***8 viikon jännääjät***

LEP
Tutkimattomat ovat ihmisen tiet! :LOL: Sitä kun ei vaan malta odottaa, ne testit aina polttelee kaapissa. Miksi sitä yleensä menin itse edes testaa tänään, kun kokoajan tunne on menkkojen alusta. Miksi en vaan odottanut vkl, että alkaako ne sieltä. Ois säästynyt yksi testikin. :/

Korjasin taas kirjotushäröjä, mutta nyt epäilen ettei ne ole enää raskausoire. :kieh:
 
LEP
En mä todellakaan tiedä miksi ei vaan voi yksinkertaisesti odottaa ja antaa sen ajan näyttää kuinka käy. Mutta onhan se vaan niin mahdottoman vaikeaa tälläiselle uteliaalle luonnolle! :snotty:
 
Ezu
Voih.. Täti sitten päätti tulla heti aamulla. Veemäistä oli lähteä töihin, harmitti niin saakutisti! Mut nyt ihan ok olo taas. Uusi kierto, uudet kujeet! Kovasti plussatuulia kaikille jotka vielä jännittävät!
Ja oikein iso super-ryhmähali!!! :hug:
 
KESKIVIIKKO 20.2.2008

HenLai.............kp25/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Ezu..................kp26/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp25/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp27/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp27/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp28/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp28/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp28/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp28/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp28/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
Mangusti80.....kp29/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp29/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp31/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Taikasäde.......kp33/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.


HAAMUILIJAT:

Siniapila :flower:



PLUSSANNEET:

1. Julietta :heart:
2. kärppänä heinälatoon :heart:
3. kurnis :heart:
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:

Miilukka :hug:
KatCat :hug:
Omelia :hug:
hörhöilijä :hug:

Korjasin oman kiertopäivän:)
 
Hitsi mulla ihan oikeesti kohta kilahtaa kuppi nurin näiden mun luulojeni kanssa.

Taitaa olla joku muu kuin synnytys osasto sairaalasta se jonne seuravaksi astelen :p

Odotan ja odotan ja välillä syön kamalasti erilaisia herkkuja. Mutta nyt painelen koirien kanssa lenkille jotta ajatukset pysyvät edes jonkinlaisessa hapessa. :wave:

Voimia kaikille jännääjille.
Ja iso myötatunto rutistus putoajille.

Ja niille jo "tärpänneille" ONNEA ONNEA ONNEA :flower: :heart: :heart:
 
TORSTAI 21.2.2008

HenLai.............kp26/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Tiiwi.................kp25/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp28/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp28/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp29/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp29/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp29/28...........yk.?...........haaveissa 3.
LEP..................kp29/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
Mangusti80.....kp30/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp30/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp32/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.




HAAMUILIJAT:





PLUSSANNEET:

1. Julietta :heart:
2. kärppänä heinälatoo :heart:
3. kurnis :heart:
4. Siniapila :heart:
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:

Miilukka :hug:
KatCat :hug:
Omelia :hug:
hörhöilijä :hug:
Taikasäde :hug:
Ezu :hug:
 
Mä laitoin ton tän päivän listan uudestaan tälle sivulle, kunsä olit Tiiwi korjannu keskiviikon listaan sun päivät jamä pelästyin et mä oon sekottanu kaikki nyt ihan kokonaan :ashamed: Mulla on sama kun sulla, pää sekoo kohta, taidan tulla sun seuraksi sinne johinkin, mikä ei todellakaan oo synnytys osasto :LOL:
 
Heippa hei kaikille!

Ihanaa että ootte saanu plussia, paaaaaljon onnea!!! :heart: :heart:
En osaa ees kuvitella miten ihanalta se voi tuntua!

Itellä on ihan mieli maassa. Tänään tosiaan jo 28/25, ekaa kertaa elämässäni kierto venyi. Aamulla olin vielä ihan innoissani, mut nyt on tullu vessareissuilla rusehtavaa tuhrua, joten huomenna on sit kp 1. Jotenki on ihan sellanen tyhjä olo, tuntuu niin epäreilulle. En voi ymmärtää miksei meille lasta suoda. Tiiän et yritystä takana vasta puoli vuotta, eihän se oo paljon, mut kyllä se tuntuu pitkälle ajalle eikä enää jaksa ollenkaan uskoa koko juttuun.

