***8 viikon jännääjät***

Heippa kaikille! :wave:

Vieläkös mahtuis mukaan yksi jännilijä? Mulla menossa kp 12/25, yk 6 ja ensimmäinen haaveissa. Tausta sellanen, että vuosi sitten yritettiin n. puoli vuotta ilman tulosta, ja sitten tulikin muutto ja uudet työt, joten päätettiin ottaa aikalisä. Nyt sitten kuume palasi syksyllä ja olis kiva jo se oma käärö saada... Mä olen maailman huonoin odottaja, ja varsinkin odotuksen odottaja! Meinaa ottaa koville kun ei tärppää... no, jäitä hattuun nyt vaan... Pysyttelin tässä pari kiertoo täältä palstoiltakin pois ja ajattelin muita asioita, mut nyt täällä taas :) Tässä välillä sain mieheltä lahjaksi kauan toivotun kissanpennun, joten nyt on jotain mitä hoitaa ja helliä ja ihmeesti auttaa jaksamaan tätiäkin kuukausittain!

Kivaa että on niin aktiivisia kuumeilijoita tässä ketjussa!

Siniapila, huomasin että sulla yhtä lyhyt kierto kun mullakin, 25! Oon paljon miettiny ett voiko siinä olla syytä kun ei tärppää, mut ehkä ei, vai mitä luulet?!

Arvelisin että täällä oli ovis eilettäin ja hyödynnettyä tuli, täällä tosin ilman sitä kermavaahtoa :LOL:

+-onnea kaikille meille!!
 
Tervetuloa mukaan siskonen! Itsekin olen pohtinut tuota lyhyen kierron vaikutusta raskautumiseen, mutta kun alun alkaen jätettiin ehkäisy pois viime elokuussa, niin tärppäsi heti ekasta kierrosta (keskeytyi siis viikolla 10+4) ja ihan sama kierron pituus oli sillonkin. Eiköhän näihin juttuihin vaikuta niin moni eri tekijä, että kierron pituudellakaan tuskin yksiselitteisesti on mitään merkittävää vaikutusta, vaan kaikki on aina tapauskohtasta.

Tänään oli lääkärin puhelinaika kakkosluokan papa-kokeen takia, eikä siitä kyllä yhtään viisastunu. Ei kuulemma ole mitään tulehdusta, vaan ainoastaan jotain lieviä solumuutoksia, mitkä ei vaadi muita toimenpiteitä kun uusintakokeen puolen vuoden päästä. Pelkäsin jo, että on joku piilevä kohtutulehdus km:n jäljiltä ja odotin suunnilleen, että koko kohtu joudutaan poistamaan ja ikuinen lapsettomuus on edessä. Sanoi, että tulos voi olla yhteydessä keskenmenoon, kun ei papaa kuulemma suositella otettavaksi puoleen vuoteen raskauden jälkeen. Aikaisemmin puhuivat kyllä kolmesta kuukaudesta! Joka tapauksessa sain luvan jatkaa yritystä entiseen malliin. Ja eiköhän tämän kuukauden osalta ole jo arpa heitetty, niin että sitä viikkoa kahdeksan odotellaan!
 
Tiiwi: Varmaan ihan sopivaan aikaan olet aloittanut tikutuksen. Itse aloitan vasta sitten tikuttaa, kun ovislimaa alkaa tulla, koska siitä menee vielä 3-4 päivää ovisplussaan. Eli joskus aloitan jo kp 14, joskus vasta kp 18.

Julietta: Testaillaan vaan samoihin aikoihin :) Huvitan itseäni usein testailemalla, vaikka olen yleensä 99,9 %:n varma etten ole raskaana. Suurinpiirtein samanlaiset tätioireet on tulleet joka kuukausi jo hyvissä ajoin ennen tätiä. Eipähän tarvitse pettyä, kun testiin tulee vain yksi viiva. Mutta eihän sitä tiedä jos tämä kierto olisikin yllättäen erilainen =) Ja toivottavasti sä ainakin plussaat!

