***8 viikon jännääjät***

Miilukka vaihdettu on :)
Olin muka olevinani laittanut 17, mut en näköjään ollutkaan, muutkin ilmotelkaa jos virheitä löytyy :D

Jos joku haluaa niin saa päivitellä listaa, voi olla että huomenna ja maanantaina en ehkä kerkeä koneelle, mutta tiistaina palaan taas maisemiin :wave:
Käyn vielä tänään täällä kurkkimassa kuulumisia.
 
LEP
Täälläkään ei mitään ihmeempiä. Ovista odotellen ja ensi viikolla sen pitäisi alkaa siis tulla. :) Sekä Tahkon reissua odotellen menee aika! Viikon päästä pääsee juhlii piiiiitkästä aikaa taas- :p
 
SUNNUNTAI 3.2.2008

Tiiwi..............kp9/28................yk.3..........haaveissa ?.
Swiss............kp11/28..............yk.?..........haaveissa 3.
Siniapila.........kp11/25..............yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp11/27-31.........yk.2..........haav. 1.yhteinen
Tulentyttö......kp12/28-30.........yk.2..........haaveissa 3.
Omelia............kp16/29-36.........yk..11......haaveissa 1.
Julietta...........kp16/35..............yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp16/27-40.........yk.?..........haaveissa 3.
Miilukka..........kp18/28-40..........yk.8..........haaveissa 5.
 
MOikka!!!

Tulentyttö: Sama juttu täällä!!! Lääkäri lupas mun muniksia ultralla tutkiessaan että mulla on 2 päivän päästä ovis, mutta testi on nega.. &"¤"¤%! Oviksen pitäis olla siis tänään... Ja jos testi on posit. 24-36 tuntia ennen irtoamista, niin eihän mulla voi olla ovista huomennakaan....!???? Voi p.... :( :( :ashamed:
 
Täällä edelleen flunssa päällä. Välillä olo kuin zombiella. :snotty: Kuumetta ei ole, mutta kyllä on voimat poissa.

Ja kaikesta huolimatta on pitäny nusnutella nyt, jos se oviskin olisi... :ashamed: Vieläkin kyllä limailen ihan kiitettävästi. :x Tiedä sitten onko miehen mälliä vai omia limoja. :LOL: Väliäkö sen.... :whistle:
 
Joo, täällä kans ovis pitäis olla melko lailla tänään tai ainakin lähipäivinä.. Eilen jaksettiin kaikesta väsymyksestä huolimatta sänkypuuhiakin harrastaa. Aika mekaaninen suoritushan siitä tuli, vaikka puhe oli nimenomaan, että ei väkisin yritetä lasta siittää, vaan pitää olla myös tunnetta mukana.

Vai onkohan nuo romantiikka ja intohimo yleensäkin meikäläisen juttuja ja miehelle saattaa riittää se fyysisempikin suoritus, vaikkei vauvaa haluttaisikaan.. No, oli miten oli, tänään olen sitten kuulostellut ovistuntemuksia ja ihan niinkun olisi vasemmalta puolelta vihloskellut -tai sitten vaan kuvittelen. Limaakin on vuotanut jonkun verran, mutta saattaa kyllä olla siemennestettäkin, kun mielestäni viime kierrossa oli paljon limasempaa. Tosin sillon oli yhdyntöjäkin useana päivänä. Ota näistä nyt selvää. Ja meillähän ei siis yritetä, laskeskella eikä stressata!!!
 
Mä olin laiska ja ostin valmista pursotettavaa kermavaahtoa laskiaispulliin ja se oli meijän mielestä kamalaa, joten mies totesi, että tää ei kelpaa ku aikuisten juttuihin :whistle:
Että tässä ootellaan et lapset nukahtaa (toinen jo onneksi nukkuu) ;) :p :p
On miehellä toi mielikuvitus alkanut laukata näin lapsen yrityksen myötä :D
 
Toivotaan Julietta että sulla se ovis ois tulossa, mulla oli viime kierrossa ovis joskus kp 17-18 ja siitä ei menny ku 10 päivää ni menkat alko, tuli vaan mieleen et onkos toi liian lyhyt väli toi oviksesta menkkoihin jos on vaan ton 10 päivää???
Vaikuttaako tuo raskautumisen mahollisuuteen?
*tyhmä en tiedä* :ashamed:
 
EIkös liian lyhyt luteraalivaihe voi johtua keltarauhasen puutoksesta? Näin olen ymmärtänyt, mutta voin olla väärässäkin.