No, eipä elämä muutenkaan ole reilua.

Onnea vielä lopuille jännääjille, toivottavasti saatais vielä plussia!
 
LEP
Tippuneille taas :hug: !
Täällä edelleen odotellaan milloin ne hanat aukeaa oikein, kun sitä tuhrua eilen jo vähän paprussa oli. Saisivat kyllä nyt alkaa jos ovat alkaakseet, koska sitten viikon päästä vkl ollaan menossa Oulun Edeniin kylpemään, niin ei siellä tarttis sitten vuotaa perse. :snotty:
Jotain mukavaakin tähän päivään. Varattiin matka Kyprokselle kesäkuun alkuun!! B) Pääsee lomailee meren äärelle ja helteisiin. :p
 
siskonen älä luovuta vielä :hug:
Tiedän kyllä tunteesi, odottavan aika on pitkä ja tuntuu tosi epäreilulta :hug:

LEP jospa ne ei alkaiskaan, jospa täti vaan pelottelee sua :)

Omaan ).( ei mitään ihmeitä, ootellaan alkaako menkat vai ei, palelut tosiaan loppunut ja selän juilinta jatkuu :(
 
LEP
Tulentyttö Toivotaan näin! Vielä pidetään viimeinen toivon kipinä yllä. :p Mutta tuo nega testissä vaan sai mielen siihen, että peli menetty. Vaikka tiedänkin että monella saattaa useidenkin myöhästyneiden päivien jälkeen vasta plussa.
 
LEP
Saako miehen exän kuristaa ilman, että siitä joutuu syytteeseen? :snotty: Osaa olla sen verran idiootti nainen, että hihat palaa ihan just taas. Pojan pitäs tulla huomenna meille vkl viettää taas, niin äsken soitti poika isälleen. Takaa kuului exän ääni, että sano nyt ettet halua tulla sinne! Ja 4-vuotias toistaa sitten äitin sanomisia perässä, että mä en halua halua tulla sinne. :/ Mä en tajua sitä naista! Alusta asti ollut tuollainen paskiainen, joka keksii kaiken mahdollisen ja käyttää poikaa välikapulana. AAARGH!
 
PERJANTAI 22.2.2008

HenLai.............kp27/24-33.....yk.9............haaveissa 1.
Tiiwi.................kp26/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp29/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp29/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp30/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Swiss...............kp30/28...........yk.?...........haaveissa 3.
LEP..................kp30/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
Mangusti80.....kp31/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp31/28-32......yk.2...........haaveissa 3.
Oiski...............kp33/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.




:flower: HAAMUILIJAT: :flower:

snowball





:heart: PLUSSANNEET: :heart:

1. Julietta
2. kärppänä heinälatoo
3. kurnis
4. Siniapila
5. Tove-81
6.
7.
8.
9.
10.



:hug: TIPPUNEET: :hug:

Miilukka
KatCat
Omelia
hörhöilijä
Taikasäde
Ezu
 
Tove-81
Päivää vaan!

Tärisen täällä epäuskossa ja innostuksessa...Hain äsken RFSU:n testin ja testasin: haalea, mutta hyvin selvä toinen viivahan siihen pötkähti!!! Siis että mitä?

Luulin jo oikeasti ettei se ole edes mahdollista, puoli vuotta nyt yritystä takana!!! Pitää yrittää hillitä itsensä nyt, alussahan voi käydä varhaisia keskenmenoja yms.

Vähän oli mies sekaisin (kuten minäkin) kun kerroin tuloksesta... Nyt meni kaikki suunnitelmat kyllä ihan uusiksi! (mahtavaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!)

