Palstanäkemyksiä, kiitos

Eli, harkitsen muuttoa exän naapuriin. Ei näköyhteyttä, isompi tie välissä mutta oikeasti välimatkaa ei ole edes 500metriä. Lasten kannalta ihanaa, pääsisivät kulkemaan äitin ja isin välillä vapaasti. Mutta. Onko muttia?
 
Menneisyyden takia vähän ite mietityttää. Siis meillä oli todella kamala se avioiiton loppu, mä olin aivan rikki. Mutta koen kyllä että olen päässyt jaloilleni ja tasapainoon. Mun tuleva asunto sijoittuisi niin että joka päivä kävelisin ex-kodin ohi kaupunkiin/kouluun jne jne. ellen kierrä toista kautta joka lisäsisi matkaa 2-3 kilometriä.
 
säpäle harmaana
Menneisyyden takia vähän ite mietityttää. Siis meillä oli todella kamala se avioiiton loppu, mä olin aivan rikki. Mutta koen kyllä että olen päässyt jaloilleni ja tasapainoon. Mun tuleva asunto sijoittuisi niin että joka päivä kävelisin ex-kodin ohi kaupunkiin/kouluun jne jne. ellen kierrä toista kautta joka lisäsisi matkaa 2-3 kilometriä.
En kyllä näe tätäkään ongelmana. Voihan se alkuun tuntua kummalliselta, mutta ei kai se pidemmän päälle haittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Kiitos. Miä haluankin vaan pallotella tätä ajatusta nyt että ei sitten kaduta. Vaikka aina pääsee muuttamaan uudelleen :LOL: Mulla on toive siitä että ne muksut sais vapaasti liikkua edes takaisin ja välit ois ok. Tartteeks exältä kysyy että haluuko se mua naapuriin?
 
Menneisyyden takia vähän ite mietityttää. Siis meillä oli todella kamala se avioiiton loppu, mä olin aivan rikki. Mutta koen kyllä että olen päässyt jaloilleni ja tasapainoon. Mun tuleva asunto sijoittuisi niin että joka päivä kävelisin ex-kodin ohi kaupunkiin/kouluun jne jne. ellen kierrä toista kautta joka lisäsisi matkaa 2-3 kilometriä.
Mä olisin sanonut, että ei mitään ongelmaa. Kunnes kirjoitit tuon tummennetun.

Jos sun pitää edes ajatella jotain tuollaista, niin...onko siinä sitten kuitenkin joku mutta?
 
säpäle harmaana
Kiitos. Miä haluankin vaan pallotella tätä ajatusta nyt että ei sitten kaduta. Vaikka aina pääsee muuttamaan uudelleen :LOL: Mulla on toive siitä että ne muksut sais vapaasti liikkua edes takaisin ja välit ois ok. Tartteeks exältä kysyy että haluuko se mua naapuriin?
Periaatteessa ei tarvitse kysyä, mutta jos teidän välillänne on jotain, jonka kannalta koet tarvitsevasi luvan, voithan asiasta kysäistä. Jos hän on päässyt erostanne yli ja haluaa olla asiallinen, ei hänelläkään pitäisi olla mitään sitä vastaan.
 
hellsbells
Jos olet päässyt yli eksästäsi, niin tuo on lasten kannalta todella hyvä ratkasu. Molemmat vanhemmat lähellä.
Ja jos et olekaan päässyt, niin kannattaa ehkä vähän miettiä asioita. Onko se niin maailmaa mullistavaa , jos joudut kulkemaan eksän kodin ohi päivittäin? Mikä kellekin tärkeetä, mutta tosiaan... lapsia ajatellen tuo olisi hyvä ratkasu.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Lilii harmaana
Kysyisin ehdottomasti myös siltä exältä miltä sinun naapuruutesi tuntuisi. Tärkeintä lienee että välit exään on mahdollisimman hyvät. Se on kaikkien etu. Jos muutto naapuriin VOI heikentää välejä niin en muuttaisi. Keskustelkaa.
 

Yhteistyössä