Tervetuloa mukaan uudet! Mitä enemmän porukkaa mukana, sitä enemmän plussia ropisee :heart: :D :heart: :D :heart:
 
TIISTAI 5.2.2008

Tiiwi...............kp11/28.........yk.3..........haaveissa ?
siskonen........kp12/25..........yk.6.........haaveissa 1.
snowball........kp12/30-35.....yk.2.........haaveissa 1.
Swiss............kp13/28............yk.?.........haaveissa 3.
Siniapila.........kp13/25..........yk.3.........haaveissa 1.
LEP...............kp13/27-31.....yk.2.........haav. 1.yhteinen
Mangusti80....kp14/26-30.....yk.4.........haaveissa 1.
Tulentyttö......kp14/28-30.....yk.2.........haaveissa 3.
Omelia...........kp18/29-36......yk.11......haaveissa 1.
Julietta..........kp18/35...........yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde......kp18/27-40.......yk.2........haaveissa 3.
Miilukka.........kp20/28-40.......yk.8........haaveissa 5.
 
Nyt on uudet lisätty listaan ja tervetuloa vaan mukaan :wave:

Nyt vasta pääsin koneelle kun meillä oli tänään synttäri hulabaloot, mies täytti tänään 30v. :)

).( täällä ovis testi näyttää edelleen negaa, mut ehkä se siitä vielä plussaksi muuttuu :|
 
KESKIVIIKKO 6.2.2008

Tiiwi...............kp12/28.........yk.3..........haaveissa ?
siskonen........kp13/25..........yk.6.........haaveissa 1.
snowball........kp13/30-35.....yk.2.........haaveissa 1.
Swiss.............kp14/28............yk.?.........haaveissa 3.
Siniapila.........kp14/25..........yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp14/27-31.....yk.2.........haav. 1.yhteinen
Mangusti80....kp15/26-30.....yk.4.........haaveissa 1.
Tulentyttö......kp15/28-30.....yk.2.........haaveissa 3.
Omelia...........kp19/29-36......yk.11......haaveissa 1.
Julietta...........kp19/35...........yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde......kp19/27-40.......yk.2........haaveissa 3.
Miilukka.........kp21/28-40.......yk.8........haaveissa 5.
 
Kuulostaa Erittäin hyvältä suunnitelmalta!!! se on kuitenkin vaan, että näissä asioissa ei voi kyllä paljon varmuudella suunnitella... kurjaa... mutta ainahan voi toivoa parasta ja pitää peukut pystyssä..
b :D d
 
Luin muutens eilen vauvakirjaa pupuilun jälkeen... koivet katossa.... (vitsi mitä juttuja...) siellä luki, että simppojen uintimatka munasolun luo on 18 cm pitkä ja kestää jotain olikos se nyt 20min tai jotain semmosta.... ja vaan 200 simppaa monesta miljoonasta pääsee perille.... siittiön pääsy munasolun sisälle kestää 20 minuuttia!!!!! :eek:
Kummallisia juttuja... vaikkakin mielenkiintoisia... :saint:
 
Mul on kans joku vauvakirja, josta oon lukenu noita samoja juttuja, aika uskomattomilta kuullostaa ja samalla todella mielenkiintoselta :)
Pitäsköhän munkin lueskella samalla jotain ku makoilee sängyssä ja oottelee simppojen uivan "perille", on niin tylsä vaan maata...
 
Nonniin täällä ollaan varmaan oltu sit liian hätäisiä tämän oviksen suhteen. Olen nyt testannut jälleen negan. :headwall:

Eli kun alkaa ovislimaa tulla niin siitä sitten muutama päivä:) Kiitos Omelia Eli tänään aamulla bongasin ensimmäiset limaloiset:) Eli sitä hyvää odotellessa. Näillä näkymin menee viikonloppu päällä seisoessa :D

Mites teillä jotka noita limoja tutkitte? Tuleeko teillä tyyliin koko päivän vai sitten tyyliin kerran päivässä sellainen "hupsautus".

