¤¤¤¤PLUSSA/MUNARIKAS PÄÄSIÄINEN VIIKOLLA 12¤¤¤¤riviin järjestys¤¤¤¤

:wave: HEIPPA KAIKILLE :)
MEIJÄN PINOSSA TAIJETAAN VIETTÄÄ NYT HIUKAN HILJAISELOA KUN MONELLA VIELÄ TÄTI KYLÄSSÄ TAI ON JUURI KERÄÄMÄSSÄ KAMPPEITAAN NIINKUIN TÄÄLLÄ =)
TÄSSÄ ON VIELÄ AIKAA OVIKSEENKIN JOTEN TÄÄ ON VÄHÄN TÄLLAINEN "TYLSÄ" KAUSI ENNEN KUIN PÄÄSEE TOSITOIMIIN TAAS KUNNOLLA JA SEN JÄLKEEN JÄNNÄÄMÄÄN :kieh:
JA TOIVOTTAVASTI KIERTO ON PYSYNYT SUHT SAMASSA KUOSISSAAN TÄNKIN KERAN SEKÄ TOIVON ETTÄ OVIS TULEE BONGATTUA NYT KUN EI VIIMEKSI :headwall:
ELI NÄILLÄ EVÄILLÄ MENNÄÄN NYT:

 
Kiitoksia tervetulo toivotuksesta! :D

Samaa tossa kans funtsailin, että pino taitaa aika hiljaisena olla tässä alkukierrossa. Itsellä on kans niin tylsä vaihe |O Tätsy on luultavasti tänään vikaa päivää ja sitten viikon päästä pitäis ovistella ( toivottavasti ) Mutta nyt |O
Olo on kyllä muuten aikas energinen, tänään menossa innolla jumpalle :D
 
Täällä kans ihan hiljaiselolla mennään. Välillä on kiva olla miettimättä koko asiaa.
Eiköhän viikon päästä ala jo olla enemmän juttua täälläkin.
Täti kiusaa, väsyttää, hohhoijaa.. Jouskari jumppaa munkin puolesta..
 
Juuh, hiljaiseloa...odotellen, että täti kurvaa ferrarillaan pois...ja toivottavasti ei tulisi ihan heti kylään uudestaan :)
Turvotus vihdoinkin laskenut ja selkäkivut helpottunut...alkaa tuntemaan itsensä taas ihan siedettäväksi ihmiseksi.

Pahoittelut kointypy :hug: ja pahoittelut myös masukki08 :hug: ...
 
minusta on tosi kiva että täällä on aina joku tuttu pinossa ;) siis ei kiva että joudutaan pinoilemaan näissä piina-pinoissa,sais olla vaikka jo tuolla odotus-puolella mutta siis niinku että täällä saa jännäillä tuttujen kanssa :wave:
varsinkin tulee nimimerkit tutuiksi jos alkaa olla noita yrityskierroksii useempii niinku mullakin jo 9 |O |O ei helekutti jos joutuu jo kympille lähtemään...mä en kyl sit ala enää!!!!
 
No niin Miilukka, pistäpä mut taas kyytiin... Mies tuli työreissusta ja nyyhkittyäni aikani ja kuunneltua yltiöpositiivisen mieheni sanoja olen taas valmis uuteen kiertoon... Sitä vaan tippuu niin korkeelta ja kovaa... :'(

Teistä tulee kanssasisaret melko tärkeitä pikku hiljaa kun ei tunnu lähipiirissä täällä olevan samassa tilanteessa olijoita, päinvastoin. Porukka raskautuu vahingossa!! Prkle...

No, kp1/29-32 ja yk6... :wave:
 
nyyh Lappitar :'( :hug: mä kerkesin jo niin iloita sun puolesta mut kait se oli sit kemiallinen raskaus :/ ei noista ota selvää :headwall: sen takia just olen omiakin testailujani miettinyt että miksi hiivatissa sitä pitää niin niin aikaisin mennä testaamaan kun just voi olla joku kemiallinen tms. vaikka näyttäisi positiivista. miksi ei voi antaa mennä vaikka viikon yli kun menkkojen pitäs alkaa :headwall: :headwall: tiijän taas itekki tästäkin kierrosta jo etukäteen että testi livahtaa kusikuppiin taas heti kun on menny se 10päivää oviksesta :whistle:
 
LEP
Täältä tullaan sitten raskain askelin tähän porukkaan, kun ei sitten tärpännytkään vielä 8 viikon ketjussa. Tänään siis kp1/28-30 ja yk3. Ja ensimmäinen yhteinen haaveissa, minulle ensimmäinen ja miehelle toinen, kun 4-vuotias poika on edellisestä suhteesta jo. Että tästä se taas alkaa uudestaan oviksen bongailua ja tädin tulemisen jännitys. :)

Saa nähdä joutuuko tässä varailee aikaa gynellekkin menkkojen jälkeen, kun tuntuus siltä että voisi jotain tulehdusta tuolla alakerrassa olla. Kun nippailee välillä ilkeesti. Mutta odotellaan nyt menkat loppuvaksi ekana, ettei johdu ainoastaan niistä.
 
