Hakutulokset

  1. Criminal Mind

    onko kukaan ostanut asuntoa/taloa ja myynyt melkein heti?

    Siis hulluhan minä olen... mutta alle vuosi sitten ostin asunnon ja nyt bongasin talon jonka HALUAN!! Järkyttävän typerää olisi ostaa? Tiedän kyllä kahden vuoden säännöt verotusasian kanssa mutta enemmän mietityttää että voiko aikuinen tehdä tällasiä ostoksia ja vaihdella kämppiä vuoden välein...
  2. Criminal Mind

    Automatkalle taukopaikkoja

    Reitti Kuopio-Iisalmi-Oulu-Kemi-Tornio-Kolari. Kivoja pysähtymispaikkoja, sais olla eksoottisempia kuin ABC. Onkohan muita enää olemassa?
  3. Criminal Mind

    Walking Dead

    Kuka kattoi eilen ja muistaa mikä se sana oli? Mulla meni ihan ohi :ashamed:
  4. Criminal Mind

    Jouluaaton musaketju

    http://vimeo.com/81501195
  5. Criminal Mind

    Kun kaikesta pitää vetää pultit...

    Nyt ihan vitsimielellä, kuitenkin puolitosissani kriiseilen. Siis joo, osa tietääkin tän viimeisen parin vuoden mittaisen ero/huoltajuushelvetin missä oon pyöriny. MIKÄÄN ei ole menny niinku toivois. Ja nyt, elämä alkaakin sujumaan. Pahimmat riidat (ehkä) ohi, elämä mallillaan, töitä, olo...
  6. Criminal Mind

    Käräjiltä hoviin

    Onko kellään mennyt huoltajuus ym asiat vielä käräjiltä hovioikeuteen? Miten se asia etenee? Siis itse en ole valittanut vaan lasten isä.
  7. Criminal Mind

    Uusi viikko

    Vihdoinkin molempien lasten lähivanhempana. :) tätä odotettiin, pitkään.
  8. Criminal Mind

    Mitä mä teen (ex)

    Miä alan tulla hulluks. Kamaln avioliiton jäökeen mä en pääse edes erossa exästä eroon. Nyt se on keksinyt jatkuvan soittelun ja tekstailun. Jos en vastaa kun muksut on mulla niin se väittää että estän lasten yhteyttä isään joten pakko vastata. Jos en vastaa silloin kun lapset on sillä niin en...
  9. Criminal Mind

    Deittailusta

    Mikäs se nyt oli se "sääntö" kuinka kauan ootellaan ottaako tyyppi yhteyttä? Näiyä deittailusääntöjä aina kuulee mutta kun ei vanha enää osaa :ashamed:
  10. Criminal Mind

    Oon ehkäisemätön :)

    Kapseli läks tänään, heihei! Pitäiskö lähteä viikonloppuna baariin :whistle: Iiiiihan vitsi vitsi :)
  11. Criminal Mind

    Joulu tuli ja meni

    ja samoin miun deadline ;) enää ei vihata ja dissata miehiä. Olen päässyt exän yli ja on elän onnellisesti omillani. Mutku ny miä oon ihastunu ja ihan teini kun entiiä uskallanko tehä asialle mitään :ashamed: mitään peliä ei ole, ihan etäältä ihailen. Närkästyiskö tuo jos suoraan...
  12. Criminal Mind

    Puuuuuuuuhhhhhh!!!!

    Ohi on :) Hyvä mieli jäi, saanen pitää lapseni ;) No, vielä ne käy exän tsekkaan. Sit jännitys tiivistyy että saadaanko meidän välille sopu vai aletaanko KUNNOLLA tonkimaan asioita.
  13. Criminal Mind

    Päivä 11 menkkoja...

    Ehkäisykapselilaiset, joko menen lääkäriin? Eli menkat alkoi 11 päivää sitten, iloisesti vuotaa vaan :D sitä ennen oli viikko taukoa ja viikon menkat... Vähän jo rasittavaa. Hyvin meni melkein vuosi ilman menkkoja, nyt sitten vuotaa senkin edestä.
  14. Criminal Mind

    Ei jaksa. Turhaa mutinaa.

    Mä en jaksa kohta enää tota exää. Joka asia venytetään, mihi kään ei voi ottaa kantaa, ei voi tehä päätöksiä eikä keskustella. Asiat matelee, yli vuoden oon yrittäny apua saada, menny selvityksestä toiseen ja MIKÄÄN ei etene. Usko loppuu just.
  15. Criminal Mind

    Palstanäkemyksiä, kiitos

    Eli, harkitsen muuttoa exän naapuriin. Ei näköyhteyttä, isompi tie välissä mutta oikeasti välimatkaa ei ole edes 500metriä. Lasten kannalta ihanaa, pääsisivät kulkemaan äitin ja isin välillä vapaasti. Mutta. Onko muttia?
  16. Criminal Mind

    Lapsi ei halua toiselle vanhemmalle

    Miten ero perheissä hoidetaan tilanne kun lapsi ei halua toiselle vanhemmalle? Meillä kuopus ei halua iskälle. Pitkään pakotin mut nut en enää. Exä on tietty nyreissään mut neuvolan ohjekin oli et ei saa pakottaa ettei lapsi ahdistu siitä...
  17. Criminal Mind

    Kävin "viihteellä"

    Ja oli kivaa :) mutta tuli auttamatta jotenki tylsä olo. Vähän niinku vanha ja tympee kun en kännissä kontannu... Niin ja en löytäny miestä. Mistä me eronneet niitä etitään?
  18. Criminal Mind

    aaargghhhhh!!!!

    Helpotti, kiitos :D
  19. Criminal Mind

    Tänää on taas vähän sellanen päivä...

    että jos oisin narkkari haksahtaisin aineisiin jos oisin alkoholisti ratkeisin ryyppäämään Mutta en ole kumpiakaan niin mitä mä teen? En jaksa olla ja märehtiäkään... :headwall: Joo, turhis!
  20. Criminal Mind

    Nyt jäi vaivamaan se venakon HPV rokote...

    Luen koulukirjaa "Sairauksien hoitaminen - terveyttä edistäen" Ja tässä on suora lainaus kondyloomasta ja HPV:stä: "Tiettyjen papilloomavirustyyppien (tyypit 6, 11, 16, 18, jotka ovat tärkeimpiä kohdunkaulan syövän ja kondyloomien aiheuttajia) tartuntoja voidaan ehkäistä rokotteella. Koska...

Yhteistyössä