Novan pehmeä koppa lämpöpussiksi

  • Viestiketjun aloittaja hömppeli
  • Ensimmäinen viesti
hömppeli
Ehkä mä olen vähän hömppeli, mut miten tuo pehmeän kassin muuttaminen lämpöpussiksi käytännössä tapahtuu. Kovikkeet pohjasta pois, mut entä sen jälkeen? Laitetaan se vaan ratasosan päälle vai ja tuleeko lapsen pää sitten sen päälle mikä ennen oli se pääpuolen pääty vai miten sitä käytetään? Eikö sitä kuitenkin sitten vielä samaan tyyliin käytetä kuin koppanakin?

Nolottaa oikein, kun on näin hölmö :ashamed: =)
 
jokseenkin näin
Moi,
Meillä Nova 2005, jos yhtään samanlainen niin toimi jotenkin näin:
Ota päädystä sellanen "jumppamaton" kaltainen pehmuste pois, sekä ota tosiaankin ne sivuraudat kanssa veke. (Pohalevyn olitkin jo poistanut). Sitten pitää tehdä reiät pohjaan turvavaljaita varten. Kun tarkkaan katot näet ne kohdat minne reiät tulee. Koppa laitetaan paikoilleen samallalailla kuin vaunuissa, mut pääpäädystä laitetaan vaununselkänojan alle kuminauhalla sellanen "tasku". Olen vielä kiinnittänyt kopan runkoon nepparinauhoilla, läheltä kuomun suuaukkoa. En osaa oiken selittää paremmin, mut yritän uudelleen jos et saa käsitystä mun sepustuksesta. Kävin itse liikkestä kysymässä neuvoa, kun ei ohjeissa ollut asiasta yhtään mitään. Eli rattaat näyttävät lämpöpussin kanssa samanlaisilta kuin vaunut pehmeän kopan kanssa.
 
hömppeli
Tuo viimeinen vastaus oli selkeä ja nyt aloin jo käsittää jotain :). Ainoa pieni kysymysmerkki on vielä tuo kuminauhatasku. Onko se se siellä pää-päässä, on tarranauhan alla tasku, jossa kuminauhan kiristin? Jos niin miten se siis tulee?
 
Tarkennusta
Moi,

Kysessä on siis sellanen kuminauhalla oleva läppä missä on samassa osassa pieni tasku jossa on kiristysnauhat. Vaikeaa löytää kuvaavat sanat, mut uus yritys. :flower:
 
Jatkoa edelliseen
Vielä piti lisätä tohon kyssäriin "Miten se tulee?" Se kuminauhaläppä/tasku laitetaan niin että se läpässä oleva tasku tulee ihan oikeinpäin (eli taskun kansi ylhäällä), ainakin kun kattoo valmiiksi asennettua pussia selkänojan ollessa ylhäällä. Lämpöpussiosan pohja tietty selkänojan päälle ja läppätasku kuminauhallaan selkänojan alle, jolloin selkänoja jää näiden väliin. :) Toivottavasti nyt osasin selittää. Mielestäni Briolla oli tosi huonot ohjeet liittyen koko Novaan ja sen käyttöominaisuuksiin
 

Yhteistyössä