Moikkis LEP. Pahoitteluni tädistä :hug: :hug:
Minäkin täällä hörhöilen nyt rauhallisemmalla mielellä, uudestisyntyneenä joten vaihdoin hörhöilijä nimenkin pois.
Tulee kun sen aika on, yritän nyt ottaa tämän kierron ilman hysteriaa, :LOL: nyt on vielä hyvä noin sanoa mutta ootas parin viikon päästä kun taas joka paikkaa kolottaa ja maha kasvaa ja on ja ei oo raskaana. Mutta, siis yritän nyt olla ihmisiksi. toivotaan plussia kaikille meille =)
 

~~~~~~~~LAUANTAI 23.2~~~~~~~~~



Miilukka..........kp 7/28-33.........yk.9...................haaveissa viides
Tuulia79.........Kp 7/30-32 ........yk.3.................. haaveissa toinen
KatCat...........Kp 6/28-30..........yk.2...................haaveissa toinen
Omelia...........kp 6/29-36........yk.12............haaveissa ensimmäinen
felicia.............kp 6/28..............yk.3........haaveissa toinen yhteinen
kointypy........kp 6/28-29........yk. 1...............haaveissa neljäs
Pilkkis79........Kp 8/27-31.......yk.6+............haaveissa toinen
Jozefina.........kp 5/26-29.......yk.2.............haaveissa toinen
masukki08.... kp 13/30-39.....yk.4.............haaveissa neljäs
Jouskari-82....kp 8/28............yk.7............haaveissa ensimmäinen
HepsKatti.......Kp 11/32-36.......yk.2............haaveissa toinen
Lappitar.........kp 3/29-32........yk.6............haaveissa toinen
LEP................kp 2/28-30........yk.3........haaveissa eka yhteinen
Peppi1981.....kp 2/28-30........yk.33......haaveissa ensimmäinen



 
voi LEP :hug:
mä olenkin käynyt aina salaa urkkimassa muiden pinoissa joten muistan sinutkin :snotty: itseäkin alkaa tympimään kans ku yk.9 lähti käyntiin jo tipuin tuolta 7 pinkasta JÄLLEEN KERRAN. alkaa jo toivo hiipumaan vaikka tiedän että joskushan se tärppää mutta miks just mulla kestää aina näin kauan |O |O
 
LEP
Kiitoksia haleista! :) Kyllä tämä tästä taas ja nyt laitetaan sellaiset plussatuulet puhaltaa tähän ketjuun, että jokainen plussaa sitten pääsiäisenä! Eikös niin?? :p Joka ikisellä on oltava plussatestissä sitte, että päästään yht'aikaa mahoja kasvattaa. :heart:

Kyllähän tämä ottaa päähän kun negaa testi näyttää ja täti hyökkää kylään. Vaikka meillä vasta yk3 menossa, niin silti ehtii jo ajatella vaikka mitä. :ashamed:
 
LEP itse olin kans yk3 asti aika piinailija ja kaikki mahdolliset raskauoireet tuli bongattua. Nyt menee jo aika rutiinilla, eikä ole enään niin hysteerinen tässä vaiheessa. Jotenkin on olo vaan sellanen, että ei täs nyt kuitenkaan mikään kiire ja paniikki ole tämän asian kanssa. Sit huolestun jos menee yli vuosi, mutta kattellaan nyt ihan "rauhassa" :LOL: Katotaan taas kierron lopussa niin olen täällä kirjottelemassa hulluna oireista ym.... :D
 
Kivaa, että tähän porukkaan on kertynyt jo näin paljon väkeä. :)

Kointypy ja masukki80, :hug: . Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista.

Täällä täti on lähtöpuuhissa. Viime kierrossa olin ajatellut olla ahkerana petipuuhissa, mutta niin se vain taas meni, että oviksen tienoille ahkeruus kohdentui. Jos me sitten tässä kierrossa miehen kanssa petrattais... Kun eikö se tiheä seksi paranna siittiöitten laatua. Eipä silti, tänään saatiin miehen simppatestin tulokset ja normaaliksi näyte oli luokiteltu. :)

Eli täällä elellään oviksen odottelun merkeissä, niin kuin varmaan kaikki tällä listalla.
 
Tulin tänne kattelemaan että keitäs täällä jännäilee...


