Hakutulokset

  1. T

    Nyt se kaksosten odotus sitten varmistui...

    \ Kiitos onnitteluista :) Olen nyt viikolla 10+3 ja osasin epäillä tätä sillä minulla on kaksi raskautta takana ja nyt tällä kertaa oli kaikki oireet todella paljon voimakkaampia. Ainoa mikä tässä huolettaa on oma terveyteni (ja tietenkin jaksamiseni) sillä tuo jälkimmäinen raskaus oli...
  2. T

    Nyt se kaksosten odotus sitten varmistui...

    Juuri tulin ultrasta ja kaksoset siellä oli niin kuin jo hieman epäilinkin. Huh....ihan on tunteet sekaisin vielä.
  3. T

    Ammattia vaihtaneet hoitajat?

    Luen lääkäriksi ja opintoja vielä 5v jäljellä.Tuo kutsumus ei ihan riittänyt minulle.
  4. T

    Kimppakivaa(kysymys)

    Kokeilimme kaveripariskunnan kanssa sekä kimppakivaa että parinvaihtoa. Kokeilu oli todella onnistunut, kummallakaan parilla ei tullut riitaa aiheesta ja olemme edelleen ystäviä heidän kanssaan.
  5. T

    Novan pehmeä koppa lämpöpussiksi

    Muistaakseni meillä otettiin sen pohjalevyn lisäksi myös ne sivuraudat pois, muuta ei tule mieleen. :D
  6. T

    Muita "syöksysynnyttäjiä"?

    Hei! Minulla neljä synnytystä takana. Eka tuli käynnistettynä 5 tunnissa, toinen käynnistettynä 4 tunnissa, kolmas "luomuna" 3 tunnissa. Neljännen kohdalla pelkäsin myös etten ennätä ajoissa sairaalaan, jos synnytykset lyhenevät tuota tahtia. Mutta kuinkas ollakaan, neljäs synnytys oli kaikista...
  7. T

    uusi ja vanha neocate

    Onko vanha neocate sopinut lapsille huonommin kuin uusi versio, jossa ei ole sitä soijaöljyä? Kannattaako kokeilla vanhaa versiota, jos lapsi on juonut vain uutta?
  8. T

    UUSIA sexiLELUJA ?

    Mitä uusia erikoisia ?
  9. T

    Paras ROOLILEIKKI ?

    Paras roolileikki ??
  10. T

    Hyvissä ajoin liikkeellä =)

    Minulla on 1 v 7 kk ikäinen lapsi ja hän nauttii palapeleillä ja muistipeleillä leikkimisestä. Mielestäni ne ovat hyvä ja vähän tilaa vieviä lahjoja. Muistipelejäkin on nykyisin uudenlaisia, esim. toimivat samalla palapelinä (auto kahtena osana, toimii muistipelinä, mutta täytyy osata myös...
  11. T

    onkohan edes mahdollista...

    "ikä alkaa vaikuttaa" hei haloo !!!! olet NUORI !!!! onnea matkaan kuitenkin. Sain esikoiseni 34-vuotiaana =)
  12. T

    kissan pennun lutkutus

    hei!meillä on tukkut kotiin kissanpentu,joka ilmeisesti on luovutettu liian varhain.nyt iltaisin se sitten tukkii kasvoille koko ajan j a yrittää "lutkuttaa"mitenhän siitä pääsee eroon?entä missähän iässä tyttökissat aikaisintaan voi leikuuttaa?voiko jo ennen ensimmäistä kiimaa?
  13. T

    Mitä ruokaa teillä syödään tänään?

    Makaroonilaatikkoa
  14. T

    miten nykyään

    opetetaan tavaamaan?onko se niillä äänteillä?meillä menossa eskariin ja kirjaimet kiinnostaa..etten opettaisi väärin :ashamed:
  15. T

    Surullinen ystävänpäivä...

    Samoissa tunnelmissa meni ystävänpäivä. :( Mä olen tullut jo aika vihaiseksi ja välttelen raskaana olevia. Tulee vaan niin paha mieli. Paha mieli tulee jo siitä, kun kuulee, että joku toinen on tullut raskaaksi, vaikka iloinenhan sitä toisten puolesta on. itku. Tsemppiä teille kanssasisarille!
  16. T

    lupaus vuodelle 2005?

    Elämäntaparemontti alkaa heti uuden vuoden jälkeen maanantaina :laugh: eli aloitan liikunnan harrastamisen taas, laihdutan ylimääräiset 10kg, saan enemmän aikaan ja sitä rataa :xmas:
  17. T

    Espoon Saarniraivio, asuuko teistä kukaan...?!

    =) Eipä hättää mittään, jokaisella on oma mielipide, espoon keskustasta ollaan montaa mieltä, niinkuin varmaan teilläkin päin eri paikoista. Turvallista on siinä missä muuallakin, sehän riippuu tietysti naapureista millainen ilmapiiri on ja sitähän ei voi etukäteen tietää. Itse asun lähellä ja...
  18. T

    Kesällä 2004 syntyneet vauvat & +30v. äidit

    Kävin rekisteröitymässä, mutta siihen se tyssäsikin... En saa muutettua omaa profiiliani ja eipä ole tainnut moni muukaan muutella. En myöskään taida löytää niitä mahdollisia keskusteluja... Onko pakko asentaa joku chat-ohjelma että yhteisön yhteydenpitoon voi osallistua?? Mie en ymmärrä nyt...
  19. T

    Kesällä 2004 syntyneet vauvat & +30v. äidit

    Apua, en mä ehdi täällä kirjastossa tutustua tuohon yhteisöön liittymiseen... Älkää vielä lopettako tätä viesiketjua!! Meille tulee netti kotiin ihan muutaman päivän päästä...
  20. T

    Kesällä 2004 syntyneet vauvat & +30v. äidit

    On oikeesti niin terapeuttista lukea muiden saman ikäisten vauvojen elämästä, koska samojen ongelmien kanssa painitaan... Tää on niin kivaa, kun vielä saisi kotiin sen netin että pääsisi useammin katseleen. Me ollaan tytön kanssa nyt mun työpaikalla ja tyttö kiertää sylistä toiseen ja äiti...

Yhteistyössä