lupaus vuodelle 2005?

  • Viestiketjun aloittaja mussuli
  • Ensimmäinen viesti
mussuli
tässä vaiheessa on taas aika miettiä mitä haluaisi luvata uudelle vuodelle tavoitteeksi?

itse halua luoda ...korjaan;luon! sosiaalisemman verkoston johon kuuluu muutakin kuin mies ja työystävät ja myös arvostan ystäviäni paremmin!

on niin hirveän helppo hautautua arjenpyörityksen ja työkiireiden taakse ja sitten kun sitä seuraa kaipaa niin hups;kaikilla onkin omat elämänsä johon en ehkä enää kuulukaan. Ja sitten niiden ystävien merkityksen ymmärtää kun ne häviää.
 
Shaina
Aika hyvä lupaus, voisin itse yrittää samaa.. Lisäksi voisin yrittää puhua miehelleni kiltimmin enkä vääntää äänensävyä heti astetta pirullisemmaksi kun vähän nyppii.

Ja "arkipäiväsempi" lupaus vois olla, että tiputan nää raskauden jämäkiloni (4kg), ett saisin vanhat farkkuni taas käyttöön ;)
 
Mä lupaan että ensi Joulu ei ole tällaista "verta, hikeä ja kyyneleitä" meininkiä. Jos vähänkään haistan että Joulu uhkaa mennä pilalle en vietä Joulua ollenkaan kuten tänä vuonna -muodon vuoksi..
 
syysmamma-82 harmaan
tossa miehelle lupasin että yritän etten raivoisi ja suuttuisi niin usein..ja yritän vähentää valittamista :ashamed: on ollut viikkoja jo riitaa.melkein eroon asti meni mut tänään aamulla saatiin asiat sovittua.ja sit......yritän saada painoa pudotettuu lisää....kesäkuntoon olisi tarkotus päästä..hmm :LOL: :LOL:
 
Mun ainoa lupaus on että saisin pois raskauden jämät (2kg) ja lisäksi vielä 6kg. Sitten olisin unelma painossa.

Lisäksi voisin yrittää olla vielä parempi vaimo eli ottaa enemmän vasttuta kodinhoidosta, erityisesti ruoanlaitosta, joka on ollut miehen homma. Lisäksi voisin yrittää jos saisin useammin siivottua.

 
Mie lupasin et mie

*hoidan tän miun aina kolottavan purukaluston kuntoon. Tai ainakin ne pahimmat ongelmakohdat...

*laihdutan ainakin osan ylikiloista pois...

*yritän parantaa opiskelutapojani...

*olen vähemmän koneella ja enemmän pojan kanssa...
 

Yhteistyössä