En siis nähtävästi tunne omaa kehoani ollenkaan :LOL:

Voiko keskenmeno tulla jos jännittää kamalasti? Nyt koskee ihan vatsaan kun menin ihan sekaisin...
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja Tove-81:
Voiko keskenmeno tulla jos jännittää kamalasti? Nyt koskee ihan vatsaan kun menin ihan sekaisin...
Ensiksi oikein paljon onnea sinulle ja miehellesi!! :flower: :heart: Ja en mä usko, että raskaus voi mennä tuollaisesta jännityksestä kesken. Että jos jonkun takia menisi, niin älä ainakaan itseäsi syytä sitten jännityksestä. ;) Mutta eihän se kesken mene, kun täältä mukaan lähtee iso määrä tarrasukkia ja vauvaliimaa!! :heart:

Sitten omaan napaan... Täällä on sitten Kp1. Ei voi muuta sanoa, kuin voi paska!! Ja "kivojen" kipujen kanssa alkoikin menkat. Harmittaa kyllä kovasti. :'(
 
Tove-81
Kiitos paljon onnitteluista LEP ja Tulentyttö ! Pitää yrittää nyt ottaa ihan rauhallisesti, kaikkeahan voi vielä tapahtua.

Sen vaan haluan sanoa, että älkää hyvät ihmiset antako periksi! Eihän puoli vuottakaan sinänsä ole pitkä aika, mutta minä kyllä luovuin jo toivosta pariin kertaan. Ja sitten kun 100% varmuudella odotin menkkoja, niin kävikin näin!

:hug: kaikille yrittäjille!
 
No voi kökkö LEP , kamalan paljon voimahaleja :hug: :hug: Mä niin oisin toivonut et sä plussaat :hug: :hug:


Ja Tove-81 , ei raskaus mene kesken vaikka kuinka jänskäis ;)
Niin, täältä kanssa lähetän tarrasukkia vauvan matkaan :heart:


Omaan ).( ei mitään uutta länsi rintamalla :( ootellaan.... nyt ois vasta 10 päivä oviksesta, mulla on yleensä ollut toi luteaali vaihe sen 12 päivää, mutta katellaan kuinka käy :/
 
Muakin alkaa pikkuhiljaa jännittämään... Paitsi että imetän vielä ja kierron pituus voi siksi olla sekaisin. Esikoisen jälkeenkin tulin raskaaksi vasta imetyksen loputtua... Odotellaan siis vielä ainakin maanantaihin. Sitten voisi hakea testin.
Onnea uusi plussille :flower:
Ja onnea uuteen kiertoon tippuneille :hug:
 
Tää on niin tätä...

Alan ehkä pikku hiljaa katselemaan uutta kiertoa. Olo on vähän sen mukainen että kohta tulleepi täti :'(

Välillä vaan mieli tekee tepposia että josko ne mahdolliset raskausoireetkin vois olla tällaisia? Mutta sitten taas "järki" joka istuu toisella olkapäälläni koputtaa selkään ja sanoo |O herää pahvi!

Listaan nyt nämä oireet niin tiedän sitten ensi kierrossa että näillä ei ole mitään tekemistä raskautumisen kanssa.
- Kp 25/28-29 Rinnat voivat olla turpeat ja juostessa niihin sattuu...
- Välillä voi väsyttää ilman syytäkin
- kylkeen voi pistää ilman että sisälläsi kasvaa jotain...
- Ja kohdun- nipukkaa ei tarvii joka päivä koittaa... :wave:
- Ja että kun tuntuu että ne menkat alkaa niin sitten ne alkaa, eikä siinä auta maamme laulukaan!! :eek:

Eli nyt kaikille jännääjille vielä runsaasti toivoa tähän kiertoon. Ehkä tämä yrittäminen joskus vielä palkitaan

Plussanneille--> NAUTTIKAA Ja Olkaa maailman onnellisimpia ihmisiä... :headwall:

Ja Haamuille, kyllä niitä kummituksia on olemassa!
 
Ohhoh... mut voi sitten laittaa haamuilijoihin :D . Tein just äsken testin ja saman tien pamahti hailakka viiva toisen rinnalle... Elikkäs odotellaan pari päivää ja testaillaan uudelleen. Ei oikein tiedä miten päin tässä olisi, kun ukkokin on kymmeneen töissä ja ei vastaa puhelimeen... Täytyy sitten vaan toivoa parasta B)
 

Yhteistyössä