Täti ei oo vielä tullut, mutta oireet on tullu melko vahvana. Joten eiköhän sitä ens yöksi saa tunkea housut täyteen pumpulia ettei putoa niin kamalan korkeelta sitten aamusella kun heräilee |O

Meillä siis alkaa yrityskerta 4 uuden kierron myötä. Ja täytyy sanoa että taidan minäkin käydä lääkäriä moikkaamassa ihan jo papan takia olisi aika. Niin voisi siinä samalla tiedustella että mistäs kolottaa kun vaan ei mitään tapahdu. Minä kun olen ollut ilman hormonaalista ehkäisyä noin puolisetoista vuotta.

Kertokaas te enemmän näitä pettymyksiä kokeneet, että miten te aina selviydytte tämän suon yli ?
:snotty:

Minusta kun tuntuu että jospa minussa onkin joku vika. Esim klamydia piilevänä? Öhöm se ois ollut sit sitä jo 5 vuotta jos näin ois. Voiks se ihan oikeesti olla. Tai miten noi kystat havaitaan... Anteeksi tiedän ettei tämä ole mikään lääkäripalsta. Mutta kun tuntuu että te kanssasisaret ymmärrätte minua kaikista parhaiten :hug:

Kaikille siis voimia uuteen kiertoon. Toivottavasti tästä tulee oikein tehokas ketju :wave:
 
Moi. Mie voisin ilmottautua tähän porukkaan.. Esikoinen on ollu toiveena jo syyskuusta -05 eli yrityskierto on nyt 33. ja kp.1/28-30..

Koska olemme yrittäneet jo kauan, olemme aloittamassa lapsettomuustutkimuksia.. minä olen käynyt jo kaikissa verikokeissa ja nyt vain odottelen, että mieheni kerkiäisi myös käymään.. toiveena on kuitenkin, että tämä kierto toisi sen kaivatun plussan vihdoin.. ajattelin jatkaa viime kierrossa aloittamaani greippimehun juontia tässäkin kierrossa, jotta kaikki poppakonstitkin on sitten käytetty.. :whistle:
 
:wave: vaan uusille ja tervehdys vanhoille ;)
Peppi1981, itselläni tuntuu jo noita yrityskieroksii olevan ihan tarpeeksi mutta sinulla niitä on yli kolme kertaa enemmän jo :ashamed: voi surku....en haluaisi että kukaan joutuisi noin kauan ainakaan yrittämään...uskohan tossa jo meinaa mennä :ashamed: toivottavasti sinulla tärppäisi ainakin tässä kierrosta jo :heart: olette jo sen verran kauan yrittäneet että soisin ilomielin jo plussan teille jos vain voisin :hug:
itsellä pitäisi kans toi greippimehun litkitys aloittaa nyt urakalla. piti jo viime kierrosta mutta se sitten lössähti kun eka satsi mehua loppui jääkaapista :ashamed:
mutta nyt meinaan ostaa sellaisen varaston että riittää.
 
Huomenta! Kahvia tässä litkin ja aattelin samalla kurkata miten on porukalla menny, harmi että tuo täti kaartaa niin monen pihaan... Just tässä oon mietiskelly että on tää hirveetä tää naisen elämä: ei riitä se, että saa negan testistä ja pettyy siitä vaan sitten vielä kaiken lisäksi kärsitään viikko verisestä vuodosta kipujen kera!! Eli luontoäiti ei kovin hellä tosiaankaan tässä suhteessa ole! :kieh: Jotenkin korostuu se että "hähää, et sitten TODELLAKAAN ollu/ole raskaana!" Onko muilla ollu tällasia vihan tuntemuksia?

Oon oikeestaan ollu tosi masentunut tuon oman kemiallisen raskauteni takia, tää oli nyt toinen kerta jo tässä puolen vuoden sisään. Enemmän masentaa oikeestaan se, että menin ja luulin ja iloitsin jo raskaudesta eikä se, että en sitten ookaan enää. Mutta toisaalta nämäkin tunteet on vaan hyvä käydä läpi, oppii tuntemaan itseään paremmin.. :ashamed:

Mullakin raskausoireet jatkuu, voitteko kuvitella! On pahaa oloa edelleen ja tisseistä välillä vihlasee! Uskomatonta.. Jos nää jatkuu vielä useamman viikon niin joko lääkäriin tai sitten uutta testiä vaan tekemään, senverta ihmeelliseltä tuntuu. Anteeksi tällainen vuodatus :ashamed: Kohta tuntuu, että te ootte ainoita, jotka ymmärtää...