Kyllä mulla pitäisi se ovis kuitenkin olla, kun lääkäri niitä follikkeleja sieltä mittaili... Ehkä huomenna sitten tai sit mittari ei vaan näytä sitä. I don´t know..
 
Täällä alkaa monella olla oviksenbongailut kuumimmillaan.
Tulentyttö: Kiva idea tuo kermavaahto... pitäisköhän meilläkin alkaa kehitellä jotain vastaavaa, ettei menis ihan suorittamiseksi :D Kermaa olis kyllä jääkaapissa...
Julietta, milloin aloitit tikutuksen? Tänäänkö? Voisko olla, että hormonipiikki olis ollut jo eilen, mutta itse ovis tänään tai huomenna... Älä huoli, varmasti sulla on ovis tässä kuussa, kun se folli näkyi siinä ultrassa :)
).( Mullakin ovistesti vain haamuilee, mikä on harmi, koska huomisaamun jälkeen emme saa harrastaa seksiä kolmeen vuorokauteen, koska mies on menossa simppatestiin ensi torstaina ja tuo 3 vrk täytyy pidättäytyä ennen sitä. Ja juuri kun ovis kolkuttelee ovella. Kolme päivää limaa tullut jo, joten huomenna pitäis ovisplussan tulla, jos on tässä kierrossa tullakseen. Jos tulee sitä myöhemmin, niin ikävästi tuo selibaatti hidastaa raskautumista tämän kuun osalta :(
Mutta onneksi tutkimukset edistyvät!
 
Mua rupes kyl täs illan aikaan vaivaamaan toi et onko mulla liian lyhyt toi luteaalivaihe ja voinko ees tulla enää raskaaksi? :'(
Miten ton asian kaa yleensä pääsee tutkimuksiin?
*joo, mul nyt jotenkin pää tekee kärpäsestä härkäsen* :headwall:
 
MAANANTAI 4.2.2008

Tiiwi..............kp10/28................yk.3..........haaveissa ?.
Swiss............kp12/28..............yk.?..........haaveissa 3.
Siniapila.........kp12/25..............yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp12/27-31.........yk.2..........haav. 1.yhteinen
Tulentyttö......kp13/28-30.........yk.2..........haaveissa 3.
Omelia............kp17/29-36.........yk..11......haaveissa 1.
Julietta...........kp17/35..............yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp17/27-40.........yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka..........kp19/28-40..........yk.8..........haaveissa 5. [/b
Mangusti80..........kp13/26-30..........yk.4...........haaveissa 1.
 
ovistesti näyttää plussaa!!!!!!! Nyt vaan sitten yritän parantua tästä oksennustaudista, joka alkoi eilen illalla ja sitten pupuilemaan..... :D

Hmm... alotankohan mä terot nyt sitten kuitenkin vasta ke tai to....? Lääkäri määräsi että huomena pitäis alottaa, mutta kun ei mulla se ovis ollutkaan vielä sunnuntaina...

Tulentyttö: Auttaisiko gynellä käynti? Mäkin ajattelin kaikkea tuollaista ja oman mielenterveyden kannalta sinne meninkin.

