Kävin "viihteellä"

Päätön, ei se ookaan sama asia. Toi oli ehkä epäselvä jatkumo meidän tyttöjen illasta ja mun päänsisäisestä keskustelusta :D kiva ilta juu ja ei björni enää kato jaksa sinne pilkkuun olla. Pirteenä ylös ja kakun tekoon, tänään juhlitaan esikon synttäreitä.

Koulu ois vaihtoehto, tosi vähän vaan miehiä tuol hoitsupuolella... Noh, ehkä mä tyydyn nunnaluostari elämään ja hyvien ystävien seuraan :)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Nyt kun olen oikeasti herännyt voisin laittaa tähän pari huomiota.

Ensinnäkin, minä olen jo vanha ihminen enkä todellakaan jaksa riekkua neljään asti ja sitten vielä hankkiutua kotiin jotenkin. Tai en oikeastaan jaksanut nuorenakaan, olin aina kaikissa yhteisyöpymisissä se, joka meni ensimmäisenä nukkumaan. Rakenteellisesti aamuvirkku, kai, vaikka viimeisen vuoden rytmini onkin ollut suhteellisen myöhäinen.

Toisekseen, jollain tapaa ärsyttävää, että tuntui, että monet naiset ensisijaisesti hakevat palvontaa. Muutenhan se olisi tietysti sama, mutta se nyt vaikuttaa sitten laajemminkin molempien sukupuolten käyttäytymismalleihin.

Ja mitä taas astron kommenttiin tulee, niin missäänhän ei parveile kilokaupalla hyviä, vapaita miehiä. Jokunen saattaa joskus eksyä tänne palstalle, tai joku sellainen voi joskus eksyä baariin tai ihan mihin tahansa paikkaan. Kansantalouden lait sanelevat, että jos niitä olisi jossain ylen määrin, sinne hyökkäisi heti valtava lauma naaraita, ja sen jälkeen miehiä ei enää paljoa olisi. Siksi ei voida sanoa, että yksi paikka olisi toista parempi.
 

Yhteistyössä