Mutta nyt perheen pariin... Peppi: tervetuloa!! Hyvä että jaksatte kuitenkin yrittää!!! :wave:
 
LEP
Täällä kanssa mahaan juilii ikävästi. Sattui jo ennen menkkojen alkua useita päiviä, eikä vielä ole ottanut loppuakseen. Saa nähdä onko tuolla joku tulehdus sitten vai mikä on? Jos ei ole mennyt ohi menkkojen loputtua, niin kai se pitää vaan varata aikaa käymään lekurilla. Jos tarttee vaikka antibiootit. Ennen menkkoja ajattelin jo, että olenko raskaana ja siitä johtuu nuo kipuilut. Mutta kun en sitten ilmeisesti ollut, niin muusta ne johtuu. :snotty: Vai onko hormoonit jo niin sekaisin, että kuvittelen vieläkin raskautta ja juilii alamahassa. :LOL:
 
HepsKatti
Ei mulla mitään asiaa ollut, mut tulin teitä kanssasisaria moikkaamaan :wave:

Peppi1981 tervetuloa mukaan! Tuntuu kyllä kamalalta, et kuinka teitä onkaan koeteltu vauva-asian kanssa. Toivottavasti tekin saatte oman pienokaisen lähitulevaisuudessa!

Mäkin sorruin nyt siihen greippimehuun, vaikka kai ei mitään näyttöä siitä ole, mut ei siinä mitään menetäkään :)

Ja sitten vohvelitaikinan tekoon :p
 
Kiitoksia.. :)

Eihän tää yrittäminen mitään helppoa oo ollut, mutta olen yrittänyt olla stressaamatta kauheasti.. aluksihan ne tädin tulemiset tekivät tiukkaa, ku ajatteli olevansa heti raskaana, mutta nyt ne ottaa jo vähän helpommin.. joskus kyllä vähän surettaa, ku kuitenkin veljeni on saanut pari lasta kolmen vuoden sisässä ja kavereillenikin on lapsia tullut.. mutta onneksi täältä kaksplussan keskustelupalstalta olen saanut kannustusta ja huomannut, että en ole yksi kuitenkaan tässä asiassa.. kävin lääkärissä tossa tammikuun puolessa välissä ja onneksi sattui mukava lääkäri.. lohdutteli, että vaikka mitään vikaa ei löydy, joillain voi mennä se 10 vuottakin ennen kuin tärppää.. toivottavasti kuitenkin tärppää aikaisemmin.. :) huomenna ajattelina aloittaa sen greippimehun juonnin.. laskin, että jos juon sitä siihen asti, että ovulaatio kerkeää mennä, niin 4 purkkia sitä mehua pitäis mennä tässä kierrossa..

Plussatuulia.. +++++
 
:wave: SORI ETT MENI TÄN PÄIVÄN PÄIVITYS NÄIN MYÖHÄSEKSI... KOTIUDUTTIIN VASTA REISSUSTA TUOLTA POHJOSEN SUUNNASTA JA KOKO PÄIVÄ ON MENNY MATKAAMISEEN KOTIIN |O |O ENEMPÄÄ EN JAKSA NYT KIRJOTELLA KU SEN VERTA ETTÄ EI MITÄÄN IHMEEMPIÄ TÄNNE. TAVAROITA PITÄS LÄHTEE PURKAMAAN JOTEN HEIPAT NYT SITTE :headwall:
 

~~~~~~~~MAANANTAI 25.2~~~~~~~~~



Miilukka..........kp 9/28-33.........yk.9...................haaveissa viides
Tuulia79.........Kp 9/30-32 ........yk.3.................. haaveissa toinen
KatCat...........Kp 8/28-30..........yk.2...................haaveissa toinen
Omelia...........kp 8/29-36........yk.12............haaveissa ensimmäinen
felicia.............kp 8/28..............yk.3........haaveissa toinen yhteinen
kointypy........kp 8/28-29........yk. 1...............haaveissa neljäs
Pilkkis79........Kp 10/27-31.......yk.6+............haaveissa toinen
Jozefina.........kp 7/26-29.......yk.2.............haaveissa toinen
masukki08.... kp 15/30-39.....yk.4.............haaveissa neljäs
HepsKatti.......Kp 13/32-36.......yk.2............haaveissa toinen
Lappitar.........kp 5/29-32........yk.6............haaveissa toinen
LEP................kp 4/28-30........yk.3........haaveissa eka yhteinen
Peppi1981.....kp 4/28-30........yk.33......haaveissa ensimmäinen



 

Yhteistyössä