Kesällä 2004 syntyneet vauvat & +30v. äidit

mikot
HEI hei!

Vasta tarkistin mailit ja kait mahtuu mukaan... Olen 35 v. ja mulla on 5 v tytär ja 3,5 kk poika! Asun Helsingissä ja aika kuluu lasten parissa... ja netissä tietenkin! \|O
 
Kävin rekisteröitymässä, mutta siihen se tyssäsikin... En saa muutettua omaa profiiliani ja eipä ole tainnut moni muukaan muutella. En myöskään taida löytää niitä mahdollisia keskusteluja... Onko pakko asentaa joku chat-ohjelma että yhteisön yhteydenpitoon voi osallistua?? Mie en ymmärrä nyt laisinkaan... Auttakaa viisaammat!!!! :eek:
 
MOi Tuija,

Omaa profiilia saa muutettua klikkaamalla omaa nimimerkkiä, siellä tais jollain muulla olla sama ongelma. Mäkään en ole saanut chattia toimimaan, onkohan muutkaan saaneet?! Keskustelupalstalle laitoin kyllä äsken viestiä...
 
:attn: Hei toivottavasti pääsitte muuttamaan profiileitanne haluamaanne muotoon. Keskusteluita ei vielä montaakaan ole, koska uusia jäseniä ei vielä ole kovin montaa, mutta eiköhän tämä tästä kun saamme lisää porukkaa yhteisöömme. :flower:
 
äippä-71
Heipparallaa! Olisin halukas ilmoittautumaan mukaan porukkaan...vieläkö mahtuu?? Olen 33-vuotias 3,5kk Leevi pojan ja 7-vuotiaan Rosa tytön äiti Espoon Olarista.Olemme muuttaneet Espooseen n.1,5v sitten.Olisi tosi kiva tutustua samassa elämäntilanteessa oleviin äiteihin. Päivät kun joskus tuntuvat tosi pitkiltä ja samankaltaisilta kun mies on töissä. :wave:
 
äippä-71
Hei! =) Kävin äsken rekisteröitymässä...toivottavasti onnistui.Poika vetelee unia parvekkeella ja on taas hieman aikaa "omille" jutuille.Harmittaa kun tuo ilma on taas tommonen. :( Olisin ollut niin motivoitunut pitkälle lenkille, mut täytyy taas siirtää, tai viimeinkin hankkia itselle kunnon sadevarusteet että pääsee liikenteeseen säässä kuin säässä. On tuo kuntoilu jääny taas niin vähälle kun olin pari viikkoa kovassa flunssassa. Täytynee ruveta siivoomaan, kuntoilustahan sekin käy, vai mitä, ;) vaikkei se ole läheskään niin mukavaa...
 
äippä-71
Hei!
En sitten päässyt yhteisönne jäseneksi, vaikka ensin hyvin tervetulleeksi toivoteltiinkin...aikaisemman lapseni/synnytyksen vuoksi.Itse koin olevani koko raskauden ajan "ensisynnyttäjä"koska edellisestä kerrasta oli niin kauan aikaa.En oikein ymmärrä mikä minusta sitten tekee niin isosti erilaisen vaikkakin minulla on jo yksi lapsi ennestään. :'( Olisi ollut kiva saada ystäviä tätä kautta...
Kaikkea hyvää kuitenkin yhteisöllenne ja varmaankin täältä löytyy joku toinen kanava johon mahtuu mukaan... =)
 
Hei, valitettavasti joudumme hylkäämään jäsenhakemuksesi, koska yhteisömme on avoinna +30vuotiaana esikoisen saaneille äideille. Toivottavasti et pahastu, mutta jos ottaisimme sinut jäseneksi, niin joutuisimme tekemään samoin kaikkien tulevien halukkaiden kanssa, riippumatta siitä ovatko he +30 vuotiaana synnyttäneet esikoisensa, vai alle 3-kymppisinä. Ikärajoituksista vapaita yhteisöjä on varsin runsaasti. Meille "kypsässä iässä"esikoisen saaneille ei yhteisöä löytynyt aiemmin, ja niin kuin totesin, joutuisimme toimimaan vastoin yhteisön jäsenkriteereitä jos ottaisimme kohderyhmän (+30v esikoisen saaneet) ulkopuolisia jäseniä. Toivon että löydät jonkun sopivan yhteisön itsellesi :)
 
Hei, vielä jatkoa edelliseen. Toivon todellakin ettet pahastu kun jäsenhakemuksesi nyt torjuttiin, mutta uskon että edellinen viesti jo aika tyhjentävästi selitti jäsenkriteerimme ja niiden perusteet. Muista yhteisöistä vielä. Kun itse etsin jokin aika sitten ikäisilleni sopivaa yhteisöä tsekkailin useita yhteisöjä ( en siis liittynyt niihin, mutta tsekkasin mitä on tarjolla). Mulle jäi mieleen että joku oisko ollu kesämammat 2004 tai kesämamit 2004 tmv. niminen yhteisö. Luulen ettei heillä ole ikärajoituksia? Sullakin kun on tänä kesänä syntynyt vauva, niin ehkä kantsis tsekata kyseinen yhteisö? Onnea matkaan! :wave:
 
äippä-71
Kuten jo aiemmin mainitsin kun edellisestä raskaudesta ja synnytyksestä on kulunut jo yli 7 vuotta on tunne aivan samanlainen kuin esikoista odottaessa.Juuri tuon ikäkriteerin takia halusin mukaan.Jos olisin halunnut ilmoittautua ikärajattomaan yhteisöön mukaan olisin sen jo tehnyt... :flower:
 

Yhteistyössä