Kyllä on taas tällänaisella kaiken maailman kysymykset. Noo kysyvähän ei tieltä eksy;)

:saint:
 
Tiiwi, mulla tulee just noin tyyliin "kerran päivässä hupsautus". Taisin jostain lukeekin, että limaa ei tuu koko päivää, vaan usein aamupäivällä, näin ainakin mulla. Tosin olen parissa kierrossa juonut greippimehua alkukierrosta (kaikkia niksejä on kokeiltava :D ) ja toden totta, kyllä silloin oli melkoisen limaista pitkin päivää. :p Totesin että kyllä mulle vähempikin riittää ;)
 
Limoista kyseltiin, no, mulla yleensä tulee niit limoja aamulla/päivällä runsaasti ja yleensä sillon kun pyyhkii, tuntuu et sais pyyhkii sata kertaa ku koko ajan tuntuu märältä ku limat vaan valuu :x illasta on sit rauhallisempaa, sori ällö kuvaus B)
 
Huomenta!!! nostelen tässä samalla.. kumma kun aina tiputaan!!

Täällä on taas ovista varmisteltu... jokohan uskaltais hellittää...? Testi näytti plussaa maanantaina... Eilen vaan bongasin semmosta "kosteusvoidemaista.tavaraa" tuolta alapäästä... ;) No herranjestas... kyllähän sen oviksen ois pitäny kaiken järjen mukaan olla tiistaina eiks niin...? No, koskaan ei voi olla liian varma.

Missäs on muuten Taikasäde?
 
TORSTAI 7.2.2008

Tiiwi...............kp13/28.........yk.3..........haaveissa ?
siskonen........kp14/25..........yk.6.........haaveissa 1.
snowball........kp14/30-35.....yk.2.........haaveissa 1.
Swiss.............kp15/28............yk.?.........haaveissa 3.
Siniapila.........kp15/25..........yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp15/27-31.....yk.2.........haav. 1.yhteinen
Mangusti80....kp16/26-30.....yk.4.........haaveissa 1.
Tulentyttö......kp16/28-30.....yk.2.........haaveissa 3.
Omelia...........kp20/29-36......yk.11......haaveissa 1.
Julietta...........kp20/35...........yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde......kp20/27-40.......yk.2........haaveissa 3.
Miilukka.........kp22/28-40.......yk.8........haaveissa 5.
 
Hiljaiseloa täällä viettelen, kun ovis pitäis kaiken järjen mukaan olla ohitse, eikä menkkoja vielä tarvi odotella. Tosin kohtahan ne alkaa taas ne kuukausittaiset kiinnittymisoireet, mitkä lopulta osottautuukin vaan ihan tavallisiks vatsanväänteiks!!!

Aloin kyllä jo epäilemään, että jäiköhän ovulaatio kokonaan väliin tässä kierrossa, kun ei ainakaan mitenkään erityisen runsaita limoja ollu havaittavissa. Joskus tuntuu limasta kautta kestävän useamman päivän, mut nyt en ole varma oliko kaikki lima vaan paluumatkalla olevaa miehen tavaraa.. No, ihanat jutut!

Aamupäivä menny tässä kotihommia tehdessä ja kohta olis töihin lähdettävä. Voi kun koittais pian se äitiysloman ihanuus, että sais keskittyä vaan leikkimään kodin pikku hengetärtä!
 
Mä alan vaipua jo epätoivoon :'( edelleen ovistestit näyttää puhdasta negaa, viime kierrossa näillä kp:llä testit näytti haamua ja plussaa kp 17-18.
Viime kierrolla oli babyplussan tikut nyt onkotitestin tikut, eilen ja tänää ollu ovikseen viittaavia oireita: päänsärkyä ja etovaa oloa, mul aon aina oviksen aikaan tai ennen ovista tota etovaa oloa ja limoja oli eilen, mut tänää ei oo ollu, mä en kestä tätä epätietosuutta |O |O :'( :'(

Nyt on sata varma olo et ei tästäkään kierrosta tuu mitään.....
 

Yhteistyössä