja mulla on odotukset ihan liian korkeella kun molemmat edelliset raskaudet on tärpänny heti ekasta yrittämästä, tiedän, että nyt tiputaan ja todella korkeelta...

Yhteistyössä