Omelia: Jospa ne simpat jaksais pinnistellä vaikka sen 3-4 vuorokautta hengissä!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
MAANANTAI 4.2.2008

Tiiwi..............kp10/28................yk.3..........haaveissa ?.
Swiss............kp12/28..............yk.?..........haaveissa 3.
Siniapila.........kp12/25..............yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp12/27-31.........yk.2..........haav. 1.yhteinen
Tulentyttö......kp13/28-30.........yk.2..........haaveissa 3.
Omelia............kp17/29-36.........yk..11......haaveissa 1.
Julietta...........kp17/35..............yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp17/27-40.........yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka..........kp19/28-40..........yk.8..........haaveissa 5.
Korjasin vain oman yk:n. Oli kysymysmerkiksi vaihtunut jossain vaiheessa. Eli menossa yk 2. =)
 
Tänään sain tietää, että papassa olikin luokka kakkonen. On ollu kerran ennenkin, varmaan kaheksan vuotta sitten, enkä muista oliko siinä sillon jotain semmosta häikkää, että olisin saanu jopa lääkekuurin, mut uusintanäyte oli sit kuitenkin ok. Nyt suositteli vaan uusintaa puolen vuoden päästä, mutkun kerroin, että oli keskenmeno muutama kuukausi sitten, niin antokin puhelinajan lääkärille huomenna. Ikävä kyllä en vaan hirveesti luota noihin meidän arvauskeskuslääkäreihin, mut toivotaan, että jotain selvyyttä asiaan tulee.
 
Täällä ovistestissä plussaa tänään =) Tai ehkä hitusen vaaleempi testiviiva oli kuin kontrolliviiva, mutta eilen vielä oli tosi tosi vaalee se haamu ja nyt oli pompahtanut noin tummaksi, niin lasken kyllä plussaksi. Eilen pantiin simpat matkaan, joten jospa tosiaan simpat eläis edes sen 2-3 vrk.

Julietalle onnittelut ovisplussasta!

Siniapila: Tarkottaakohan se luokka kakkonen jotain tulehdusta mahdollisesti? Toivottavasti on vaan jotain lievää juttua jos mitään.
 
NOstellaanpas tätä tuolta 2. sivulta....=)

Ovista hyödynnetty ja tänään varmistelua... ;) tuolla oli muuten joku laittanut semmosen artikkelin että jokapäiväinen seksi parantaa siittiöiden laatua ja raskaaksi tulemista... hyvähyvä...!!! ;)
 
Tiistai 5.2.2008


Tiiwi..............kp11/28................yk.3..........haaveissa ?.
Swiss............kp13/28..............yk.?..........haaveissa 3.
Siniapila.........kp13/25..............yk.3.........haaveissa 1.
LEP................kp13/27-31.........yk.2..........haav. 1.yhteinen
Tulentyttö......kp14/28-30.........yk.2..........haaveissa 3.
Omelia............kp18/29-36.........yk..11......haaveissa 1.
Julietta...........kp18/35..............yk.4.........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp18/27-40.........yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka..........kp20/28-40..........yk.8..........haaveissa 5.
Mangusti80.....kp14/26-30.........yk.4.........haaveissa 1.
 
Heippa kanssasisaret!

Millaisella aika välillä te tuota ovista tikuttelette??

Minä tikutin eilen tyyli puhtaan negan joten auttaako nyt tänään testata vai testaako vasta huomenna. Sen ohjeen mukaan mun pitäis aloittaa testaaminen kp13. eli huomenna. :eek:

 
Ovistestailusta... Eli riippuu siitä, mitkä on sun kiertopäivät? Mä aloitin viimeksi kp 14 ja plussan sain kp 20 vasta... nyt testailin kun lääkäri sanoi oviksen olevan näinä päivinä.

Mikä testi sulla on käytössä Tiiwi?

Niin ja onnea ovisplussasta Omelia! Me voidaankin sitten testailla samoihin aikoihin!!! (lue: plussata samoihin aikoihin... ;) )
 
Mulla oli siinä 36 päiväm kierrossa ovis tuolloin kp20. Mutta eiköhän sulla ois nyt hyvä aika tikuttaa noilla kp:illä, luulen. Eikös niissä testeissä ole ne taulukot, mistä voi katsoa koska on hyvä tikutusaika?

Onnea tikutukseen Tiiwi!!! Ja plussapuhureita myös! +++++++++++++++++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä