Tervehdys äipät ja tervetuloa LiisaSofia!!
Nyt kyllä ottaa aivoon \|O \|O . Kirjoitin tuossa juuri äsken ummet ja lammet, ja kun piti lähettää viesti, sain ilmoituksen että "sessio on vanhentunut" ja teksti katosi kuin tuhka tuuleen. No, uusi yritys...
Eli vietän täällä parhaillani päivän "itsekeskeisintä" hetkeä, kun tyttö uinuu ulkona vaunuissa. Toisessa kädessä on kuppi pikakahvia ja toisessa pussillinen mummon leipomia lesemuffinseja. Onko paremmasta väliä? Yksi tällaisten "ikäsynnyttäjien" etu on se, että oma äiti on eläkkeellä ja pääsee auttamaan vaavinhoidossa ja kotihommissa.
No ei elo aina ihan näin ruhtinaallista ole. Stella (pian 4kk) heräsi yöllä kolmeen otteeseen. Voikohan kyseessä olla se "tiheän imun kausi" - taas? Pari viikkoa sitten oli sama juttu, mutta silloin luulin Jekovit-tippojen aiheuttamien vatsanväänteiden olevan yöheräilyjen syynä. Mene ja tiedä. Mulla on hieman pöhnäinen olo, koska en ihan helposti saa unenpäästä kiinni yösyöttöjen jälkeen. Tyttö nukkuu viereisessä huoneessa, jossa imetän istualteen. Makuuimetys omassa sängyssäni olisi varmaan kätevintä, mutta kun mies on herkkäuninen ja tarvitsee lepoa jaksaakseen töissä, se ei onnistu. Lisäksi mulla on taipumus simahtaa silloin itsekin. Joskus käy mielessä, että häätäisikö ukon sohvalle

, mutta kun tuokin opiskelee hieman iltaisin, ovat myöhäisillat ja yöt käytännössä ainoat kahdenkeskiset hetket... Tai lähestulkoon, mitä nyt koira änkeää siihen meidän väliimme

.
Mitenkäs te muut hoivaatte parisuhdetta? Mulla on haaveissa koko perheen Ruotsin-risteily, jonne otettaisiin mummot mukaan. Siten äiti ja iskä pääsisivät hetkeksi vaihtamaan vapaalle yökerhoon, mutta olemaan silti lähistöllä... Onko ihan hölmö ajatus? No, ehkä mummoiltakin pitää kysyä...
Leppoisaa perjantaita toivottavat
Heidi & Stella